Fistandantilus, The return of


Fistandantilus
 Share

Recommended Posts

Glemte dog at tage i AUS og træne baglår, selvom jeg havde taget kortet med. Pisse irriterende

Bare smid en 6-7 skiver på en af de små skamler og et håndklæde eller sweat-shirt på gulvet til knæene - så er du klar til Glute Ham Raises i Nordland.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 244
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

LOL

Super tidspunkt at træne på. Gad sq godt jeg lige kunne løbe i kælderen og bænke et par sæt efter mine poker sessions.

Grinder du stadig?

Det tar' nu over 10 minutter at cykle op til Nordland.

Hvor bor du egentlig henne nu?

Jeg grinder ikke rigtig længere. Jeg blev alt for påvirket psykisk, når jeg var running bad.

Så nu spiller jeg bare nl10 (hvor jeg rent faktisk er inde i et 7 buy in downswing :( ) og freerolls.

Jeg kan stadig tjene 3-4000kr, selvom jeg ikke spiller mere end 30-40 timer om måneden. Det er nok til at få det hele til at løbe rundt. Før spillede jeg jo 130 timer om måneden, så det har også givet meget meget mere tid til bl.a. træning og skole.

Link to comment
Share on other sites

Det tar' nu over 10 minutter at cykle op til Nordland.

Hvor bor du egentlig henne nu?

Jeg grinder ikke rigtig længere. Jeg blev alt for påvirket psykisk, når jeg var running bad.

Så nu spiller jeg bare nl10 (hvor jeg rent faktisk er inde i et 7 buy in downswing :( ) og freerolls.

Jeg kan stadig tjene 3-4000kr, selvom jeg ikke spiller mere end 30-40 timer om måneden. Det er nok til at få det hele til at løbe rundt. Før spillede jeg jo 130 timer om måneden, så det har også givet meget meget mere tid til bl.a. træning og skole.

Jeg var tydeligvis lidt tung i hovedet i går nat... missede at der stod Nordland til trods for at jeg quotede det. Og du bor da vist ikke på Ravnsbjerg mere?

Jeg er flyttet ind tæt på vestrebro torv.

Link to comment
Share on other sites

Pauli<< Thank you, thank you very much! :cool:

Jeg var tydeligvis lidt tung i hovedet i går nat... missede at der stod Nordland til trods for at jeg quotede det. Og du bor da vist ikke på Ravnsbjerg mere?

Nej, jeg er flyttet.

Jeg er flyttet ind tæt på vestrebro torv.

Jeg bor cirka 500 meter fra vesterbro torv. Noget der hedder Åparken tæt på Cereskrydset. Lige bag ved Silvan helt præcist.

Hvis du bor der, burde du skifte til Nordland, så vil du kun have 5 min på cykel til træning. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg bor cirka 500 meter fra vesterbro torv. Noget der hedder Åparken tæt på Cereskrydset. Lige bag ved Silvan helt præcist.

Hvis du bor der, burde du skifte til Nordland, så vil du kun have 5 min på cykel til træning. :smile:

Er nu meget godt tilfreds med de fleste ting ved AAK. Eneste minus er åbningstiderne.

Link to comment
Share on other sites

Er nu meget godt tilfreds med de fleste ting ved AAK. Eneste minus er åbningstiderne.

Åbningstiderne i Nordland er 00-24.

--------------------------------------------------------------

Dagens træning på 3 timer i AUS med Karl Æg:

Squat:

4x50

4x50

3x80

3x110

3x120

3x120

Chins:

3x0

3x0

10x25 PR

8x25

Leg-curls:

7x35

7x35

7x35

Stående ez-curls:

10x47,5

10x47,5

En træning, der nok ikke lige burde tage 3 timer, men når snakken går så går den! :smile:

Men en utrolig god træning på trods af, at jeg næsten ingenting har fået at spise, og træningsvægten sagde 76,7 med tøj.

Link to comment
Share on other sites

Åbningstiderne i Nordland er 00-24.

--------------------------------------------------------------

Yeh. Et andet minus ved AAK er selvfølgelig placeringen, fik jeg ikke med før.

Men synes bare AAK er foran på en masse andre punkter.

Udstyr, plads, ideen omkring stævner.

Link to comment
Share on other sites

Den forstår jeg ikke lige.

Jeg vidste heller ikke hvordan jeg skulle formulere den uden at uddybe, men sad og multitablede

Alle i klubben træner med henblik på stævner.

Ethvert medlem skal stille op til minimum 1 stævne pr. år.

Der er altid hjælpere med til stævner, et medlem ender aldrig med at skulle alene afsted.

Klubben betaler startgebyr + transport til stævner.

