Panda-workout


Pilla
 Share

Recommended Posts

har hele dagen haft gigantisk ædeflip :S hader virkelig sådanne dage... må og skal bare ha styr på det fra i morgentidlig!!

ellers har jeg været virkelig doven idag, ka godt mærke at jeg har trænet 1uge i træk nu..

squat

5x5 50kg - tungt idag :S

dødløft

1x8 50

2x8 60 - møg nemt..

db rows

3x10 15kg

ss

sdie bend

3x10 15kg

pulldown uh

3x10 40kg

seated cable row

3x10 35kg

goodmornings

3x10 30kg - her begyndte min arm at gøre ret ondt!

curls

2x8 8kg - av av i armen

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

vågnede op og kunne mærke min arm :S ret dårligt...

men havde en aftale om spinning med kenneth, så tog afsted.. da jeg går op af trapperne ved metroen, så syrer min ben totalt til.. hvilket de har fortsat med hele dagen..

spinning øvet.. meget hårdt og mine ben kunne ikke følge med min kondi, så blev en lidt "lad" træning. .selvom jeg virkelig prøvede..

prøvede at lave lidt øvelser bagefter..

lateral raise

2x10 6kg

5x6 + 5x5kg

10x5kg

db incline bænk (gjorde halv ondt i armen, selvom jeg kørte let :S)

3x10 8kg

crunches

3x10 5kg

1x7 7.5kg

så var jeg halv muggen over en halv dårlig træning og valgte at gå i bad og tage på powershopping med en veninde... og eftersom atj eg har brugt alle mine penge, så blir resten af maj en kedelig måned....

Link to comment
Share on other sites

skulle egentlig have haft træningsfridag.. meeeen.. valgte at køre lidt rehab-spinning...

spinning basis 45min -meget meget basis time.. på grænsen til det kedelige.. eller faktisk over grænsen til det kedelige...

derudover dagens oplysning: "sgu" er en forkortelse af "så Gud hjælpe mig og hans hellige ord"...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

vågnede op og så kæresten ligge op putte med min panda-bamse mens han sødeligt lå og sov... så kært selvom han ikke lige synes det var særlig sjovt!!!

skulle egentlig have trænet ben/ryg men måtte lige lave det om til bryst/triceps/mave, da mine ben ikke var helt på toppen efter den dejlige spinning igår...

så blev til lidt træning her på kollegiet sammen med lotte..

opv: lidt lal..

bænk

3x8 27.5

5x5 47.5 - kørte ganske meget bedre end sidst dog ikke helt 100% nemt

ss

side bend

3x10 20kg

ss

planken

3x45sek

military press

3x8 22.5 kørte super

ss

crunches

3x10 5kg

tøse-dips (mellem 2 bænke med benene oppe på den ene)

3x10 10kg på lårene - møg hårdt

et ynkeligt forsøg på at lave armbøjninger, men droppede det hurtigt..

lateral raise

3x8 5kg

triceps kick back

3x10 8kg

udemærket gang træning, rart at få lavet lidt mere end bare et par øvelser ad gangen.. skulle dog lige have haft en enkelt bryst-øvelse til, men der er ikke lige nok håndvægte her på kolle, så de var enten for tunge eller lette :S

Link to comment
Share on other sites

tirsdag d15 sep:

blev lige til en omgang træning her til eftermiddag... selvom intensiteten ikke var den højeste, så var det en halvhård omgang.. jeg forudser doms i quads i morgen hvilket stemmer godt overens med at jeg ska påbegynde en grum 48timers skriftlig eksamen :S hvilket ikke huer mig overhovedet...

dagens træning i selvskab med lotte, som dog ikke lavede noget andet end at underholde undertegnede..

opv. lidt blandet gøgl

bla squat 3x8 17.5kg

single legged squat - første gang med denne øvelse og selvom den er noget så grum, så forudser jeg den som ny yndlingsøvelse...

4x8 17.5kg (på hvert ben) goddammit den sad lige hvor den skulle.. møg hårdt trods de latterligt lave kg..

ss

pulldoms OH

1x10 45

2x10 40

meget let dødløft (da jeg ikke lige følte for at smadre mine ben totalt)

4x8 47.5

ss

1hand seated cable row

1x10 20kg

2x10 15

yates row

3x10 30kg - lidt for let

ss

en meget lad liggende balle øvelse, som egentlig ikke burde tælle, men jeg ku ikke lige få mig selv til at dovne totalt..

