Panda-workout


Pilla
 Share

Recommended Posts

skulle have trænet i morges, men alt gik galt og måtte derfor vente til efter skole og film med min veninde.. motivationen var derfor ikke lige den største...

men det lykkedes da at få en hæderlig omgang ud af det omend fokus mest var på cardio.. og let bryst + diverse...

opv 15min crosstrainer..

assisted dips

1x10 -40

2x10 -35

5min crosstrainer

military

3x10 15kg

ss

crosstrainer

2x1min

1x3

lateral raise

3x10 3kg lidt for let

ss

crosstrainer

2x1min

1x3min

incline db bænk

3x10 7kg - for let

ss

crosstrainer

2x1min

1x3

triceps push down

3x10 15

ss

planken

3x30 sek

måske lidt for lidt vægt på i de fleste øvelser, men følte mig fuldstændig svag i kroppen før jeg begyndte, så undervurderede måske mig selv en anelse :S og fordi jeg bare ville være færdig, så fik jeg ikke lige justeret undervejs...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

trænede lidt fredag.. men for ynkelig til at gide logge det...

lørdag var fridag, selvom den ik rigtig var tiltrængt, gad bare ikke pw'e i det lortevejr og var for magelig til at gide ta til valby og træne...

blev til en udemærket omgang cardio i dag :)

steady state crosstrainer som opvarmning til spinning..

27.30min

gennemsnitspuls: 140

spinning øvet med super kim, som igår havde løbet 6timers løb , løb ialt 66km.. vinderen nåede hele 84km på de 6 t... imponerende gjort :D

tid: 53min

gennemsnitspuls: 167

max 184

dejlig time, fik givet alt hvad jeg havde... gotta love it.. havde dog lidt problemer midt i det hele da den ene skrue på min højre sko faldt af... ganske ubelejligt...

Link to comment
Share on other sites

Det kan være du skal købe et sjippetov eller lignende til de dage hvor du ikke gider pw pga vejret!

Det er jo god træning og man kan gøre det i stuen hvis man synes. Som pige har du muligvis prøvet det i skoletiden og så er rutinen jo inde i fedtklmupen vi kalder en hjerne og så er det bare at genfinde rutinen, så kan du sjippe mens du ser tv :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det kan være du skal købe et sjippetov eller lignende til de dage hvor du ikke gider pw pga vejret!

Det er jo god træning og man kan gøre det i stuen hvis man synes. Som pige har du muligvis prøvet det i skoletiden og så er rutinen jo inde i fedtklmupen vi kalder en hjerne og så er det bare at genfinde rutinen, så kan du sjippe mens du ser tv :superman:

årh ja... kunne være at det var en ide.. har jeg slet ikke tænkt på... dengang jeg gik til boksning sjippede vi konstant, så burde ikke være så svært at gøre det igen :)

mandag: kom ned og træne, men af en eller anden grund, så var intensiteten en by i rusland.. skulle også vise lotte en masse øvelser og hjælpe hende, så gik en masse tid med det.. og så var jeg åbenbart ikke helt i topgear.. men fik da klaret detj eg skulle... byttede dips ud med ynkelige armstrækkere da jeg bare trænede på kollegiet..

lidt lallet opvarmning..

hele træningen var præget af dårlig teknik, måske grundet manglende fokus? :S

bænk:

2x5 47.5 - havde regnet forkert :S

3x5 50 - var tungt og ikke videre kønt :S

ss

side bend

3x10 20

military press (pushpress på sidste rep i sidste sæt)

3x8 22.5

ss

planken

3x45sek

armstrækkere/armbøjninger/puhs ups - kært barn har mange navne

10

8

4

4

crunches

3x10 5kg

incline db bænk

3x10 ca 9kg

lateral raise

3x8 4kg

triceps pushdown

3x1+ 15kg

og så var den skid langt om længe slået....

håber jeg får lidt mere energi om et par timer, så jeg kan gå en go skøn ben/ryg-træning.. selvom mine ben stadig er lidt trætt oven på cardio-gøgl i søndags.. er som om jeg slet ik restituerer for tiden :S måske fordi jeg træner for uregelmæssigt?? hvilket jeg kun kan takke mig selv for!!

