reconstructbody - round 2


reconstrucdead
 Share

Recommended Posts

Hej med jer allesammen, og hej igen til dem der kan huske mig :)

Har haft en længere meget inaktiv periode. For meget sommerferie og får hård skolestart igen :) Jeg har drukket som et svin det sidste af sommeren, og det har haft sin indflydelse. Jeg er nu på omkring de 130 kg igen, ca.

MEN min livsstilsændring bærer store frugt. Har aldrig levet sundere, og det falder mig naturligt ind nu, kunne ikke DRØMME om at vende tilbage til det gamle lort. Jeg får stadig kommentarer fra folk jeg ikke har set i evigheder om hvor "tynd" jeg er blevet :)

For lige at vise min slutvægt i sidste omgang;

vægt d. 16 juni; 127,2 kg (-21,9 kg)

Fredag bliver min vejedag, og eventuel hviledag, hvis jeg synes jeg fortjener det.

Daglig (forhåbenligt) motion af motionscyklen primært. Ja jeg holder mig til den.

Well this is round 2. Mit mål bliver i første omgang 7 kg inden 30 oktober.

Højde: 194 cm

Vægt: 130,7 kg (d. 17 sep.)

Round 2! FIGHT!

Edited by reconstrucdead
Link to comment
Share on other sites

Dagen i dag, kost er som jeg får hver dag, 2 hovedmåltiden (Ja, ved godt det er forkert, men jeg ka ikke så godt det andet, og det her har fungeret på 8 måned efterhånden, uden problemer) Morgenmad; 4 rugbrøder med sild (Got something for sild for tiden O_o), og kalkunpålæg, med en masseagurker, og noget løg. 1 l. skummetmælk.

Aftensmad:

Kylling med ananas, løg, hvidløg, diverse wokgrøntsager og 80 gr ris. Og et hvidløgsflute (yes, I know) 1 l skummetmælk igen

For meget mælk på én dag måske? Drikker så meget mælk hvis jeg ka slippe afsted med det, men måske jeg sku skrue ned?

Dagens motion

30:00

9.4 km

298 cal.

En hård start må jeg sige, men skal lige i gang igen ka jeg mærke. Min astma går ind og sir hej + syre i benene, så må arbejde mig stille op, ligesom før :/

Oh well, good day to you all! :)

Link to comment
Share on other sites

Godt at høre fra dig igen, held og lykke med forsat vægttab.

Du kunne prøve om de kan køre med højere hastighed så giver det en del mere.

Goddag Mollerup, og tak :)

Om benene ka køre ved en højere hastighed?

Oh well, har lige vejet mig; 130,7kg - fik det ikke gjort i morges, havde lige pludselig travlt, men skidt pyt :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lorte uge sidste uge. Influenza. En opgave jeg havde glemt alt om, og druk i weekenden (okay druk delen var måske ikke lort, men u know)

Men en ny uge gruer, og jeg er igang igen. Har skiftet lidt kost, da jeg er kørt lidt død i det andet. Så i de næste dage står den på masse salat til aftensmad med følgende: ~200 gr kylling. Masser af iceberg, champignon, majs, og agurk. Og så skifter jeg lidt mellem lidt tun og hårdkogt æg uden blomme i. Bare for at gøre det mere varierende. Og så en fedtfattig thousand iceland dressing. + flute for lige at få lidt grovt til. Lyder det ikke fornuftigt nok ?

Oh well dagens motion:

30:00 min

9,5 km

327 cal.

Edited by reconstrucdead
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share