Onani og styrketræning?


navertypem
 Share

Recommended Posts

Hej.

Et måske stødende og flatterende spørgsmål, men har onani (ja du gør det osse!!) indflydelse på styrketræningen, dvs de hormoner der bliver udskilt "efter" er de fremmende eller hæmmende for træningen?

Man hører jo tit om fodboldspillere der ikke må have sex med deres koner dagen før en vigtig kamp. Har ikke lavet et egentligt forsøg, men synes jeg er mindre fokuseret hvis jeg onanere inden træning (og nej det er ikke minutterne inden jeg tager RM i bænkpres!). Men hvis jeg ikke har onaneret i lang tid synes jeg også det er hæmmende.

Måske der er nogle kloge hovder der ved mere om det?

Skal siges at det rent faktisk er et seriøst spørgsmål...selvom jeg ikke helt selv kkan holde masken i skrivende stund.

mvh

Link to comment
Share on other sites

I stedet for at stoppe med at nyde at dyrke sex/onanere kunne man gribe fat i andre variabler, der har en indvirkning på styrketræning. Søvn, mad, træningsfrekvens, kosttilskud etc.

Personligt syntes jeg måske man har et mere "ruarrrr" følelse i kroppen, jo længere tid der er gået. En form for aggression måske.

Link to comment
Share on other sites

Korrekt. Sjovt nok er Cilius rent faktisk med-arrangør af dette event.
Både kvinder og mænd kan dyste i disciplinerne udholdenhed – hvor den internationale rekord er over otte timer – samt antal orgasmer. Hertil kommer, at mændene kan stille op i disciplinen ejakulationsradius, som Pia Struck mere prosaisk har lanceret som ’sprøjtelængde’.

av!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share