Link to comment
Share on other sites

tirsdagens træning blev lidt kort da jeg skulle arbejde... så sprang dødløft over..

opv: lidt blandet airsquat, squat og pulldown

ss

pulldown oh

2x10 45

2x10 40

single squat

5x8 20kg

ss

one handed seated row

1x10 20

3x12 15 - blir bare ved med at være hårdt :S

goodmornings

4x10 32

ss

shugs db

4x12 15kg

rows

4x10 32

curls gik helt galt.. svage lorte arme...

ok træning.. bare møg hård som altid.. :S

Link to comment
Share on other sites

en lille times indendøsr fodbold.. var stille og roligt.. men rart nok at få rørt sig lidt.. selvom det var begrænset vhad jeg fik ud af det når jeg er en spasser til bold... men drengene var nu søde til at spille lotte og jeg pilla pophvalp

her til morgen har jeg ondt i mine lår.. også når jeg ikke rører mig.. altså en dum måde at få cardio-ømme ben på :S

Link to comment
Share on other sites

efter en drabelig kedelig dag i skolen fik jeg hevet mig selv til træning..

opv: 25min crosstrainer

assisted dips

4x10 -40

5min crosstrainer

bænk

4x10 30

ss

crunches

3x15

5min crosstrainer

military

4x10 15kg

ss

crunches

4x10

5min crosstrainer

db incline bænk

4x10 8kg

10min cykling

lateral raise

4x10 3kg

5min cykling

triceps pushdown

4c10 15kg

dejlig fin træning.. var i hvert fald møg sulten da jeg var færdig..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Der sker ikke så meget, har julefrokosterne taget overhånd?

ja det er lige før... arj.. har bare lige glemt at logge lidt... træner heller ikk helt vildt for tiden...

men mandag: 1.5t blandet cardio

tirsdag: bryst/skulder

ons: ben/mave

tors: fri

fre: løb/PW 5.5km

er kommet ind i en ok rytme med ca 5gange træning ugentligt.. ska dog bare lige få lavet ldit mere kvalitetstræning og ik kun ca 30min ad gangen.. men men men.. det kommer vel nok :)

Link to comment
Share on other sites

Mandagens aften-træning:

var faktisk rimeli motiveret.. planen var egentlig cardio, men grundet nogle probleer med min gruppes opgave, måtte jeg droppe det, da jeg sleti kke kunne overskue at ta i centret... så fik kæmpet mig ned i lokalet her på kolle efter aftensmad...

opv: lidt blandet ca 5min..

db single leg split squat

4x10 25kg (var oppe på forrige uge :( )

ss

pulldown

1x10 40

3x10 35

dødløft

5x5 65 - ret let, skulle ha været 75, men regnede forkert :( ku heller ikke forstå at det var så let...

one-handed rows

3x10 20

1x8 20

bb rows

4x10 30kg

goodmornings

4x10 30kg, kunne godt mærke at min lænd var træt.

db curls

1x10 8

1x8 8 + 2x4kg

1x6 8 + 4x4kg

lidt mave (uden vægt) ind imellem nogle af sættene..

fin træning.. dejligt at få kørt hele programmet igennem for en gangs skyld :)

er overhovedet ikke øm i ryggen lige nu, hvilket jeg havde regnet med.. men kan jo være det kommer senere...

planen er bryst/skulder/mave blandet med lidt cardio idag, men nu må vi se om det blir til noget grundet opgave og teater i aften..

