væksthormoner


samedke
 Share

Recommended Posts

Nu udtaler du dig om noge8underfirstået hos rasket som du ikke har forstand på. Hvis du siger at HGH har en bemærkelsesværdi fremgang i muskelmassen (underforstået at det er hos raske), har du slet ikke sat dig ind i emnet. Der er en voldsom synergi effekt hvis det kombineres med et steroid, men ikke før.

Jeg synes det er foruroligende at du mener at du kan rådgive om den slags.

Jeg er ikke modstander af at folk som er "motionister" vælger at bruge doping. Synes det er en helt privat sag, men man bør sgu efterforsker det ordentligt hvis man vil give sig i kast med det.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1460275...Pubmed_RVDocSum

Ahaaa :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvis at du gir dig tiden til at læse derinde så opdager du at der er mange som fraråder doping og aldrig selv ville bruge det, de fleste af Bodyhouses medlemmer har osse en profil herinde hvor de bare har valgt at ikke udtale sig lige så frit, her er bla tale om noget af jeres mest ærrede medlemmer som imod doping og nogen af jeres ærrede medlemmer som herinde er imod doping med taler åbent om deres misbrug inde på Bodyhouse.

Det er ikke første gang du skriver den slags. Når du ikke vil udlevere folk, hvor vil du så hen med det? Hvad er formålet i forhold til netop tråden her?

Link to comment
Share on other sites

Du har ret i at jeg er off, men så vil jeg dog kalde det for off fore life, for jeg skal aldrig dope mig mere, jeg klarrede bla en doping test i sidste md, det gik fint, og jeg har derved ret til at stille op alle steder jeg vil nu.

Det er da meget muligt du kan pisse rent nu, fred være med det,

men hvad angår at stille op, alt efter hvad du snakker om,

så skal du jo lige finde en klub der vil give dig en licens....tror godt du kan regne pointen ud.

Link to comment
Share on other sites

Du kunne jo gøre dig ulejligheden og blot markere med fed i abstractet det du mener understreger din pointe.

Eller du kunne gøre dig ulejligheden og blot markere med fed i abstractet det du mener understreger dit postulat om at overskriften er misvisende?

Nuvel:

"We conclude that GH administration to endurance-trained male athletes has a net anabolic effect on whole body protein metabolism at rest and during and after exercise."

De sidste linjer altså, samt overskriften, samt hele brødteksten der forklarer hvordan forsøget samt opsamling af data er foregået...

Link to comment
Share on other sites

Ja de der tosser inde på pubmed de ved overhovedet ikke hvad de snakker om... De RIGTIGE medicinske eksperter huserer kun på MOL!

under related reviews nede i højre hjørne vil du finde denne lille ting

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1044257...ogdbfrom=pubmed

Og hvad skal der til for at man er ekspert. Jeg har selv artikler på pubmed og hvis jeg ikke tager meget fejl har elvirus snart noget på vej. Er det nok til at være ekspert?

GH har nok en vis anabolsk effekt, men kun indtil en vis grænse og allerede trænede mænd er altså over denne grænse

Iøvrigt viser det kursiverede ikke at HGH giver større muskler, blot at det giver en kvælstofretention. Det siger f.eks. ikke noget om at det kunne lagres i hud eller fascier....

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

GH har nok en vis anabolsk effekt, men kun indtil en vis grænse og allerede trænede mænd er altså over denne grænse

Iøvrigt viser det kursiverede ikke at HGH giver større muskler, blot at det giver en kvælstofretention. Det siger f.eks. ikke noget om at det kunne lagres i hud eller fascier....

Det passer meget godt med den opfattelse jeg har fået af væksthormon, når det bruges af fx. cykelryttere: Det øger proteinomsætningen i kroppen, så man restiturerer hurtigere, og evt. kommer sig hurtigere over (små)skader, men det er ikke som sådan særligt muskelopbyggende.. Ellers ville et TdF-felt jo være rene Schwarzeneggers :laugh:

Link to comment
Share on other sites

under related reviews nede i højre hjørne vil du finde denne lille ting

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1044257...ogdbfrom=pubmed

Og hvad skal der til for at man er ekspert. Jeg har selv artikler på pubmed og hvis jeg ikke tager meget fejl har elvirus snart noget på vej. Er det nok til at være ekspert?

GH har nok en vis anabolsk effekt, men kun indtil en vis grænse og allerede trænede mænd er altså over denne grænse

Iøvrigt viser det kursiverede ikke at HGH giver større muskler, blot at det giver en kvælstofretention. Det siger f.eks. ikke noget om at det kunne lagres i hud eller fascier....

jeg er overbevist om at overskydene hgh skulle omdannes til igf-1 eller noget i den stil, igf-1 er meget anabolsk såvidt at jeg ved, jeg har selv brugt igf-1 som en meget effektiv muskelopbygger.

