Jeres baggrund


Sir Charles
 Share

Recommended Posts

Derimod er skadesbehandling og genoptræning måske nogle af de steder hvor jeg føler at jeg har lidt at komme med..

Jeps - jeg har lagt mærke til du har haft mange guldkorn på det område. Det er fedt - for uden at forklejne andre MOLboeres viden på dette område - så er det (efter min mening) et af de få områder, hvor MOL førhen ikke har mange topindlægs-medlemmer. :)

Link to comment
Share on other sites

Viden fra utallige trænigssamlinger hvor vi tit hører på foredrag fra fysioterapeuter, ernæringseksperter m v.

udover det massere af trænigs erfaring ca 5år - for det meste sammen med andre løftere fra det danske landshold i styrkekøft

men primært er det her jo oz et forum hvor det er meningen vi skal lære fra hinandens erfaringer, og erfaringer har man jo altid - også selvom man er uddannet eller ej :)

/DenLilleLøfter

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ingen uddanelsesmæssig baggrund til træning, men kun viden fra MOL og diverse amerikanske net-forums. Så har jeg læst en masse bodybuilding blade, det meste info i dem er ubrueligt, men en sjælden gang imellem støder man på små guldkorn. Jeg har også læst en god del af Mel Siff's Supertraining, en meget interesant, omend uendelig langhåret bog! :)

Jeg har erfaring med forskellige træningsprogrammer, bla: Max-OT, Power Matrix og HST.

Jeg har også erfaring i kostplanlægning, jeg har lavet kostplaner til flere af mine venner og bekendte, specielt 2 personer havde jeg held med, de tabte - med lethed og uden svide og smerte - 10kg hver og de holder vægten pænt den dag idag, uden at jeg skal være efter dem. ;)

Min egen vægt er straks sværere at holde styr på, den stiger og falder som en geyser. :bblush:

Jeg elsker at prøve nye kosttilskud når pengepungen tillader det, så der har jeg også lidt viden og erfaring.

Håber det var den slags info du ønskede Sir Charles?!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan da også lige komme med en opsummering.....

- Jeg har trænet med vægte i sammenlagt ca. 10 år (godt 5 års styrketræning/bodybuilding træning + 4 års styrkeløftstræning)

- Jeg læser til kiropraktor på Odense Universitet.

- Jeg har arbejdet som instruktør i en årerække i mit gamle center, og var det sidste års tid jeg var der instruktør-ansvarlig for de andre instruktøre.

- Jeg har ikke været voldsomt aktiv i konkurrencestyrkeløft, men jeg har da været med en enkelt gang, til JM 2001.

- Jeg har tidligere været konkurrencesvømmer.

- Og så har jeg som bekendt en meget brændende interesse for træningslitteratur. Der er ikke noget bedre end at grave i hvordan folk rundt omkring i verden træner :)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share