Link to comment
Share on other sites

blev sørme også til en sen træning tirsdag.. er godt nok tung i numsen for tiden... kan virkelig mærke at det er vinter og alt er lidt mere besværligt at få taget sig sammen til at lave... men fik lavet opgaven færidgt idag.. så har to fridag inden fremlæggelse og så FERIE :D goddammit det blir skønt

tirsdag aftens træning:

lidt lattet opv.

planken

3x45sek

tøsedips

4x10 + 10kg

db shoulder press

4x½0 8kg

bænk

4x10 35

db bænk skrå

4x10 8 - lidt for let, men har ikke 9kg el 10kg her på kolle

side bends

4x10 20

lateral raises

4x10 2kg - let, men sku det også heslt være.. var bare for smadret i armene til at kunne klare 5 :S

er godt nok smadret i mine arme nu :) skønt skønt... må træne triceps imorgen, er lidt svært at gøre med det udstyr vi har på kolle (ku self lave en anden øvelse.. MEN MEN MEN... dovenskaben længe leve..)

har en omgang spinning imorgen kl 10... blir skønt med spinning igen..

Link to comment
Share on other sites

faktisk var det en ganske glimrende spinning time på fr-berg idag.. MEN.. min puls ville bare ikke op, lå ca 10slag under det jeg plejer.. selvom jeg egentlig gav den så meget gas jeg nu ku.. men for søren hvor var mine hams domsede efter i mandags.. men var rart at få spinnet igen..

dog nærer jeg et vist had til fr.berg fdk. når man som jeg sys det er pinligt at ta elevatoren, så er der en rimelig lang trappe op. og når man så samtidig har måtte kæmpe sig op fra metroen, som har en mindst lige så lang trappe... vintervejret har allerede haft sin indflydelse på mig og jeg ynker som depressiv teenager..

anyway dagens halvynkelige tal:

20min "PW".. var lang tid om at kommei omdrejninger grundet mine domsede hams... 0-10min = 6.3-7, 10-20 =7.0-7.5 km/t..

spinning øvet:

tid: 47:46 - meget kort time..

gennemsnitspuls: 157 :S

max puls: 175..

kcal: 553

som sagt var mine ben fuldstændigt usamarbejdsvillige og det er den næst dårligste spinningtime jeg nogensinde har haft (med pulsur på skal dog lie siges. håber godt nok at det blir bedre næste gang..

anyway.. så er jeg begyndt at tage d-vitamin tilskud, da jeg sys jeg er træt konstant.. håber det kommer til at hjælpe på det, da jeg virkelig trænger til at være veludhvilket når jeg starter i praktik på hotel marienlyst fra d4 januar.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

glemmer hele tiden af logge... ugen har været præget af lidt arb og ellers julehygge med familien og kæresten... gotta love it..

men udover det, så sys jeg at hver træning er tortur, alt er tungt selvom jeg har taget kg af nogle af øvelserne :( men tror dog at det muligvis kan skyldes at jeg har taabt mig lidt, fandt ud af det da jeg skulle prøve mine cowboy-bukser som ellers har været bandlyst de sidste par måneder.. er dog fordi jeg har spist alt for lidt, så derfor er det højst sandsynligt røget "en del" muskelmasse også.. ikke at jeg har haft så meget, men synes at styrken er generelt dalende og tænker at det kan være grunden.. nu skal man jo ikke brokke sig når man taber sig når man gerne vil, men når det sker på bekostning af styrke, så er det ret nitten..

nårh men ugens træning:

mandag: ryg og ben, samt lidt mave, kan ikke huske sats :(

tirs: fri, da jeg havde det dårligt med svimmelhed og opkastfornemmelser :(

ons:

bla opv: ca 5min

tøse dips

4x10 10kg - usandsynligt hårdt

shoulder press

4x10 8kg - holdt meget meget hårdt

planken

3x45sek

bænk

ialt 40 reps på ca 7-8 sæt 37.5kg - uhørt dårligt, men mine arme var gele :S

lateral raise

4x10 2kg - lidt for let, men 4kg var for tungt :( igen uhørt ringe

db bænk

4x10 8kg - lidt for let

alt dette blandet med hop og dans imellem næsten hver sæt i ca 20-30sek.

