inspiration søges Bench og Squat


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Hello

Jeg har lige endt min anden smolov cyklus i bench (i træk) og det er nok tid til en pause fra Smolov, og lidt variation.

I princippet kunne jeg blot skifte ud til noget hjemme byg, med close grip, flat bench og decline/incline dumbell, som jeg cykler i mellem på mine trænings dage, men jeg vil dog gerne have noget hvor der er lidt mere fokus på fornyet top styrke, altså en frem ad rettet process.

Jeg har nok brug for noget der ikke minder alt for meget om Smolov. Incognito anbefalede en WSB bench cyklus, som jeg dog ikke kunne finde. ligeledes har jeg set på TJ`s Bench cyklus. Hvis nogle har nogle gode bud er jeg meget interesseret. Jeg skal dog på ferie i slut matrs, så 2½ måneds TJ cyklus er lige voldsomt nok nu.

Ligeledes vil jeg gerne øge mit fokus på squat. Men de fleste squat cykluser er 3-4 gange ugentligt med rigtig mange sæt. Da jeg prøver at tilegne mig lidt teknik i VL, er det svært med lange lange squat pas hver gang. Input her mødes gerne.

Vh

Blackice

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share