six pack uden fitness?


Nielsen.
 Share

Recommended Posts

Ud fra dit indlæg kunne man bare få den tanke at det var langt langt sværere at æde sig stor, frem for at holde en lav fedtprocent..Et hurtigt blik over den danske befolkning viser dog klart, at det i hvert fald ikke er det med at spise os slanke, som vi er bedst til...derfor er det måske ikke så let at få en sixpack, som du giver udtryk for. Jeg ved godt at det ikke er målet for den brede befolkning at være trimmede, men synes du stiller det meget skarpt op.

Jada. Alting er individuelt. Nogen vil finde det sværere at gå på en kaloriebegrænset diæt i ~8 ugers tid og lave lidt lallet træning ved siden af end at træne hårdt og konsistent i 5 år+ hvilket er den tid det tager at opbygge en relativt muskuløs fysik.

Link to comment
Share on other sites

ok, for at skære det ud i pap for dem der har svært ved at følge med.

Skinny + Sixpack = Ikke imponerende

Muskelmasse + Sixpack = mere imponerende

Muskelmasse + fed = ikke imponerende

Se det er kun to variable der afgør slutproduktet, det er ikke så svært at forstå hvis man har en IQ over stuetemperatur.

Link to comment
Share on other sites

En virkelig god artikel om mavetræning og sixpack er skrevet af Jørgen Storm på getbig:

Sixpack til sommer?

Jeg ved ikke hvad der kvalificerer den artikel til at være "virkelig god". Den indeholder mere info end nøvendigt, og ikke nok om det den burde (præsenteret i let læselig form). Den kunne kortes ned til en tredjedel og samtidig udfyldes med mere relevant info. Den hjælper med at fastholde 6-pack fascismen som ophører det til mere end det er, og selv i den simple form præsenteres det med mere fyld end nødvendigt.

Edited by Dr. Mengele
Link to comment
Share on other sites

Så som?

Godt spørgsmål. Det jeg vil sige er, at der ikke er nogen kunst overhovedet i at have en six pack medmindre der følger en ordentlig slat muskelmasse med ved siden af - hvilket sjældent er tilfældet :smile:

Du skrev "Jeg ved ikke hvad du insinuerer, "Kapper86". Jeg gør det blot helt klart, at der ikke er nogen kunst overhovedet i at have en six pack medmindre der følger en ordentlig slat muskelmasse med ved siden af - hvilket sjældent er tilfældet "

Altså hvis der ikke kunst overhoved i at have en six pack, medmindre der følger en ordentlig slat muskelmasse med ved siden af, må den logiske konsekvens være, at hvis der følger en ordentlig slat muskelmasse med, så er det en kunst at have en six pack. Så skriver du bagefter , "hvilket sjældent er tilfældet" -altså hvis der følger en ordentlig slat muskelmasse med. Det vil sige du skriver, hvis vi omformer den negative kvalitet i første del af dit udsagn-Det er nemt at få six pack-dog ikke hvis man har muskelmasse med-men det er sjældent tilfældet.

Mener du virkelig, at muskelmasse er en ulempe, hvis man vil have six pack ?

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er sjældent tilfældet at man ser folk med høj grad af muskelmasse kombineret med sixpack, da at kombinere disse to ting uden brug af steroider og andet er meget svært. Jeg fremhæver også hvor lallende nemt det er at få sixpack uden at være massiv.

Det forudsætter dog, som Poul også fremhæver, at man har en IQ over stuetemperatur for at forstå dette.

Hvad ER det du ikke forstår?

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er sjældent tilfældet at man ser folk med høj grad af muskelmasse kombineret med sixpack, da at kombinere disse to ting uden brug af steroider og andet er meget svært. Jeg fremhæver også hvor lallende nemt det er at få sixpack uden at være massiv.

Det forudsætter dog, som Poul også fremhæver, at man har en IQ over stuetemperatur for at forstå dette.

Hvad ER det du ikke forstår?

Jeg forstår nu, hvad du mener.

Jeg er godt klar over, at jeg ville få en fornærmelse fra din side. Jeg vil blot fastholde, at det udsagn, jeg kommenterede på, var elendigt formuleret. I lyst af at du ofte kritserer andres indlæg for logisk indhold og relevans, tog jeg fat på det. Ikke flere kommentarer herfra.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår nu, hvad du mener.

Jeg er godt klar over, at jeg ville få en fornærmelse fra din side. Jeg vil blot fastholde, at det udsagn, jeg kommenterede på, var elendigt formuleret. I lyst af at du ofte kritserer andres indlæg for logisk indhold og relevans, tog jeg fat på det. Ikke flere kommentarer herfra.

Jeg skrev "der ikke er nogen kunst overhovedet i at have en six pack medmindre der følger en ordentlig slat muskelmasse med ved siden af - hvilket sjældent er tilfældet :smile: " Det står åbenlyst for enhver der har læst mine indlæg her i tråden og i øvrigt har en smule indsigt i problemstillingen hvad "hvilket sjældent er tilfældet" knytter sig til. Det betyder naturligvis, at det sjældent er tilfældet at en person har sixpack kombineret med en ordentlig slat muskelmasse. Hvad er problemet?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share