3x10

goodmornings

3x10 27.5 - lidt for let...

ss

stående curls

3x10 8 kg...

alt i alt ganske fin træning.. er i hvert fald smadret nu...

ved ikke lige hvordan træningen kommer til at blive de næste par dage grundet eksamen.. men går ud fra at det blir nogle korte omgange, da opgaven jo ikke skriver sig selv :S og det kommer til at foregå på kollegiet, så jeg ikke kommer til at bruge transporttid...

har desuden fået naboen til at lave mad til mig torsdag aften skønt skønt..

her onsdag formiddag har jeg ret fine doms i glutes, hams og quads :D

og er slet ikke klar til 48timers skriftlig eksamen :S:S:S:S:S blir bare på ingen måde sjovt...

Link to comment
Share on other sites

fik desværre ikke tid til at PW'e igår grundet den dumme eksamen.. men er heldigvis fint med indtil videre..

stod op kl 7 og gik igang med opgaven... da jeg gik i stå tog jeg ud og løb en lille tur... eller lunte var nok nærmere ordet.. mine lår og mås var så domsede at det ikke var en fryd at løbe... hvilket også kunne ses på pulsen...

min sædvanlige tur, som er ca 4.6km

tid: 30.10

gennemsnitspuls: 154

maxpuls 183, som kun fremkom fordi jeg spurtede de sidste 300meter... eller spurtede og spurtede.. løb så hurtigt som jeg nu kunne...

og nu videre med opgaven.. hvis det er tid, så smutter jeg ned og træner bryst/skuldre/mave senere...

Link to comment
Share on other sites

niklas... intet andet for....

dagens meget lade gang spinning.. var fuldstændigt smadret oven på job og en nat hvor jeg bare har sovet dårligt, grundet kæmpe fest på mit kollegie, og så er det meget svært at sove når folk larmer sindssygt meget på gangene :S undskyldninger er der nok af... bare utroligt tydeligt når man ser på dataerne fra træningen..

spinning øvet.. faktisk ganske fin time, ku bare ik få pulsen op overhovedet... og alt var møg hårdt... men har også haft doms i lårene konstant fra onsdag-lørdag... :S

52min

gennemsnitspuls 155 :S

maxpuls 172 :S

uanset hvad jeg lavede, så lå pulsen ca 10 slag under hvad jeg plejer...

Link to comment
Share on other sites

mandagens træning: som gik relativt ok, trods meget lidt energi

bænk

3x10 27.5

5x5 47.5 - kørte bedre denne gang..

ss

sidebend

3x10 22kg

military press

3x8 22.5

ss

planken

3x45sek -holdt underligt nok meget hårdt i dag :S

tøse-dips

3x10 10kg - shit det var møg møg møg hårdt i dag..

lateral raise

3x10 5kg

ss

crunches

3x10 5kg

triceps kickback

3x10 8kg - lidt for let...

Link to comment
Share on other sites

har fri i dag og vågnede med mega meget energi, så tænkte at jeg ville udnytte den og smuttede ned og trænede...

dagens gode og møg hårde supersets træning:

squat:

opv: 3x15 airsquats + alm squat 3x10 17.5kg

ss

pulldown OH

1x10 30kg

1x10 25kg

1x10 45

2c10 40

1-legged squat

5x8 17.5 - møg møg møg hårdt...

ss

1-handed seated cable row

1x10 20kg

2x12 15kg

dødløft

4x8 ca 55kg (ik fordi det egentlig var hårdt, men min puls røg bare op)

ss

shrugs

3x12 12.5kg

yates rows

3x10 32.5kg (eller 30, er ikke helt sikker på at stangen vejer 12.5)

ss

et forsøg på læg-træning, men havde ik helt nok på stangen..

3x20 37.5kg

goodmornings alt for let, men min lænd føltes træt og ville ikke udfordre skæbnen

3x10 27.5

ss

db curls

2x10 8kg

1x8 8kg - gik helt død i armene her :S

puha for en hård omgang gotta love it

Link to comment
Share on other sites

vågnede med gode massive doms i ben og ryg... men smuttede ned for at træne lidt inden skole... men var åbenbart stadig præget af træningen mandag og måske nok også igår, for havde bare ingen og jeg gentager INGEN styrke overhovedet :S

dagens meget ustærke træning:

bænk

3x10 17.5

1x10 32.5

1x8 32.5

2x6 32.6

ss

planken

3x45sek

+

udstrækning mellem hver sæt

military press

3x8 17.5kg

ss

udstrækning fortsat

tøsedips

3x10 - kørte dårligere end i mandags hvor jeg havde 10kg liggende på lårene

ss

crunches

3x10 med 5kg på brystet

lateral raise

3x8 5kg

kickback

3x10 8kg - kørte præcis som sidst....

ganske stenet træning...