torsdag, også kaldet Juleaften :) :

startede med lidt ynkeligt styrketræning, hvor styrken var en by i Rusland (eller længere væk endda :( ) så tog en halv-let dag

opv: lidt blandet ca 5min

single split squat

4x10 2x8kg - en anelse for let, ville ønske vi havde 9kgs her på kolle

ss

pulldown OH

4x10 30kg

one handed seated row

4x15

ss

en maveøvelse jeg ikke erindrer navnet på

dødløft

5x8 47 kg - lidt for let, men hellere for let og flere reps synes min tankegang at være

goodmornings

4x10 27.5 kg - også alt for let

rows

4x10 27.5 - en anelse for let også...

halvhård træning fordi jeg ingen kræfter havde, fik varmen, men pulsen var ikke oppe at ringe overhovedet..

45min pause, med en lille frokost bestående af protpulver, fromage frais, blåbær, 5 mandler og en anelse havregryn.. fantastisk :D

58min PW med lidt løb op og ned af trapper.. gik på ingen måde at løbe da mine ben var alt alt alt for tunge, men gik forrygende meda t pw'e

sats:

tid: 58min

gennemsnitspuls: 147

maxpuls: 166

kcal: 601

Skøn dejlig tur udenfor.. havde det ganske glimrende da jeg var færdig og var helt overrasket over min energi, troede ikke jeg havde så meget... så nu kan jeg gå amok i mors gode mad iaften.. jeg er ikke fan af julemad (med derimod kan jeg spise uanede mængder af julegodter), og min mor er syg og kan ikke tåle fed mad, så mig og mor skal have kylling, rodfrugtefad og grøntssalat.. blir super skønt.. glæder mig allerede :D

go jul allesammen (eller sådan ca den ene der læser denne log udover mig selv :D )..

Edited by Pilla
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

uha... efter en lang periode med sporadisk træning grundet praktik meget langt væk, så kom jeg igang igen.. planen er at komme i form, og så når jeg har nået en god form (cardio) og forhåbentlig er blevet lidt stærkere, så er planen at forsøge at tabe et par kg.. men jeg duer ikke til at starte op på træning og samtidig holde strengt øje med hvad jeg spiser.. det må komme når formen er godt kørende..

igår tirsdag blev der lagt ud, om end ganske stille og roligt:

formiddags styrketræning ben/ryg:

opv forskelligt i 5-10min

pulldown OH langsomt

3x10 30kg

split squat

4x8 2x8kg

ss

1handed seated row

4x8 15kg

sldl

4x8 47kg

step ups

3x10 2x 8kg

ss

hammercurls (alt for let)

3x10 4kg

yates rows

3x10 27.5

dejlig træning, dog ikke så hårdt, men rart at lægge stille og roligt ud...

eftermiddagstræning, cardio:

30min steady state crosstrainer puls ca 130-135

spinning øvet, 52min..

jeg er så dårlig til at presse mig selv når jeg ikke er i form, men sad ikke og fedede den..

Link to comment
Share on other sites

onsdag vågnede jeg med lidt doms i quads :)

tog en lille pw-tur, eller pw kan det nok næppe kaldes.. gik til men ikke så mine stakkels ben blev overbelastet.

5.2km

gennemsnitspuls 117

max 140

kcal: 322

stille og rolig tur, men for søren hvor har jeg fået doms i lårene nu...

planen er lidt bryst/mave/skulder senere...

