Hvad suplerer I jeres træning med?


N K
 Share

Recommended Posts

Hvis du indtager nok protein gennem kosten, så har du dybest set ikke brug for proteinpulver - men det kan være en let måde at få protein på efter træning eller som supplement til kosten, hvis du ikke får nok. Bruger det selv primært efter træning, da jeg langt foretrækker at dække mit behov gennem "rigtig" mad.

Mht. sulten, så synes jeg personligt ikke (whey) proteinpulver mætter særligt godt.

Tak for svaret.

Det er bestemt heller ikke, fordi jeg er vild efter at skulle putte penge i lommerne på prot-pusherne (der jo nok, for nogens vedkommende, er lige så røgede, som andre businessmen er spegede).

Jeg er bare meget slem til mest at leve af rugbrød osv., og det er desværre ikke realistisk at tro, at jeg kan overkomme at lave varm mad hver dag. Det burde jeg jo nok.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

kan godt mærke at jeg har "folket" mod mig :wink:

jeg har erfaring og i har noget andet.. :4thumbup:

men nissen, t, skt paul og klud får ret, og jeg får forhåbenlig fred.. :blink:

Proteiner er opbygget af aminosyrer. Alle celler i din krop indeholder enorme mængder proteiner. Stort set alle cellefunktioner styres af proteiner.

At sige at du bliver aggressiv af aminosyrer er ligeså meningsløst som at påstå at du bliver aggressiv af ilt. Kort sagt, det er noget du bilder dig ind.

Peter :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share