Det er sku dyrt at tabe sig !


icem3n
 Share

Recommended Posts

Måske et underligt emne, men ville lige dele en sjov oplevelse

Starte på 110kg engang i marts, og er nede på 77kg nu (178 høj) så er kommet på den rette vej, stadig en 5-7kg tilbage ca.

Der er nok flere herinde der har tabt en del kilo, som også finder ud af, det er sku dyrt i tøj når man går igennem så mange størrelser :smile::)

gik fra ca 42 til en 34, så finder man ud af hvorfor et bælte er opfundet :blush:

Men var nede at købe nyt tøj her for et par dage siden, og skulle have en skjorte, finder en fed skjorte, størrelsen får man lige hjælp med dernede. Men får så at vide at den skjorte har de desværre ikke i min størrelse (det har man aldrig hørt før som overvægtig vel?), dem de har er for store... Det er sku en fed sætning at høre, specielt når man hele livet har hørt det modsatte, "vi har dem desværre ikke i så stor en størrelse..."

man fortryder aldrig man kom igang med et tab, når man vinder meget i den anden ende :smile::)

var bare en hverdags historie jeg lige ville dele :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det flotte vægttab. Kunne forestille mig at det dejlige penge at bruge!

Det er ikke for at være sjov, men jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide om du sparer penge på mad efter dit vægttab, eller om det er det samme pga. bedre/dyrere fødevarer?

Laver ikke ligefrem madbudget, men er nok gået efter bedre kvalitet, dog skal der jo købes grønt og frugter, samt fedtfattig er dyre, så det går nok op i det samme.

Men kunne faktisk havde været sjovt, at holde øje med det! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ej hvor nice for dig..

Er selv igang med at tabe mig.. Indtil videre er jeg gået fra 107.5 kg til 102.3 på 2½ måned.. Tabt omkring de 5 kg, fedtprocenten er dog stadig på 19.3% og er 195cm høj, så skulle gerne lidt ned, men det går da den rigtige vej.. 17 % er mit første delmål.. Burde ikke være umuligt, bare stenern, at det går så relativt langsomt.. :)

Glæder mig også til at skulle ud købe en størrelse mindre i bukserne :)!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har stadig mange af de bukser, jeg brugte, da jeg var fed.

De er dæleme godt nok baggy i dag. Men at kassere dem nænner jeg ikke. Desuden: It´s not how you fill out your jeans, it´s how you feel in your heart.

Men ja, hvis man stort set skal udskifte hele garderoben, så løber det op.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg må ha' lov at spørge, hvordan i alverden har du tabt så mange kilo??

Skifte det usunde i hverdagen med sunde ting. Det hjælper en hel del, når man ikke køber hele slikdepottet når man er ude og handle. Derved ikke sagt jeg aldrig spiser slik eller ikke går i byen længere, det skal sku også være sjovt.

Hvis man helt skulle undvære det usunde ville man nok hurtig falde tilbage, hvis man vil have noget usundt køber man bare den mindste pose istedet for en supersized version :)

men ellers er det også at få motion ind i hverdagen, går man over i det nærmeste supermarkede og handler eller det som ligger langt nede af vejen... man kan hurtig få motion ind i dagligdagen uden at gå amok med det.

ellers begyndte jeg at træne med en ven 3 gange om ugen (når vi lige kan stå op til det, da det er kl 5.30 hehe)

ellers er størstedelen at sætte et overkommeligt mål, havde først sat målet til 80kg inden det nye år, men så længe man kan se forbedringer er tallene ligemeget for mig.

begyndte at løbe udenfor istedet for træningscenteret. Satte et mål i sidste uge, 50km indenfor 4uger, så må man jo bare ud og løbe :) så starter med ca 4x3km om ugen, så kan man tage det derfra.

Edited by icem3n
Link to comment
Share on other sites

Uh...tillykke med det flotte resultat .... way to go!!! :4thumbup:

Str. 34.....er det i bukser du tænker på? Jeg er nede på 60 kg nu (59,9 den anden dag...men who's counting hehe) og jeg er endelig kommet ned i en str. 38. Startede i en str. 46, da vejede jeg 79kg. (Er 158 cm høj).....kan måske snart snige mig ned i en str. 36....glæder mig!

Men ja, er dyrt men også en super oplevelse at skifte gardaroben ud, når det går den rigtige vej :smile:

Edited by Nat
Link to comment
Share on other sites

Uh...tillykke med det flotte resultat .... way to go!!! :4thumbup:

Str. 34.....er det i bukser du tænker på? Jeg er nede på 60 kg nu (59,9 den anden dag...men who's counting hehe) og jeg er endelig kommet ned i en str. 38. Startede i en str. 46, da vejede jeg 79kg. (Er 158 cm høj).....kan måske snart snige mig ned i en str. 36....glæder mig!

Men ja, er dyrt men også en super oplevelse at skifte gardaroben ud, når det går den rigtige vej :smile:

tak for det, også flot med dit tab!!

så mangler man bare bukser der ikke skal lægges op når man ikke er 2meter høj :laugh:

Link to comment
Share on other sites

så mangler man bare bukser der ikke skal lægges op når man ikke er 2meter høj :laugh:

Oh ja.....men har heldigvis en mor der har en symaskine, så den må jeg hjem omkring og låne i ny og næ.....tror kun jeg én gang kan huske at have fundet et par bukser der ikke skulle lægges op. Wohoooo....the good old days.

Link to comment
Share on other sites

Vidunderlig følelse. Jeg har gennemgået det samme fantastiske vægttab (og mange gange tillykke med det).

Jeg vil lige opfordre alle læserne med ekstra kropsvægt til følge mit råd. Det er hårdt at tabe sig, men de følelser man får efterfølgende er helt enestående. Så har man pludselig selvtillid nok til at tro på at man kan flytte bjerge.

Gør noget ved det. Jeg synes ekstra kropsvægt har været min gave. For nu hvor jeg har tabt mig har jeg en helt anden holdning til min figur end alle andre. Jeg er så glad for det jeg har gennemgået og det har gjort mig mere moden.

Det er ubeskrivelig godt! :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share