Link to comment
Share on other sites

og sørme om jeg ikke lige fik klaret styrketræningen også... trænede på kolle..og havde glemt at man ikke skal træne omkring kl 16... i vores lille rum var der, da jeg gik, 6 mennesker og så er det altså crowded! heldigvis havde jeg klaret det meste da ryk-ind'et kom :) er godt nok svag, men igen var det en skøn træning.. dejligt når man er motiveret og har energi :) om end mit understel er træt og ømt, og jeg fik ikke lige spændt godt nok op i maven under træningen, så har lidt ondt i ryggen nu :(

men dagens tæsk (eller, tæsk er det næppe med de kg, haha ) :

opv, lidt blandet.

armbøjninger, holdt hårdt..

3x10

incline bænk

5x5 27.5 - ingen problemer, nok også lidt let

ss

crunches

3x10 5kg

military press - SKAL HUSKE AT SPÆNDE OP I MAVEN

3x8 vist nok omkring 12-15kg

ss

en maveøvelse jeg ikke husker hvad hedder

3x10

tøse-dips

10, 8, 6, 4, 2 10kg, puha puha puha

lateral raise

5kg

8, 6, 5, 4

db floor press - ny yndings øvelse :)

10, 8, grumt fail på 9 i sidste sæt 12.5kg

et ynkeligt forsøg på at køre french press, men failede grumt på 4rep i første sæt, så droppede det..

fantastisk træning bortset fra det med ryggen.. må huske opspændet! dummeslag til liv...

imorgen står den på spinning hvis jeg altså er i stand til at cykle med mine domsede lår, som jeg er overbevist kun bliver værre imorgen... men så kan man lære ikke at træne ordentligt..

Link to comment
Share on other sites

Ganske skøn omgang i dag, om end lidt let, men er første gang jeg træner samme muskelgruppe 2 gange på en uge i 2mdr, så vil starte let ud.. blev til lidt flere øvelser end normalt grundet god energi, trods det at mine ben stadig var lidt domsede, og meget meget trætte..

Opvarmning: 15min PW, starede på 6.0 og sluttede på 7.4, øgede 0.1 pr minut

Db splitsquat

4x8 2x4kg

Sldl

4x8 50kg

En balle-maskine

4x8 15kg

Leg press

4x8 50kg

1 Leg extentions

4x8 10kg

Pulldown

3x10 25kg

Yates rows

3x10 30kg

1handed row

4x8 10kg

Step ups – alt for nemt

2x10 2x4kg

1x10 2x5kg

Ss

Hammercurl – også for nemt

2x10 4

1x10 5

Herefter PW

Tid: 40min

Gennemsnit 7.0/t

Km: 4.6

Mistede energien midt i min pw, men holdt ud… dygtig liv.. super dejlig og skøn træning. Kan virkelig mærke på min energi og mit humør at det er skønt at være rigtig i gang igen.. har været damp de 4 eftermiddagstimer vi havde i skolen i dag.. puha det var svært at sidde stille..

Link to comment
Share on other sites

ïgår lørdag blev en meget let dag med en lille gang bryst/skulder osv.. og så en gåtur på 2,6km... og ellers hygge med kæresten som lavede chokolademousse.. er altså bare en rigtig rigtig go ting :) min all time favorite dessert.. ku leve af det hvis ikke det var så usundt.. (med til mit forsvar, så blev der brugt mørk chokolade 70%.. :) )

idag har jeg haft det længste tilløb til min PW-tur... skulle egentlig have været lidt mere cardio-agtigt end PW, men da jeg jo lige er startet op efter mere eller mindre 2mdr "wannabe"- pause, så startes der blødt ud... sov enormt dårligt grundet larm på kollegiet :S er altså belastende når man ikke får sin søvn...

men men men.. afsted kom jeg.. og hvilken tur :D havde åbenbart meget mere energi end jeg havde forestillet mig :)

pw-tur:

km: 5.57

tid: 43.18

gennemsnitshastighed: 7.7 :D

gennemsnitspuls: 152

maxpuls: 174

kcal: 448

så kan man vist ikke forlange mere af en pw-tur :) var godt nok også hårdt til sidst.. gik så hurtigt som fysisk muligt.. må have lignet en tosse...

havde i øvrigt 1.5kgs vægte om anklerne og 0.5 om håndleddene..

