Bruger du bælte?


Mads Thøgersø
 Share

Bruger du bælte under træning?  

60 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

1)Kun ved tunge sets og max forsøg. - Fornuftigt, hvorfor skulle man gøre andet?

2)Kun ved max forsøg - Det samme som 1'eren.

3)ALDRIG, man bliver SLAP af det. - Jeg er dum og bor i en hule. Jeg kan ikke se ud over min egen næsetip.

4)Under hele træningen FDK style! - Disko.

Lige for at sætte lidt ord på, hvad jeg tænker når du har stillet det op således.

(edit: Du latterliggører min holdning, fint nok, go ahead be gone with it. men lav dog for guds skyld poll'en fair for andre brugere.)

Edited by Kristoffer88
Link to comment
Share on other sites

1)Kun ved tunge sets og max forsøg. - Fornuftigt, hvorfor skulle man gøre andet?

2)Kun ved max forsøg - Det samme som 1'eren.

3)ALDRIG, man bliver SLAP af det. - Jeg er dum og bor i en hule. Jeg kan ikke se ud over min egen næsetip.

4)Under hele træningen FDK style! - Disko.

Lige for at sætte lidt ord på, hvad jeg tænker når du har stillet det op således.

(edit: Du latterliggører min holdning, fint nok, go ahead be gone with it. men lav dog for guds skyld poll'en fair for andre brugere.)

Arr, at sige at jeg latterlig gør din holdning, er da vist kun for at have noget at være krukket over i den sammenhæng, hvis folk ikke kan "tyde" hvad der står, tror jeg overhovedet ikke at de ville kunne bruge en computer i et sådan omfang, at de ville havne på internettet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Arr, at sige at jeg latterlig gør din holdning, er da vist kun for at have noget at være krukket over i den sammenhæng, hvis folk ikke kan "tyde" hvad der står, tror jeg overhovedet ikke at de ville kunne bruge en computer i et sådan omfang, at de ville havne på internettet :smile:

Det er faktisk ganske nemt, at komme på nettet. Der befinder sig " hjælp til handicappede" på en pc med windows.

Spøg til side. Du har forstået min pointe - the end.

Edited by Kristoffer88
Link to comment
Share on other sites

Mads og Kristoffer i er simpelthen så søde, når i er vrede på hinanden :flowers:

Jeg har snuppet 215 kg. uden bælte og 221 kg. med bælte i dødløft (første og eneste gang med bælte i xxx antal år), så jeg skal vel sætte x i "kun ved maxforsøg"?!? Mine skaldede 215 kg. kan jo ikke regnes for max?! - og jeg træner også i FDK, så jeg har også lidt svært ved svarmulighederne.

Det er en OM'er!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Bruger mig ca hver 4 uge på et par sæt. Bliver stærk af at træne uden bælte, men også stærk af at jeg kan håndtere lidt tungere vægte med når jeg er på den tunge del i min cyklus.

Forstår ikke hvorfor folk altid skal blive så sure og sort-hvide når man taler om at træne med et bælte. Det er jo bare et værktøj man kan anvende af og til for at øge bugpressen og få lidt proprioceptiv feedback. Det er ikke Hitler mod Stalin eller noget.

Link to comment
Share on other sites

Bruger mig ca hver 4 uge på et par sæt. Bliver stærk af at træne uden bælte, men også stærk af at jeg kan håndtere lidt tungere vægte med når jeg er på den tunge del i min cyklus.

Forstår ikke hvorfor folk altid skal blive så sure og sort-hvide når man taler om at træne med et bælte. Det er jo bare et værktøj man kan anvende af og til for at øge bugpressen og få lidt proprioceptiv feedback. Det er ikke Hitler mod Stalin eller noget.

Poul:

Du træner med bælte og jeg træner på bold.

Du griner af bold og jeg griner af bælte.

Du er i SATS og jeg er i FDK.

Du siger Hitler mod Stalin, jeg siger Stalin mod Hitler.

Du siger porre og jeg siger porre.

Du siger Stuart McGill, jeg siger... arrhhh.. Poul Chek.... sometimes..... sometimes not...... damnit.. sometimes I say Stuart McGill as well... MEN...

DET er nok grunden til at vi ikke har mødt hinanden siden OSK '06 i anledning af World Conference on Strength training!!!!!!

OG nok også grunden til at alle i den tredje verden sulter!!!

:tongue:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Poul:

Du træner med bælte og jeg træner på bold.

Du griner af bold og jeg griner af bælte.

Du er i SATS og jeg er i FDK.

Du siger Hitler mod Stalin, jeg siger Stalin mod Hitler.

Du siger porre og jeg siger porre.

Du siger Stuart McGill, jeg siger... arrhhh.. Poul Chek.... sometimes..... sometimes not...... damnit.. sometimes I say Stuart McGill as well... MEN...

DET er nok grunden til at vi ikke har mødt hinanden siden OSK '06 i anledning af World Conference on Strength training!!!!!!

OG nok også grunden til at alle i den tredje verden sulter!!!

:tongue:

med andre ord, duel i core training til døden? :wolverine:

man kan sagtens lære en masse af Paul Chek, man skal bare være ULTRA kritisk med ham, og bare kritisk med McGill

Jeg har både været til et Chek Kursus og trænet på swissballs, men sig det ikke til nogen. Derudover træner jeg også 90% af tiden uden bælte

Link to comment
Share on other sites

med andre ord, duel i core training til døden? :wolverine:

man kan sagtens lære en masse af Paul Chek, man skal bare være ULTRA kritisk med ham, og bare kritisk med McGill

Jeg har både været til et Chek Kursus og trænet på swissballs, men sig det ikke til nogen. Derudover træner jeg også 90% af tiden uden bælte

Hellere på functional training, jeg vælger: Golfswing på bold!! :spiderman::wolverine2:

Jeg ved det, og det er også derfor du er så stærk

Jeg har været på en hel del af ham og man kan lære meget, men man skal huske sit filter!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share