Jacobsens log


DJacobsen
 Share

Recommended Posts

Hej og Velkommen!

Denne blog startes primært for at kunne holde styr på træning og holde motivationen oppe. Ligeledes skal den bruges til at få variation i min træning, ved hjælp af forslag og ideer udefra, som er mere end velkomne. På nuværende tidspunkt har jeg et år tilbage på gymnasium, og det er derfor jeg finder det passende at begynde træningen et års tid inden værnepligten kalder.

Personlige stats:

171 cm,

60,3 kg,

18 år.

Vedhæftet er et billede af min ugeplan. Jeg vil starte med at have som mål at nå at træne alle ting minimum 3 gange i hver uge. At nogle af øvelserne overlapper hinanden med hensyn til muskelgrupper der bliver trænet er jeg opmærksom på. Dette er kun første layout, er åben for eventuelle forbedringer og tips.

/D. Jacobsen

post-18969-1209978038_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Dvs din plan er at træne full body 3 gange ugentligt. Det er et ganske fornuftigt udgangspunkt at arbejde med.

Essensen er så hvordan du bygger dit program sammen. Det er lidt mere interessant end de andre ting. Fullbody 3 gange ugentligt er ihvertfald ok. Men lad os se hvordan du agter at bruge din tid

Link to comment
Share on other sites

Første træning efter min nye plan. Da jeg er pt. går og venter på et ny vægtsæt skal ankomme, og tiden var knap pga. lektier, så blev det til en hurtig let omgang træning.

Efter en let opvarmning blev det til:

post-18969-1210021779_thumb.jpg

Edited by DJacobsen
Link to comment
Share on other sites

Så er tiden hvor det manglende vægtsæt kunne undskylde den sløsede træning ovre. Har nu modtaget mit nye vægtsæt, og kan komme igang.

- http://www.workout-fit.com/default.asp?mod...l-140&LID=1

Jeg leder pt. på nettet efter et godt full-body program, så hvis nogen har et godt forslag post det da lige...

Jeg har følgende udstyr til rådighed:

Ovenstående 140 kg. vægtsæt,

2 x håndvægte med ca. 10 kg på hver,

Pull-upp stang &

Bænk til at træne mave.

Edited by DJacobsen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share