Fistandantilus, The return of


Fistandantilus
 Share

Recommended Posts

Bare mit nye program der dikterer VL om onsdagen :-) De andre laver nu nok styrkeløft.

Mandag bliver snart international trøjedag IMO.

Okay, men det er jo også mere for bare at se det derude.

Deload eller kcal!

I know. Du er min evige samvittighed! :laugh:

Men snart skal jeg i sommerhus, og så bliver træningen lidt mere løs. Så jeg carber op denne weekend i stedet for at deloade. Det plejer at give lidt.

Du mangler også lige at notere de 2 sæt BB rows du lavede Og næste gang skal der fårced på de kørls!

Fed træning idag. Du ved hvor du kan finde mig, hvis du får lyst til at slå pjalterne sammen igen

Det er faktisk rigtigt, men jeg synes ikke jeg havde styr nok på teknikken, til at det var ordenlige sæt.

Og jeg håber vi lige kan finde en dag til træning igen inden du ryger i den onde dødsdruk! :wink:

Tind er træt, tynd og slidt, men efterhånden i vægt

Squatten bliver jokeren til stævnet, siden jeg stort set kun træner løftet seriøst op til nordland (hvilket er dumt, jeg er overbevist om jeg kunne hente 10-20 kg på teknik alene).

Ja, lidt mere frekvent træning vil nok ikke skade. Og så et lidt mindre vægtudsving. Men så er der jo en masse at hente i fremtiden! :smile:

Ellers er jeg klar på vi går trøje amok efter Nordland.

Det lyder sgu rigtig godt! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 244
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dagens træning var i øvrigt tidlig sammen med Stegger i Nordland:

Bænkpres med pause:

5x50

5x50

3x80

3x80

Bænkpres uden pause:

3x110

3x110

3x110

Bænkpres uden pause med kæder på 36kg:

5x116

5x116

5x116

5x116

5x116

Military:

6x55

6x55

Pushdowns:

7x40

7x40

Laterals:

10x14

10x14

Hurtig tidlig træning. Dem er der ikke mange af i Fistandantilus' log!

Link to comment
Share on other sites

Efter et par dage i Herning, er jeg tilbage i Århus, og det blev lige til en hurtig træning i Nordland:

Bænkpres med pause:

5x50

5x50

3x80

3x80

3x100

Bænkpres uden pause med 36kg i kæder:

5x136 Bankede på sidste rep i begge holdere, og lockede dem out.

5x136

5x136

Jeg kan godt mærke, jeg normal ikke kører så mange reps, da de var meget lette på de første, men syrede på de sidste.

Bænkpres uden pause

5x100

Mega eksplosiv!

Military:

5x60

6x60

5x60

De 6 reps med 60kg er muligvis PR, da jeg ikke rigtig har kørt så meget military, og da min gamle log er blevet slettet, er det lidt svært at tjekke efter.

Så nåede jeg ikke mere, da Formand Søren kom i huset.

Har gennem den sidste uge været mærket i brystet, så jeg valgte at køre med kæder for at skåne brystet. Det er lidt mærkelig, at jeg kører så meget for triceps ud over bænk, og kun kører bænk for bryst, og så alligevel er smadret i brýst og frisk i triceps. Men det er jo nok den pause der er så hård for mine svage pecs.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Squat:

5x50

3x50

3x80

3x100

3x120

3x120

Chins:

3x0

3x0

5x40

10x0

Kabel-rows:

5x65

5x65

Preachers:

10x42,5

10x42,5

10x42,5

Ikke nogen specielt god træning. Squatten kørte lige så ringe som den kørte godt sidst. Og jeg slog knæet i chins pga vægten rammer væggen. Det er virkelig ikke et optimalt sted at køre chins, i Nordland.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var med Cookie i AAK:

Bænkpres med pause:

5x50

5x50

3x80

3x80

3x110

3x125

3x125

3x125

3x110

3x110

3x110

Var hele tiden lidt nervøs for, om der nu var energi til alle sæt på de 125, men det gik helt fint. Slankekuren er jo blevet intensiveret lidt, og cykelturen sugede energi.