Karl Æg, som maximusmaximus skriver så er der absulut ingen grund til at smide folks navne op på boardet, Er du selv sådan en som hænger folk ud som du kender?

Link to comment
Share on other sites

Ja de der tosser inde på pubmed de ved overhovedet ikke hvad de snakker om... De RIGTIGE medicinske eksperter huserer kun på MOL!

Her må jeg støtte Elvirus og incognito :smile:

Væksthormon øger ikke muskelmassen og ordet "anabolsk" kan henvise til vækst af en hvilken som helst form for væv, og ikke nødvendigvis muskler. Der findes et lidt ældre studie, som beskriver, at drenge med den defekt, at de ikke producerer nok testosteron og væksthormon, først kunne udnytte effekten af en testosteronbehandling efter at de fik bragt deres væksthormonniveauer op. Der er altså noget der tyder på at væksthormon har en "permissiv" effekt ift. testosteron. Men væksthormon i sig selv giver ikke øget muskelmasse.

Link to comment
Share on other sites

Her må jeg støtte Elvirus og incognito :smile:

Væksthormon øger ikke muskelmassen og ordet "anabolsk" kan henvise til vækst af en hvilken som helst form for væv, og ikke nødvendigvis muskler. Der findes et lidt ældre studie, som beskriver, at drenge med den defekt, at de ikke producerer nok testosteron og væksthormon, først kunne udnytte effekten af en testosteronbehandling efter at de fik bragt deres væksthormonniveauer op. Der er altså noget der tyder på at væksthormon har en "permissiv" effekt ift. testosteron. Men væksthormon i sig selv giver ikke øget muskelmasse.

Sjovt, noget af det jeg nogensinde har gainet bedst masse på er en HGH og IGF-1 stack uden andre roids på samme tid, så den holder nok ikke IRL den der med at man ikke gainer masse på HGH, men jeg er sikker på at det ser flot ud på et stykke parpir.

Link to comment
Share on other sites

jeg er overbevist om at overskydene hgh skulle omdannes til igf-1 eller noget i den stil, igf-1 er meget anabolsk såvidt at jeg ved, jeg har selv brugt igf-1 som en meget effektiv muskelopbygger.

Karl Æg, som maximusmaximus skriver så er der absulut ingen grund til at smide folks navne op på boardet, Er du selv sådan en som hænger folk ud som du kender?

overskydende HGH omdannes ikke til IGF. HGH stimulerer i et vist omfang produktion af IGF i leveren i en akse som man ser for mange andre hormoner.

Sjovt, noget af det jeg nogensinde har gainet bedst masse på er en HGH og IGF-1 stack uden andre roids på samme tid, så den holder nok ikke IRL den der med at man ikke gainer masse på HGH, men jeg er sikker på at det ser flot ud på et stykke parpir.

Der er publiceret studier der antyder at HGH og IGF har en synergi lidt på samme måde som der er mellem HGH og testosteron. Desuden erd et jo lige præcis svært at vide hvad der er hvad, når du har taget flere typer medicin samtidig. Jeg ville umiddelbart tro at det meste af din observerede effekt stammer fra IGF og en eventuel interaktion.

Link to comment
Share on other sites

Først og fremmest kan man ikke sammenligne evt. Tour de France deltageres anvendelse af vækst hormon og Igor og andre styrketrænedes, da den stimulering (træning), de udsætter deres krop for, er meget forskellig.

Igor - i såfald har du jo heller ikke en isoleret effekt af tilført væksthormon, men en kombineret effekt af din træning, restitution, kost osv. samt kunstig tilførsel af vækst hormon og IGF-1... Du kan sikkert regne ud, hvor jeg vil hen herfra....

Og hvis du ikke kan præsenterer andet end dine egne eksperimenter med ulovlige medikamenter, så står de videnskabelige artikler for den objektive sandhed i denne diskussion

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor det store fascination af bænkpres?

Hvorfor fascinationen af at køre helt ned. Alt efter ens struktur kan det give meget voldsomt stærk og belastning på forsiden af skulderen at køre helt ned.

Hvis man ikke skal konkurrere i styrkeløft kan det være smart ikke at køre helt ned.

Trænede jeg f.eks. volleyball eller basketball spillere der typisk er meget langlemmede var fullsquats og fuld rom bænkpres ikke det jeg ville udsætte dem for umiddelbart.

