Tid inden virkning....?


The-Pimp
 Share

Recommended Posts

Jeg vil umiddelbart mene, uden at jeg på nogen måde er sikker, eller har et grundlag for min påstnad, at man i slutningen eller lige efter endt loading periodel ville kunne mærke kreatinens forskel. Dette er taget i den betragtning, at lagrene er ved at være fyldt her,

Hvis man ikke kører loading, vil jeg tro der kan gå 2-3 uger.

Link to comment
Share on other sites

håber ikke dette er threadjacking, but here goes...

Jeg havde loaded i 5 dage med 25g dagligt, nåede så lige at træne en uge efter loading før jeg blev syg (og stadig er det :-() med en virus. Jeg har ikke taget kreatin eller trænet under sygdom, skal jeg så loade forfra eller hvad?

Tak

Mvh

Tobias

Link to comment
Share on other sites

håber ikke dette er threadjacking, but here goes...

Jeg havde loaded i 5 dage med 25g dagligt, nåede så lige at træne en uge efter loading før jeg blev syg (og stadig er det :-() med en virus. Jeg har ikke taget kreatin eller trænet under sygdom, skal jeg så loade forfra eller hvad?

Tak

Mvh

Tobias

For å være sikker burde du loade igjen! Starte om igjen.. Du tapper din kropp under sykdom og kroppen trenger ny næring. Ikke minst hvis du er usikker vil en ny loading være med å fjerne usikkerheten!

Lykke til;)

Link to comment
Share on other sites

Nu er kreatin ikke noget mirakelmiddel. Det er et tilskud til dine i forvejen eksistrende depoter.

Så en let stingende styrke eller hurtighed, alt efter hvilken sportsgren man dyrker, er nok det de fleste oplever.

Ja det drejer sig måske om et enkelt eller 2 rep eller måske et par kg mere. Jeg føler i de perioder jeg tager kreatin at jeg har en generelt god dagsform.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share