Hjælp angående protein pulver, kreatin og druesukker


Kasper123
 Share

Recommended Posts

Hey :)

Jeg var ved at bestille noget protein pulver, da jeg læser at de anbefaler, man også skal have kreatin og druesukker.

Så nu har jeg en række spørgsmål til det da jeg er lidt skeptisk.

Hvad hjælper kreatin og druesukker på?

Hvor meget skal jeg putte i shaken, og kan det blades op med mælk?

Der stod også at man kunne blande det hele (Protein pulver, kreatin og druesukker) i en stor shake. Lige nu drikker jeg kun protein pulver efter træning blandet op med mælk. Og jeg går ud fra at druesukker og kreatin skal tages før eller hvordan hænger det sammen?

Lige nu tager jeg bare en kop dvs. nok 35 g protein pulver ca.

Og det er bare noget jeg har gætte mig frem til er det rigtige hvordan finder jeg den protion der passer til mig?

Og lige et sidste et skal protein pulver drikkes efter eller under træningen

med venlig hilsen kasper

Edited by Kasper123
Link to comment
Share on other sites

Hey, har læst om kreatin, og har besluttet at bestille noget. Men har stadig nogle spørgsmål, som jeg håber i vil svare på eller linke til et svar.

Er det nødvendigt at indtage kreatinen hverdag, eller kan jeg nøjes med at indtage den på træningsdag.

Kan Kreatinen indtages sammen med proteinpulver i en shake lige efter træning?

Hvor store mængder skal jeg indtage, er 5g fint?

Hvad med druesukker, kan jeg købe Viking kreatin hos get big med 1200g kreatin + 4000g Druesukker og så blande det med proteinpulver i min shake efter træning, eller skal druesukkeren tages før træning.

Håber der er nogle der vil hjælpe mig med at forstå det. :)

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke tilladt at henvise til produktnavne så..... noget af dit indlæg forsvinder nok når MOD eller ADMIN opdager det.

De 35 gram pulver er vel OK - nogle ville nok justere op så der var 35-40 gram protein i pulveret.

Resten kan du sagtens selv finde svar på - og da klokken er 1:28 er jeg ikke venlig nok til at finde det hele frem men har lige skimmet dér hvor Nygren skrev at du kunne finde svar og det er rigtigt nok - alle dine svar står der :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share