For at kigge på sagen konkret er det nok ikke trådstarterens grund til ikke at køre til brystet. Det er nok bare en god gammeldags omgang vægtliderlighed og manglende teknik.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor det store fascination af bænkpres?

Hvorfor fascinationen af at køre helt ned. Alt efter ens struktur kan det give meget voldsomt stærk og belastning på forsiden af skulderen at køre helt ned.

Hvis man ikke skal konkurrere i styrkeløft kan det være smart ikke at køre helt ned.

Trænede jeg f.eks. volleyball eller basketball spillere der typisk er meget langlemmede var fullsquats og fuld rom bænkpres ikke det jeg ville udsætte dem for umiddelbart.

For at kigge på sagen konkret er det nok ikke trådstarterens grund til ikke at køre til brystet. Det er nok bare en god gammeldags omgang vægtliderlighed og manglende teknik.

Tænker du her udelukkende på større momenter (kraft x vej), og dermed øget skadesrisiko, mht. det med volley/basket spillere?

Link to comment
Share on other sites

Hvad vil ideen være i at stikke folk i ryggen?
Karl Æg, som maximusmaximus skriver så er der absulut ingen grund til at smide folks navne op på boardet, Er du selv sådan en som hænger folk ud som du kender?

Hvad er ideen i at komme med postulater, som man ikke vil underbygge? Ærligt talt, så kan vi ikke bruge det til noget som helst, og derfor er det totalt ligegyldigt at skrive. Igor, din kommentar er helt ved siden af, og i stedet for at komme med ligegyldigheder synes jeg hellere du skulle svare på mit oprindelige spørgsmål; hvad skal vi bruge det til? Hvis ikke du vil underbygge det, er det et postulat som ingen sandhedsværdi har.

Link to comment
Share on other sites

Hvad er ideen i at komme med postulater, som man ikke vil underbygge? Ærligt talt, så kan vi ikke bruge det til noget som helst, og derfor er det totalt ligegyldigt at skrive. Igor, din kommentar er helt ved siden af, og i stedet for at komme med ligegyldigheder synes jeg hellere du skulle svare på mit oprindelige spørgsmål; hvad skal vi bruge det til? Hvis ikke du vil underbygge det, er det et postulat som ingen sandhedsværdi har.

Hvis at de vil stå frem med navn så må de selv melde sig, jeg er ikke sådan en spasser som melder folk selv når de har fortjent det.

incognito

førhen tog de pro meget store mængder HGH for at få IGF-1 effekten ud af deres HGH, det var fordi at IGF-1 var en del dyrre end HGH førhen, nu har priserne vændt sig modsat så folk bruger ikke den teknik mere, Jeg har haft meget lange perioder hvor at jeg kun var på HGH, i de store doser for at fo IGF-1 effekten ud af det, det var 20iu ed igennem over et år uden at stacke det, det gav fantastiske resultater.

Jeg er sikker på at der ligger en tråd med noget videnskabeligt omkring det på BH, jeg kan desværre ikke lige finde den, men den dukker nok op.

Link to comment
Share on other sites

Tænker du her udelukkende på større momenter (kraft x vej), og dermed øget skadesrisiko, mht. det med volley/basket spillere?

Det er et element. Et andet element i bænkpres er at for at få stangen til brystet må langlemmed løftere ofte ud i en højere gra af horisontal abduktion. Underamrn kommer meget langt ned i forhold. til brystet.

Et eksempel på dette er floorpresses. Store kortlemmede løftere kan lave floorpresses hvor stangen rør brystet når deres overarme er i gulvet. Er man langlemmet som jeg er stangen 10cm fra brystet når overarmen ligger imod gulvet. Derfor vil jeg have et meget længere stræk over skulderleddet end en kortlemmet løfter med stor brystkasse.

Jeg konkurrere i styrkeløft, så det er jo vilkårene. For folk der ikke gør det, hvorfor skal de risikere noget?

Link to comment
Share on other sites

Jeg må erkende. Jeg har i årevis skrevet på bodyhouse som nandro og har taget voldsomme mængder af Anabolika. Alt fra IGF1 til scooterbenzin.

Jarvig 13 har også været med på legen, og er så vidt jeg ved den eneste dansker, der har taget op imod flere gram HGH om dagen, for at holde sin hud ung og smidig, når han skulle ug og køre sit Game på københavnske natklubber.

Quantanamo har taget 15-20gram test om ugen, da han som han siger: "ikke er helt ung længere og det kræver sit at glæde så mange unge danske kvinder".

Simon HP har kørt alt fra DNP til Crystal meth, for som han siger: "ungpigefiguren kommer ikke af sig selv". Crystal meth kan også være nødvendigt for at holde sig vågen en lang nat på KBH's fedeste bar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share