Squat i Workout & Fitness


panser
 Share

Recommended Posts

det besvarede du fint ;)

Ja heldigvis da. Kendte en der var total pat-fikseret. Det var lige meget om hun vejede 100-150kg bare hun havde stor patter

SÅ patfikseret er jeg dog heller ikke, det er jo perverst :D

Men tilgengæld er der også en del piger der ikke accepterer fyre der ikek er mindst 1.85, så jeg kender lidt den samme følelse, da jeg ikke er højere end 1.75. Uanset hvordan man er bygget så vil der altid være nogle man tiltrækker og andre man ikke tiltrækker. Sådan må det være uanset pat-størreslen, og uanset ens højde eller muskel udviklign for den sags skyld :)

Så selvom man ikek lige er 1.90 eller ikke lige har en d-skål, så er det jo ikek sikkert at man tiltrækekr færre damer/mænd af den grund :)

Så jeg er ikek ked af min bygning, og det bør du heller ikke være, hvis du da er det ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvis I er så glade for de fitnesspiger som I åbenbart er kan jeg klart anbefale jer at at tage til næste års miss fitness.

Da jeg var dernede kunne man komme helt bagved hvor kvinderne gik og øvede på deres rutiner og varmede op. 12 ekstremt veltrænede kvinder med flad mave og lækker røv :w00t: . Det var sgu livet.

Link to comment
Share on other sites

Så jeg er ikek ked af min bygning, og det bør du heller ikke være, hvis du da er det  

Det er jeg skam ikke. For tit af vide jeg har en dejlig røv, og det må vel kompensere for patterne :lol: :lol: :lol:

Ja det gør det, men vi tror ikke på det, så du bliver nødt til at bevise det....... :bigsmile: :)

Link to comment
Share on other sites

Ved squat kan det afhjælpes ved f.eks. at træne legextension før squat. På den måde er forsiden allerede trænet, så den får en ordentlig bredside i selve squatten, , og man kan tillade sig at stoppe, når nogle af de andre muskler siger fra.

Det er pre-exhaustion princippet, som i stor udstrækning benyttes af HIT-tilhængere. Quadriceps kan sagtens vokse af squat, selvom den ikke er trættet i forvejen af en så uduelig øvelse som leg extensions. Faktisk tror jeg, at det er mere effektivt at starte hel frisk med squat. Hvem siger at en muskel skal trættes hel i bund før der induceres hypertrofi og styrke?

Link to comment
Share on other sites

QUOTE (Tina @ 4. Dec 2002, 22:36)

QUOTE  

Så jeg er ikek ked af min bygning, og det bør du heller ikke være, hvis du da er det  

Det er jeg skam ikke. For tit af vide jeg har en dejlig røv, og det må vel kompensere for patterne    

Ja det gør det, men vi tror ikke på det, så du bliver nødt til at bevise det.......  

:lol: :lol: :lol: :lol: .......andet ved jeg ikke hvad jeg skal sige til den

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share