YouTube


johnnykosela
 Share

Recommended Posts

...til at lege lidt med youtube.

Så jeg har lavet denne side:

http://film.powerliftingdb.com/?page=youtube

Og siden indeholder kort fortalt links til nyeste tilføjede youtube film for en række brugere. Og man kan så enten klikke ind på youtube brugeren eller direkte til den nye film for at se nærmere...

Og i stedet for nu at skrive direkte til alle de brugere jeg har tilføjet spørger jeg bare her i stedet (jeg har alligevel fundet alle sammen herinde :smile: ).

Så hvis i skulle have noget imod at være kommet på listen må i sige til. Eller hvis i mangler på listen så sig også til. Jeg har bare fundet en række brugere ved en hurtig søgning (håber jeg har gættet navnene rigtigt :cool: ). Forhåbentlig bliver listen meget længere.

Der er såmænd ingen krav til hvem der skal være på listen udover at det skal have en eller anden relation til dansk styrkeløft/vægttræning.

Og det smarte ved siden??? :cooldance:

-Samler links til de danske youtube kontoer hvor der er et eller andet styrkeløft relateret. Så man hurtigt kan få overblik over de nyeste film.

-Opdateres automatisk. Så der er ikke noget med at i skal sende en mail eller noget når i opdaterer, eller at jeg skal ind på siden og rette den til. Det øjeblik nye film bliver tilføjet i youtube, kommer de automatisk ind på siden!

Siden bliver ikke linket nogen steder fra...endnu. Men det kommer da lige om lidt...

:pumpin:

Johnny Kosela

Webmaster styrke.dk & powerliftingdb.com

Link to comment
Share on other sites

Så skal man jo til at tænke sig om, hvad man uploader af sjove sager, med bare piger, og drenge, og den slags :tongue:

:laugh:

Ja, men hvis forklaringen af hvorfor man er blevet så stærk er de interesser, er det jo interessant nok :4smartass::wink:

Men det var bestemt ikke meningen at dem der kommer på listen skal føle sig presset til at tænke mere over hvad de uploader. Det er jo brugernes egne youtube kontoer og de bestemmer jo fuldstændig selv hvad de vil uploade!

Og hvis der kommer film på http://film.powerliftingdb.com/?page=youtube som folk ikke gidder se derfra, kan de jo bare lade være med at klikke dem... (De fleste film af den jeg har stødt på er nu enten fra stævner eller fra træningen). Men hvis der kommer andre typer film er det vel også interessant for at kende personen bag profilen :shades:

Men som sagt hvis der er nogen der har problemer med at være kommet på listen så er det bare at sige til. Det var også lidt derfor jeg oprettede denne post :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey, Hr. eksil AAK'er :bigsmile:

Arbejde...øhh jooo... :blush: :4whistling:

...men faktisk knokler jeg lige pt. med noget kedeligt og ensformet arbejde fra morgen til sen aften. Så findes der noget mere afslappende end lige at lave lidt sjovt og spændene kode ind i mellem??? :partytime2:

PS. Fandt i øvrigt ud af at youtube ikke opdaterer søgningerne lige nøjagtigt efter at man har uploaded nye film. Der kan godt gå lidt tid, især hvis serverne er belastede (men der er vel i bund og grund næsten ingen der bruger youtube!? :4nope: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share