Træt, samtidig med diæt


Nick_BB
 Share

Recommended Posts

Hej MOL :smile:

Jeg startede på at cutte for ca tre uger siden og tæller kalorier hver dag. Men er de sidste par dage føler jeg mig træt, selvom jeg sover fra kl ca 23:30 til 9-10 ?

I dag var værst, da jeg var til træning gabte jeg konstant. Hva kan det skyldes?

Link to comment
Share on other sites

Hej MOL :smile:

Jeg startede på at cutte for ca tre uger siden og tæller kalorier hver dag. Men er de sidste par dage føler jeg mig træt, selvom jeg sover fra kl ca 23:30 til 9-10 ?

I dag var værst, da jeg var til træning gabte jeg konstant. Hva kan det skyldes?

Kcal underskud... :wink:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Ja. Man kan blive lidt mat i sokkerne når sukkerdepoterne er tømte. :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Det forklarer så en del hehe, har ikk rørt noget som helst med sukker i, siden jeg startede på min diæt :smile:

Jeg plejer at tage en spise dag en gang om ugen, det plejer at hjælpe.

Tak for rådet :smile:

For mig afhjælper det trætheden at dyrke cardio 3-4 gange om ugen på diæt. Det er med forholdsis lav intensitet. Gåture (5km/tm) og cykelture (omkring 20 km/t) på minimum 45 minutter.

Det lyder som en god idé :bigsmile: Jeg plejer at køre død efter 10 min. hård cardio, men måske skulle man prøve i lang tid med lav intensitet en gang imellem?

Og tak for alle jeres super gode råd, håber gerne på flere :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share