Begynderhjælp ?


Guldse
 Share

Recommended Posts

Hej alle i kloge hoveder :wink:

Har trænet lidt jævnt de sidste 6 måneder, og har kunnet se en smule fremskridt. Så nu ønsker jeg råd til at få nogle ordentlige bøffer :tongue:

Jeg er et kid på 17 år, vejer, i skrivende stund, 63kg og er 178cm høj så jeg er ikke andet end skind og ben..

Plejer at træne 2-3 gange om ugen, så håber på at nogle kan komme med et godt program, og eventuelt en ikke alt for avanceret kostplan.

Lige til sidst vil jeg lige høre om mit WeightGainer fra Bodylab bare er spild af min lærlingeløn?

På forhånd tak :smile:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til.

Så flinke plejer vi altså ikke at være :tongue:

Men sæt dig med en kande te eller noget og brug en time eller to her på forum eller skim overskrifterne og læs de tråde der ligner noget interessant samt læs de programmer der ligger ude på hovedsiden (tryk på den røde mand oppe til venstre).

Når du har en ide til et program så kom med det hvis du stadig er i tvivl om noget og derfra plejer de gode råd at komme i lind strøm - du kan jo også oprette en træningslog og få nogle undervejs-kommentarer i den.

Beklager lidt hvis det lyder lidt hovski-snovki men.... nettet bugner at færdiglavede programmer og kostvejledninger. Vi må ikke nævne eller kommentere specifikke tilskudsprodukter- men svaret på dit spørgsmål om gainer ligger et sted i "kost og kosttilskud".

Held og lykke med det :smile:

Og god træning :4flex:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share