gittejuuls logbog


gittejuul
 Share

Recommended Posts

Kører motorcykel, sejler kajak, dykker og er nu begyndt supplerende at cykle.

Juni 2008:

Om mig: Jeg er 45 år, 174 cm og 47 kg. Jeg arbejder som advokat og har meget stillesiddende arbejde, og vil bare gerne holde mig i form og eventuelt tage lidt på O:)

lørdag den 21.06.08:

32,20 km

21,6 avr.

40,6 mx

39,4 odo

Oktober 2008:

Ja, ikke at jeg ikke har dyrket motion siden mit sidste indlæg, men jeg har dels været på ferie og har dels opholdt mig meget i Nordjylland (uger).

Cyklen - raceren - er så småt ved at være sat i garage, men jeg er til gengæld begyndt at løbe en del, da jeg altid kan dyrke løb ligemeget på hvilket hotel jeg nu opholder mig.

Og det er faktisk ret fedt. Hent uventet fedt og ekstremt hårdt.

Så hårdt, at jeg for første gang i 32 år er stoppet med at ryge, jep... Den er god nok. tror det nu er 5 uger siden. Årsagen var at lungerne bare var ved at hoppe ud - og det selv om jeg bare forsøgte at løbe 1-2 km.

Og believe it or not - har det sygeligt meget bedre og løber 20 minutter uden pause nu. O:)

ja, ja, man skal høre meget inden ørerne falder af.

Gitte

Edited by gittejuul
Link to comment
Share on other sites

Hej Gitte

Og velkommen til log-land :bigsmile:

Jeg lagde lige mærke til at du har logget to træninger i to forskellige logs (denne og så http://www.motion-online.dk/fora/index.php...p;#entry1220830 ) - hvis du trykker på SVAR-knappen i stedet for NYT EMNE kan du holde dine træninger i den samme log. Tror at det bliver nemmere at overskue sådan :smile:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 26.06.08

12,04 km

22,8 avr

140 heart

74 cad

34,4 max

153 max heart

169 max cad

170 cal

31,41 tm

15,7 td

Der er godt nok mange forkortelser at holde styr, følger der en oversættelse med til dem for nogle af dem kender jeg ikke.

Men du får da kørt lidt km.

Hvad med kajakken kommer den i vandet, med sådan en vind som i dag kan det ikke være en sjov oplevelse, har nogle kajak rorer der hvor jeg bor (dog ikke i dag) og det ser hårdt ud.

Link to comment
Share on other sites

hej team kanulle.

hehe, ja men skrev dem bare ind fra den nye cateye. Må vist lige prøve mig frem. Hvad logger du?

Ja, der bliver også padlet lidt. Er mest til rul (dem af grønlænder-slagsen) og især kajaksurfing, så selvom det blæser en pelikan er vi nogle stykker, der nogle gange taget til Tisvilde og "fyrer den af" i surfkajakkerne.

Gitte

Link to comment
Share on other sites

Søndag den 29.06.08

En lækker lille tur rundt i Hvidovre og omkring damhussøen efter en hård formiddags arbejde. Der var lidt crawded, men men.. o;)

12,48 km

21,6 avr.

127 heart

69 kad.

34,4 max

153 max heart

94 max kad

212 cal

35 tm

29,0 km tot

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 30.06.08

Forsøger i øjeblikket at finde nye ruter. Ingen succes idag, da jeg måtte hive min nye super racer gennem grus og p.., men ved da nu at det kun er min mtb der skal den vej næste gang. O:)

21,95 km

22,4 avr.

129 heart

72 kad.

38,4 max

148 max heart

97 max kad

362 cal

58,42 tm

51,0 km tot

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 30.06.08

Forsøger i øjeblikket at finde nye ruter. Ingen succes idag, da jeg måtte hive min nye super racer gennem grus og p.., men ved da nu at det kun er min mtb der skal den vej næste gang. O:)

Prøv at bruge side til at planlægge dine ture, samtidig kan du holde styr på din km og meget andet.

Vi er nogle der er med under den klub der hedder Motion-online, du er velkommen

Link to comment
Share on other sites

Søndag den 06.07.08

40,70 km

24,6 avr.

137 heart

74 kad.

36,9 max

152 max heart

110 max kad

679 cal

1.39 tm

149,5 km tot

Hvidovre, hundige, greve, solrød og retur ad gl. køge landevej. Der var lidt modvind på udturen og en del irriterende stop, men de gik lidt bedre på hjemvejen. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 07.07.08

32,20 km

24,4 avr.

132 heart

72 kad.

40,8 max

149 max heart

107 max kad

679 cal

1.19 tm

181,7 km tot

Den sædvanlige tur hjemmefra Risbjerg over sjællandsbroen til fugletårnet på vestamager. :crazy:

Edited by gittejuul
Link to comment
Share on other sites

10km? :blink: Når du overhovedet at blive varm? :tongue: (formoder stadig det er cykling)

Så i øvrigt din låge i galleriet - den er sørme fin :bigsmile: - og storebroderen til min kan man vel godt sige.

Hvad står "tm" for?

Heartrate er i øvrigt mest interessant, hvis man også har det i procent. :wink:

Link to comment
Share on other sites

10km? :blink: Når du overhovedet at blive varm? :tongue: (formoder stadig det er cykling)

Så i øvrigt din låge i galleriet - den er sørme fin :bigsmile: - og storebroderen til min kan man vel godt sige.

Hvad står "tm" for?

Heartrate er i øvrigt mest interessant, hvis man også har det i procent. :wink:

Hej Max.

Tja, jeg havde bare ondt alle steder dag, så skulle bare tvinge den igennem lysreguleringer og regnbyger, men tror alligevel på, at en lille smule er bedre end ingenting. O:)

Ja, er vældig glad for den nye låge. ( har en gammel basso stående i garagen, der er 15 år gammel, som jeg får tårer i øjnene af at kigge på). Focus cyklen er billig med rigtig god udstyr synes jeg. Dura-ace, fsa m.v)

tm = time ( for den aktuelle tur). Heart rate, ja, men har lidt svært ved at finde min max pls. ( synes den er hamrende lav????)

gitte

Link to comment
Share on other sites

Hej Max.

Tja, jeg havde bare ondt alle steder dag, så skulle bare tvinge den igennem lysreguleringer og regnbyger, men tror alligevel på, at en lille smule er bedre end ingenting. O:)

Ja, er vældig glad for den nye låge. ( har en gammel basso stående i garagen, der er 15 år gammel, som jeg får tårer i øjnene af at kigge på). Focus cyklen er billig med rigtig god udstyr synes jeg. Dura-ace, fsa m.v)

tm = time ( for den aktuelle tur). Heart rate, ja, men har lidt svært ved at finde min max pls. ( synes den er hamrende lav????)

gitte

Jeg synes godt nok det er synd at kalde Focus'en billig. :laugh: "Godt udstyret til prisen" passer mig bedre. :wink:

Er også meget tilfreds med min.

Ang "tm", så snød det mig at det skiftede lidt mellem "timer.minutter" og "minutter.sekunder". :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share