Link to comment
Share on other sites

Du har lavet "planken" et par gange. Kan du beskrive den, eller ved du hvad den hedder på engelsk?

er såmænd bare den der statiske maveøvelse hvor man "støtter på underarmene og tåspidserne :) ik noget fancy her...

ville lige tage lidt lal-cardio her efter skole, bare for at få lidt gang i benene der jo er ganske domsede... men blev bare værre at det... så kan jeg lære det...

ganske stille og rolig cardio:

opv 5min

pw 15min + crosstrainer 16min (fik lige mer gas her) =

gennemsnitspuls 144

max 165

tid: 31.03

ialt 303 kcal

som sagt nogenlunde stille og rolig omgang.. men hold da magle hvor mine ben i den grad ikke har brudt sig om det :S og her som jeg troede at jeg ville hjælpe dem.. problembørn sir jeg bare...

Link to comment
Share on other sites

startede dagen med at lave etkæmpeindhak i min tommelfinger og tilhørende negl da jeg skulle skære emmenthaler!! blødte helt vildt og gør møg ondt, smart når man ska servere 6t i aften... og hvad kan man så lære af det?? lad være med at forkæl dig selv og køb fed os!!

er stadig meget mærket af doms.. så blev abre til en lille pw.. kan dog næppe kaldes en pw, tror jeg gik en anelse for langsomt.. hjælp ehller ikke at min finger dunkede som en sindssyg og begyndte at bløde midt i det hele!!!! tegner ikke godt for i aften...

dagens tal:

pw

km: 4.6

tid; 41.02

gennemsnitspuls: 125

max: 144

fin tur selvom lårene og ballerne ikke var helt ellevilde.. men blev da bedre som turen skred frem og i takt med at pulsen kom over 120.... startede på omkring 80!

Link to comment
Share on other sites

har været træt og doven hele dagen.. ,men blev til lidt let ryg og ben her til aften.. kan ikke huske hvad jeg tog.. men var nu meget rart lige at få rørt sig om, om end det bare var lidt.. håber på at mine latterligt trætte ben bliver friske til en go omgang spinning i morgen... er lidt træt af at ha meget trætte og ugidelige og domsede ben..

Link to comment
Share on other sites

blev ganske rigtigt til en gang spinning idag... selvom benene ik var helt friske.. men synes faktisk at det gik rimelig godt idag...

opv. "pw"

10min 6.5->7km/t

10min 7km/t

ialt 20min, gennemsnitspuls hele 104-ganske imponerende

spinning øvet med uber fede kim greisen, han er bare den ebdste spinning instruktør

tid: 52.40

gennemsnitspuls 164

max puls 183

fin træning.. håber bare ikke mine ben brokker sig i morgen.. kunne godt snart tænke mig et par dejligt friske ben... og en funktionel tommelfinger.. er sgu besværligt når man ikke rigtig kan bruge den!!!

Link to comment
Share on other sites

var lidt træt idag... bænken kørte skide godt.. resten blev en gang juks da energien blev væk:S

havde fået kæresten til at komme ned i træningslokalet ¨på kollegiet og spotte mig i bænk:)

opv:

lidt mave, sving med armene og andet tjant og fjas

ink. 1x10 + 3x8 a 27.5 bænk

bænk

5x5 47,5 kørte så glimrende at jeg da lige måtte prøve 50

2x5 50 REP PR yderst fint hvis jeg nu lige ska sige det selv:) fortryder at jeg ikke startede med 50 for at se om de havde været der med de 5x5.. næste gang må det prøves

military

1x8 25

1x6 22.5

1x6½ 22.5

1x4 22.5

ss

planken

3x45

tøsedips

3x10 +5kg var helt smadret i armenen..

ss

crunches med twist

3x10 uden vægt...

lateral raise

3x10 5kg

ss

crunches

3x10 5kg

glemte kick back :S

halv lad omgang efter bænken desværre...

