Jysk Mesterskab Bænkpress 2008


nyhelseogmotion
 Share

Recommended Posts

Jysk Mesterskab Bænkpress 2008, Århus, Ny Helse & Motion - Sk Atlas afholder d. 23. august fra kl 10.00 - ca. 16.00 Jysk mesterskab i bænkpress, håber at se mange herinde fra den pågælde dag :bigsmile: Nu skal i hvertfal ikke sige jeg er for sent ude til at give jer besked om hvornår det er :tongue:

Tilmelding til stævnet kan ske gennem dansk styrkeløft forbund, håber at se mange atleter og tilskuere til at bakke op om stævnet :)

Hvem kommer og stiller op (Liste vi komme senere når den er klart fra dansk styrkeløft forbund)?

- Peter Wood

Hvem kommer som tilskuer ?

- Martin

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
Nogen opdatering?

Evt en timescheduele?

http://powerliftingdb.com/resultatDB/nomin...mp;n=13&o=o

Møllevangsallé 142, 8210 Århus N

1. Indvejning 10.00-11.30 start 12.00

Alle Damer Herrer til og med 90 kg klassen

Dommere: Helge Laursen, Dorte Laursen, Jesper O Nielsen

2. Indvejning 12.00-13.30 Start 14.00

100-125+ kg klassen

Dommere: Tina Østergård, Klaus Jensen, Thomas Kirstein

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Fy for helvede en sauna! Men ellers kørte stævnet vist fint, men jeg kunne ikke se så meget for mit eget sved, der pissede ned i mine øjne.

JA, varmt blev der desværre.... nu havde vi heller ikke lige regnet med der kom 250+ (Løftere + tilskuere) og kiggede samtidig :blush: der plejer normalt kun at være omkring måske 100 til jm i bænk :w00t:

Næste gang skal vi nok få noget ekstra køling på lokalet da vores ventilation har svært ved at trække varmen ud af rummet når der er så mange derinde.... :(

Ellers gik det helt kanont, vi siger tak til alle som løftede og dem som kom og kiggede på.... vi ser frem til næste stævne :4thumbup: Tak alle for en stor success

Link to comment
Share on other sites

Alt i alt et udmærket stævne. Og fedt med så mange mennesker. Der er dog også nogle kritik punkter.

Kommentatoren nævnte ikke 2 løftere frem hver gang han annoncerede ny løfter, det er ikke optimalt for løfteren, da man begynder at gøre sig klar lidt tid inden man skal ind.

De havde en bærbar computer til rådighed, men brugte den ikke til udregning af wilks med mere.

Link to comment
Share on other sites

Jeps, det lyder lidt som mig. :laugh: Jeg var hoveddommer da de tunge drenge løftede.

Jeg så ingen cowboy-typer med stetson-hat og shotgun, så jeg tror ikke lige jeg har lagt mærke til dig. :)

Sort FBI cap og lys vindjakke. :tongue:

Jeg trænede faktisk dernede, for en del år tilbage. Keld (ham den meget høje fyr med det lyse, lidt krøllede hår. Han løftede i en rimeligt tung klasse) var min instruktør dengang.

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share