Leg Magic


Nat
 Share

Recommended Posts

Hey alle herinde.

Jeg har en kollega som undrer sig over om Den her "Leg Magic" virker eller ej.

Hun har ikke mulighed for at træne i et motionscenter...men får en del motion gennem daglige lange gåture!

Formålet er at stramme lidt op. Er der nogen der har erfaring med denne eller lignende maskiner? Og måske bare et kvalificeret bud på om den kunne være pengene værd :smile:

Edited by Nat
Link to comment
Share on other sites

"På blot 60 sekunder, nogle få gange om dagen, kan du opnå fantastiske og synlige resultater i løbet af blot nogle uger!"

Omg. Det virker ca. lige så godt som et vinderbrev fra lotteriet i Hong Kong, hvor du bliver lovet evig rigdom, hvis du bare lige sender dit kontonummer/din opsparing/din gamle mor ned til dem. I hvert fald bør man føle sig dum i samme størrelsesorden, hvis man hopper på den.

Link to comment
Share on other sites

Haha.....easy now. :laugh:

Lovede bare at spørge videre ;o)

Tænkte at det var dyrt, men who knows, måske. Det er ik fordi min kollega fald for den slibrige talgstale....mere bare konceptet i at kunne lave noget på hjemmefronten der måske kunne bidrage til at stramme lidt op. Tvivler på hun forventer mirakler i løbet at nul komma fem.

Så ud over at du ik lod dig charmere at de vanvittige løfter (who does) kan der så være noget hold i at de bevægelser den laver, kan have nogen gavnlig effekt? Konceptet minder lidt om en ski/step maskine agtig ting vi har der hvor jeg træner. Brugte den engang som opvarmning, og den gjorde pænt av i bentøjet, på trods af at jeg er vant til at bruge stængerne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nej den duer ikke.

Foreslå hende en rutine af f.eks. Lunges og airsquats. De kan sagtens, udført korrekt og optimalt, giver hende lidt resultater uden yderligere vægt. :smile: Kombineret med cykling, løb osv. (læs konditionstræning) og lidt opmærksomhed på kosten, sille være mit bud

Håber det kan bruges?

Nåh ja, forresten, link

Mvh Seb M

Edited by Seb M
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Jeg må erklære mig uenig i de fleste herinde.. Jeg har købt en leg magic og tro det eller ej - den virker altså.. Og ja, den strammer op, synes den er alle pengene værd..

Hvor fantastisk. :bigsmile:

Jeg kan garantere dig, at hvis Leg Magic virker, så vil nærmest enhver anden form for bevægelse kunne give samme resultat - formentlig hurtigere.

Link to comment
Share on other sites

Da punktforbrændingstræning er middelst talt ineffektivt (se følgende artikel http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vae...nktslankning?/), er det bedre hun kommer igang med forbrænde mere ind hun indtager... Lange gå tur er en fin ide, men noget mere intensivt vil være langt mere effektivt. På en Leg magic maskine forbrænder man relativt lidt. Hun kan istedet:

- Kom igang med at løbe (http://www.motion-online.dk/konditionstraening/kondition_-_artikler/loebeprogram_for_begyndere/)

- Som forslået lave lunges, air squats, burpess f.eks. 30 sek air squats, 15 sek pause * 4-8 gange. og notere uge for uge hvor mange hun når.

- Tag cyklen ved at opvarme 10 min og find et sted hvor hun kan lave interval af 2 min hurtig cykling, 1 min langsomt cykling * 5-10 stk. Det kunne også være 20 sek all out cykling 10 sek pause * 4 :wink: .

- Køb en crosstrainer, concept 2 romaskine eller motions cykel og lave intervaller lignende ovenstående.

- kom igang med at styrketræn http://www.motion-online.dk/styrketraening...ogram_til_alle/

- drop undskyldningerne og melde sig ind i et fitness center

Edited by RuneB
Link to comment
Share on other sites

Jeg må erklære mig uenig i de fleste herinde.. Jeg har købt en leg magic og tro det eller ej - den virker altså.. Og ja, den strammer op, synes den er alle pengene værd..

Jamen det er da rart at høre at der er nogen der er naive og godtroende nok til, at bruge penge på deres produkt, så de kan blive ved med at svindle folk og tjene penge på det.

Tillykke.

Hvad er din træningsbaggrund for at anbefale det pågældende produkt? Det andet er useriøst.

Det svarer til at jeg siger: "Skal du tabe dig!? Jeg spiser 200g chokolade om dagen og tager ikke på - så det kan du SAGTENS gøre uden at tage på"

Tingene skal altid ses i et større perspektiv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share