Link to comment
Share on other sites

var syg igen i sidste uge, så blev kun til ldit sporadisk træning.. sporadisk er i øvrigt også et dejligt ord :) men er på toppen igen nu... eller.. næsten... dagens træning var godt nok hård.. men føltes faktisk lidt lettere idag i alt andet end pulldowns.. dag var intet let:S vil altså gerne snart være bare lidt stærk i ben og ryg.. har bare haft sindssygt meget ondt i ryggen af at ligge for meget i min seng :S håber ik det blir værre af dagens træning.. har virkelig haft ondt i dag...

opv: 3c15 airsquats, pulldown 3x10 20kg, squat 3x10 17.5kg

single legged squat

5x8 17.5kg - som sagt stadig møg hårdt, men en anelse fremgang...

ss

pulldown

1x10 45 - holdt hårdt i dag :S

2x10 40

ss

1-handed seated row - mmm dejlig øvelse

1x10 20kg

3x12 15

dødløft

4x8 57.5 eller 60kg

ss

db shrugs

4x12 12.5

yates rows som midt i det hele blev til alm rows grundet min højre underarm der blev problembarn nr1

3x10 30kg

ss

lidt udstræk for ryggen

goodmornings

3x10 32.5 - kørte fint...

ss

db curls

3x10 8kg

DONE DEAL... skøn træning... er helt smadret.. på den gode måde.. tror jeg sover vidunderligt i nat...

selvom jeg snart gerne vil ku mærke fremgang, når nu bænken kører fint..

Link to comment
Share on other sites

tirsdag blev det til lidt cardio.. åbenbart dumt, for har fået domsede ben af det.. hehe.. ik at det var særlig meget.. men oven på ben-træning mandag, var det åbenabrt for meget.. :S

tirsdag:

30min cross trainer

20min blandet løb/pw 3km ialt... gennemsnit 8.8km/t

onsdag:

formiddags PW.. var ret meget vind, hvilket resluterede i en lidt højere puls end normalt... fik sidestik!!!! ca 500m fra slut, så måtte stoppe op og gå langsomt hjem.. latterligt.. synes ellers at jeg fløj afsted, men pga vinden gik jeg lige så langsomt som normalt...

anyway formiddagens sats:

pw 4km

gennemsnitspuls 133

max puls 154

tid 37,33 min

trods den lidt latterlige slutning, så var det nu rart nok at komme og røre sig lidt, selvom mine ben er ret trætte og halv-domsede...

dagens ord er i øvrigt latterligt hvis noget ikke havde gættet det..

Link to comment
Share on other sites

skulle prøve at lære min bror at squatte.. så blev ikke til så meget træning selv.. men bænken kørte som sædvanlig super nice

bænk:

3x10 30

5x5 50 :D:D PR - vidunderligt endelig at få de 50... jubel og glæde

military press

3x10 vist nok 20kg

mave gøgl

tøse-dips

3x10 10

lallet grundet en bror der var krævende.. men bænken var jo skøn som altid :D:D

Link to comment
Share on other sites

torsdag...

single squat

5x8 8kg

ss

lateral raise

1x10 4kg

2x10 5kg

pulldown

3x10 30 - alt for let..

1-handed rows

3x10 10

så kunne jeg ikk nå mere før spinning

1spinning øvet time..

gennemsnit 166

max 181

tid 49min..

udemærket time, men var godt nok hårdt!!!

fik aldrig trænet om aftenen hvor jeg ville hakørt de sidste øvelser jeg manglede.. men smuttedeud at bowle i stedet for.. håbløs 1. runde men vandt 2.runde /mest fordi de andre var blevet dårlige da de er i sindssyg ringe form og derfor ikke kan holde til at bowle i mere end 25-30min men pyt.. jeg vandt

Link to comment
Share on other sites

grundet arbejde, alt for mange familie-aftaler, en pubcrawl blandet med lektier og en enkelt doven-dag har gjort at jeg ikke lige har fået trænet i en uges tid.. ganske simpelt for dårligt :S men sådan er det vel når man har ferie... blir sgu rart nok at starte igen på mandag, så træningen lige kan blive struktureret igen...

dagens hårde træning, blev i den grad straffet af for meget usund mad/kage/slik osv samt inaktivivtet og druk, SÅ KAN jeg lÆRE DET..

opv:

airsquats 3x15, pulldown oh 3x15 20kg

opv: squat 3x10 17.5

ss

pulldown OH

2x10 45 - ik helt godkendt, men er så træt af at være slap at jeg vil prøve at køre tungt et par sæt hver gag hvis jeg orker det..