Military:

6x55

6x55

6x55

Pushdowns:

7x45

7x45

7x45

Laterals:

10x15

10x15

Mave:

8 reps

8 reps

Fra vi kørte til træning, til jeg var hjemme igen, gik der 3 timer, så det var en ordenlig omgang med en lang cykeltur. Jeg var også ved at være lidt energikold til sidst. Jeg burde jo nok have mig en shake efter træning, for at få det optimale ud af den. Men det var en rigtig god træning, og jeg fik selvfølgelig snakket rigeligt med Cookie undervejs.

De andre mennesker i AAK, kommer man dog ikke i tale med, med mindre man selv henvender sig. Der kan de ikke måle sig med Nordland.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var med Cookie i AAK:

Bænkpres med pause:

5x50

5x50

3x80

3x80

3x110

3x125

3x125

3x125

3x110

3x110

3x110

Var hele tiden lidt nervøs for, om der nu var energi til alle sæt på de 125, men det gik helt fint. Slankekuren er jo blevet intensiveret lidt, og cykelturen sugede energi.

Military:

6x55

6x55

6x55

Pushdowns:

7x45

7x45

7x45

Laterals:

10x15

10x15

Mave:

8 reps

8 reps

Fra vi kørte til træning, til jeg var hjemme igen, gik der 3 timer, så det var en ordenlig omgang med en lang cykeltur. Jeg var også ved at være lidt energikold til sidst. Jeg burde jo nok have mig en shake efter træning, for at få det optimale ud af den. Men det var en rigtig god træning, og jeg fik selvfølgelig snakket rigeligt med Cookie undervejs.

De andre mennesker i AAK, kommer man dog ikke i tale med, med mindre man selv henvender sig. Der kan de ikke måle sig med Nordland.

Hyggeligt med træning i dag :-)

Når jeg tænker over det kan jeg godt ende tæt på 4 timer fra jeg tager afsted til jeg er hjemme igen på nogle af mine pas, men det er så mest fordi jeg er langsom/går i selvsving den sidste time.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i Nordland:

Squat:

5x50

3x50

3x80

3x80

3x100

3x120

3x120

Chins:

3x0

3x0

11x25 PR

8x25

Kabel-rows:

5x70

5x70

Preachers:

11x40

11x40

Så var der møde om Nordland Cup.

Leg curls i AUS:

7x35

7x35

På en dag med rekord lav vægt må man sige, det var en fin træning!

Det er klart, at det er positivt for chins med en lavere kropsvægt.

I squat er der ikke vildt meget overskud, men der er til mere. Synes det er her kalorieunderskudet slår hårdest.

Nu skal jeg til fest, hvor jeg ikke skal drikke. Det skal jeg i det hele taget ikke, indtil JM er overstået. Håber jeg kan holde det sommeren over.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du KUN drikker Tequila shots går det muligvis :-)

Haha... Jeg tror dog jeg holder den helt rene linie.

Det må dog betegnes som det første store offer, ikke at drikke med alle klassekammeraterne, og tage hjem inden byturen. Men nu er der bare 100% seriøsitet i 2 måneder.

Link to comment
Share on other sites

Haha... Jeg tror dog jeg holder den helt rene linie.

Det må dog betegnes som det første store offer, ikke at drikke med alle klassekammeraterne, og tage hjem inden byturen. Men nu er der bare 100% seriøsitet i 2 måneder.

Du kan da fint tage i byen, selv om du ikke drikker. Dersuden er der chance for ekstra cardio træning... :wink:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Det har været en hård dag, der startede lidt over klokken 10 med forberedelser til Nordland Cuppen. Jeg var spotter og vægtpåsætter i den første 1/3 af stævnet, og det er sgu hårdere end man lige regner med. Stævnet sluttede først cirka klokken 20, så det tog altså 10 timer. Alt jeg fik at indenbords var en proteinbar og et æble.

Da jeg kom hjem sagde vægten da også rekordlave 74,9kg!

Jeg fik så noget at spise, og tog i AUS for at træne:

Squat:

3x50

3x50

3x80

3x80

3x120

3x120

Chins:

3x0

3x0

5x40

8x15

Legcurls:

7x35

7x35

Biceps håndvægte stående:

7x25

9x22,5

11x20

Jeg var pisse træt og underernæret, men ellers kørte det faktisk ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share