15½ år - styrketræning program?


TroelsP
 Share

Recommended Posts

Sættes på plads? Det ér da opmuntrende.

Noob-bashing, på noget som helst område, er fucking dårlig stil. Hvad får han ud af at man bliver ved med at spamme "HAHA INGEN BENTRÆNING" (til trods for op til flere basisøvelser, der rammer ben, i hans program) og lave grimme billeder i paint?

Det er desuden dybt usagligt, trollagtigt og i sidste ende; spam!

Motörhead: Mange tak ! :)

Alle andre: Hvad synes I til mit nye program på side 1? Der er en del ben/basis øvelser, som jeg er rigtig glad for at have med nu! :)

Men ville det styrker lidt ekstra, hvis jeg køber protein pulver/kreatin pulver ? Jeg begynder at spise noget mere regner jeg med :)

Og vil det styrke hvis jeg sætter nogle triceps øvelser på? :D

Link to comment
Share on other sites

Motörhead: Mange tak ! :)

Alle andre: Hvad synes I til mit nye program på side 1? Der er en del ben/basis øvelser, som jeg er rigtig glad for at have med nu! :)

Men ville det styrker lidt ekstra, hvis jeg køber protein pulver/kreatin pulver ? Jeg begynder at spise noget mere regner jeg med :)

Og vil det styrke hvis jeg sætter nogle triceps øvelser på? :D

Du skal ikke have flere Triceps øverlser!

- men Dips mangler du måske, men den skal erstatte en anden eller to..

Kosttilskud som Protein og Kreatin, er kun et kostTILSKUD, som aldrig må erstatte en rigtig måltid... Så jeg vil foreslå at du først får styr på kosten!

Dernæst kan du prøve dig med noget proteinpulver, ville vente lidt med kreatin..

MEN FÅ STYR PÅ KOSTEN!

Link to comment
Share on other sites

The-pimp: Så vil jeg gå igang med at lave nogle dips øvelser:)

Vi får nok en ro maskine her om et par måneder, er det en maskine der styrker noget? :) Her tænker jeg ryggenosv.

Romaskinen er i højere grad en cardio øvelse, så nej du bliver ikke stor af den...

Men jo den træner biceps og ryg (plus lidt ben)..

Edited by The-Pimp
Link to comment
Share on other sites

Det lyder også godt :)

Men hvis jeg ikke er særlig god til at lave chin ups her i starten, er det så okay at man træner ryggen med en ro maskine? :)

Nej så hellere lave nogle andre rygøvelser!

du bliver aldrig stærkere af romaskinen, når du laver +100 gentagelser er det ren udholdenhed!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke bare lave armhævninger (Chin/Pull ups)? Lav dem med hvad greb du er stærkest i, der er ingen magisk vej udenom og det en kanon god øvelse. Så kom i gang, og lad hver med at springe over :)

Arh for satan da, så læs dog hvad han skriver! han er ikke i stand til at lave chin-ups!

Link to comment
Share on other sites

Arh for satan da, så læs dog hvad han skriver! han er ikke i stand til at lave chin-ups!

..

Men hvis jeg ikke er særlig god til at lave chin ups her i starten

Indtil videre har jeg fået indtryk af at han ikke er så god til det. Det er da ikke det samme som "ikke i stand til"

Ja, så bliver det en smule svært:) Men der hvor man holder hænderne bagved stangen, hedder det ikke pull ups?

Og der hvor man holder hænderne foran stangen hedder chin ups? :)

Det er lige omvendt ;) Bare giv gas med hvilket greb du er bedst i

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share