2x10 40 -II-

single split squat

5x8 17.5 - ondt i højre ankel :S hæmmede lidt de sidste sæt

ss

1-handed seated row - mmm love it

1x10 20

3x12 15

dødløft

5x8 57.5

rows

4x10 32.5

ss

shugs

4x12 12.5

skulle ha kørt goodmornings og curls også, men min lænd opførte sig lidt mærkeligt, så sprang lige goodmornings over for at skåne ryggen... og var så ramt af dovenhed m curlsne..

når jeg ser træningen på sskrit, ser det ikke ud af noget.. men fordi jeg kørte et ekstra sæt i de fleste øvelser, så sys jeg det var møg hårdt!! men er åbenbart en TØS ud over alle grænser idag :S

Link to comment
Share on other sites

har ellers igen igen haft massive doms i hams her lørdag og søndag :)

startede ugen med at sove over mig :S dårlig dårlig start... især fordi jeg aldrig sover over mig! forstår det stadig ikke...

nårh... dagens dejlige træning trods svaghed :S.. har i hvert fald meget trætte arme nu :)

opvarmning 11min crosstrainer

bænk:

3x10 30kg

5x5 40 - havde ingen spotter og sys alt var tungt, så blev bare på 40kg :(

1min crosstrainer

military

3x8 20 - lette, måske lidt for lette!!

1min crosstrainer

assisted dips

1x10 -35

2x10 -30 - holdt hårdt på sidste sæt, holdt et par sekunders pause ved 7reps

1min crosstrainer

incline db bænk

3x10 9kg - puha det var hårdt...

ss

planken

3x45 holdt meget hårdt!!

1 min crosstrainer

cable lateral raise

2x10 2.5kg

1x10 1.25 - decideret svagt!!

triceps push down

3x10 15kg - næsten ingen pause mellem 2 og 3 sæt

1min crosstrainer

10min PW 7.3km/t

tid: 1t 3min

gennemsnitspuls: 145 -har pænt lav puls når jeg træner bryst selvom jeg er ved at dø!

max 180

gir så super go træning når man lige får pulsen ret højt op på det minut på crosstrainer mellem hvert sæt - tough, but i love it :) dejlig, skøn træning, var også tiltrængt efter min lorte start på dagen..

Link to comment
Share on other sites

doms i pecs

vr godt nok noget sløv da jeg vågnede kl 7... endte med at sove en times tid mere... ikke at det egentlig hjalp på energien, men grundet aftenvagt på jobbet, så måtte jeg jo hanke op i min selv og smutte ned og træne.. MØG-hårdt det var.. og det til trodds for at jeg kun trænede 53min ink opvarmning!!! og havde endda længere pauser end normalt, og ikke så mange supersets...

nårh... dagens prygl:

opv: 3x15 airsquats + 3x15 pulldown OH 20kg

opv: 3x10 17.5kg squat

ss

pulldown OH

2x10 45 - ikke pæne og relativ og holdt relativt smalt

2x10 40 - nogenlunde det samme, holdt dog lidt bredere så mange reps jeg kunne

single split squat

5x8 17.5 -stadig hårdt men fremgang at spore

ss

1-handed seated row

1x10 20

3x12 15

lille aktiv pause: shugs: 4x12 11.25 + udstræk mellem sættene

dødløft

5x8 57.5 altså møg hårdt med det ekstra set

goodmornings

4x10 32.5kg - kom vist ikke helt ned, men synes det gik lige i ryggen, så passede lidt på :S

ss

curls

3x10 8kg - møg hårdt, måtte dele settene lidt op for at nå op på de 10reps i hvert set

sidste med ikke mindst

rows

4x10 27.5, havde egentlig bestemt mig for kun 3 set fordi jeg var så smadret.. men sys det var for dårligt og ladt af mig, at jeg gik tilbage og tog det sidste set

er fandme hårdt med de ekstra set i flere af øvelserne.. men nøj det gør dejligt selvom jeg nu på ingen måde er motiveret for job.. ville hellere ligge ¨på sofaen og dovne lidt...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share