Jeg vil gerne med ud og se AAK en gang, hvis vi kunne time en træning sammen.

Det skulle der ikke være noget i vejen for. Jeg er normalvis i AAK mandag, onsdag og fredag omkring tidsrummet 1600 til 2000. Du siger bare til hvis du gerne vil med en dag :-)

Link to comment
Share on other sites

En træning, der nok ikke lige burde tage 3 timer, men når snakken går så går den! :smile:

Men en utrolig god træning på trods af, at jeg næsten ingenting har fået at spise, og træningsvægten sagde 76,7 med tøj.

Ja det var pis' hyggeligt :smile:

Jeg står meget kraftigt og overvejer at skifte til Nordland til efteråret. Jeg tror stedet passer bedre til min mentalitet, særligt med udsigt til at AUS bliver endnu mere disko i fremtiden med kettlebells og andet gøgl. Du siger bare til når du har tid til at lave en fællestræning deroppe, så ser vi på sagerne.

Beskidte chins forresten :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vidste heller ikke hvordan jeg skulle formulere den uden at uddybe, men sad og multitablede

Alle i klubben træner med henblik på stævner.

Ethvert medlem skal stille op til minimum 1 stævne pr. år.

Der er altid hjælpere med til stævner, et medlem ender aldrig med at skulle alene afsted.

Klubben betaler startgebyr + transport til stævner.

Det giver selvfølgelig en stor seriøsitet.

Men jeg kan godt lide afslappetheden i Nordland, og den stemning, der er. Og den slags er altså værd at tage med.

Det skulle der ikke være noget i vejen for. Jeg er normalvis i AAK mandag, onsdag og fredag omkring tidsrummet 1600 til 2000. Du siger bare til hvis du gerne vil med en dag :-)

Okay, vi kan finde ud af det i næste uge. Måske næste onsdag. Skal lige være helt sikker, så kan vi planlægge det.

Jeg står meget kraftigt og overvejer at skifte til Nordland til efteråret. Jeg tror stedet passer bedre til min mentalitet, særligt med udsigt til at AUS bliver endnu mere disko i fremtiden med kettlebells og andet gøgl. Du siger bare til når du har tid til at lave en fællestræning deroppe, så ser vi på sagerne.

Yes, helt sikkert. Vi må lige se på en af de nærmeste dage.

Beskidte chins forresten

Tak, det er ikke så svært, når man bare er piv tynd! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens midnatstræning med Mickey og Tind:

Bænkpres med pause:

5x50

5x50

3x80

3x80

3x110

2x130

Bænkpres med pause på 3cm board:

3x130

Bænkpres med pause på 6cm board:

3x130

Bænkpres uden pause med kæder på 36kg (vægt er inkl kæder):

4x136

4x136

Military:

3x60

5x60

Pushdowns:

4x50 (tung, og helt brændt af)

10x40

10x40

Laterals:

8x17

8x17

Mave:

8 reps

Voldtung dag. Jeg følte ikke, der var til en 3. rep på 130 i bænk. Det var lidt skod, men resten følte jeg gik godt nok.

Tind træner 2 gange om dagen nu, så han var lidt træt i squatten, men jeg tror nu nok han får et godt stævne til Nordland. :smile:

Imorgen står den så på dødløft, som har været ret fesen på det sidste. Så håber det bliver en tung dag!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i Nordland med Karl Æg:

Dødløft:

5x50

3x50

3x80

3x80

3x110

3x140

2x180 (med bælte)

Røv dårligt i forhold til sidste gang, jeg kørte med 180. Pænt irriterende.

Chins:

3x0

3x0

12x0

12x0

Kabel-rows (progression startet):

5x60

5x60

Preachers:

15x40

12x40

12x40

Karl Æg heppede på mig i curls, og tvang mig til at tage 15 reps, hvilket ellers ikke lige er det jeg gør i.

Super hyggelig træning, der igen gik meget op i snak, men denne gang tog træningen kun 2,5 time. :smile:

Eneste kommentar er, at jeg er lidt ked af at jeg ligefrem er faldet i dødløftstyrke, men jeg må lave noget fokuseret bundtræning.

Link to comment
Share on other sites

Tind træner 2 gange om dagen nu, så han var lidt træt i squatten, men jeg tror nu nok han får et godt stævne til Nordland. :smile:

Tind er træt, tynd og slidt, men efterhånden i vægt :cool:

Squatten bliver jokeren til stævnet, siden jeg stort set kun træner løftet seriøst op til nordland :tongue: (hvilket er dumt, jeg er overbevist om jeg kunne hente 10-20 kg på teknik alene).

Ellers er jeg klar på vi går trøje amok efter Nordland.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share