Link to comment
Share on other sites

Dette ødelægger måske lidt idéen med at du på et tidspunkt vil tabe dig lidt, men prøv næste gang at lave, eller få kæresten til at lave fondant au chocolat (jeg ved ikke hvad det hedder på dansk).

Hvis du godt kan lide chokolade mousse så giver dette fest i munden!

n24500497724_985299_2055.jpg

n24500497724_778676_7108.jpg

Der findes lidt forskellige opskrifter på internettet, jeg har dog kun prøvet en fra en bog som jeg lånte af min søster :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

årh... det ser godt nok lækkert ud, især den sidste kunne jeg godt lige sætte tænderne i... må snart prøves :) surfede lidt rundt efter en opskrift, så så snart jeg kommer hjem fra st. patricks day, så må den snarligst afprøves :) elsker chokolade og muffins.. og sammen : perfekt :D

Link to comment
Share on other sites

træt og ugidelig kæmper jeg mig ned i træningslokalet efter at have udsat træningen gang på gang siden kl 8... trut trut: døren er låst og gider ikke åbne med nøglekortet! småkage!! tæt på at kaste håndklædet i ringen og opgive alt, kommer en engel flyvende.. også kaldet en pedel... og åbner for mig.. og pludselig kommer alt min energi tilbage i min trætte og langt fra topform-krop..

dagens træning, som blev hæderlig trods en krop der på ingen måde er vandt til at træne og derfor er meget meget lang tid om at komme sig..

opv: lidt forskelligt tjant og fjas.. eller fjas var der så ikke... bare gøgl..

pulldown OH

1x10 40

2x10 35

single split squat

4x8 2xkg

ss

1handed seated row

4x8 15kg

sldl

4x8 50kg

stepups

5x10 2x8kg, lidt for let..

yates rows

3x10 27.5kg

et forsøg på en ny øvelse.. side squat tror jeg den hed.. men tror ikke jeg havde nær nok vægt på.. men vil ikke smide vægt på, da jeg aldrig har hverken set nogen der eller selv kørt den..

4x10 27,5kg

ss

hammercurls

4x8 8kg

havde egentlig mere energi underligt nok.. men af uforklarlige grunde gik jeg op på mit køkken og plantede mig i sofaen og så anden vender tilbage sammen med naboerne..

Link to comment
Share on other sites

tirsdag d16 var træningen lidt puntkeret grundet noget skolehalløj og en tur til irland for at fejre st paddy day :)

træning i falkorner:

incline bænk

5x5 30

military press

3x8 20

assisted dips

3x10 - 26

1 times spinning øvet.. om end sløvt for mig, kan så godt mærke at jeg ikke er i form, og når jeg samtidig skal vænne mig til også at træne ben, så går det bare latterligt langsomt med at komme i cardio-form

så lidt i skole og så AFSTED TIL IRLAND..

onsdag: lidt mave/armbøjninger/airsquats i 10min da jeg vågnede.. masser af druk og gåen rundt i Dublin og se på alle de grønne mennesker... gik dog med mine 1.5kg vægte om hver ankel.. :)

torsdag var jeg for træt til at træne da jeg kom hjem kl 16...

fredag tog jeg træningtøj på kl 9.... men træningen udeblev.. min motivation var bare lig nul, mangel på søvn indhentede mig i den grad.. sov hele 2 gange 1t i løbet af dagen... men så skete miraklet... kl 19.45 (15min før træningslokalet bliver låst) så fik jeg hevet mig selv afsted til en faktisk ret hæderlig træning :)

lidt blandet opvarming..

pulldowns OH

2x10 40

2x8 40

single split squat :D:D:D:D

4x8 9,5 kg/arm

1handed seated row, hvorfor er øvelsesnavnene så lange nogle gange???

4x10 15

sldl

4x8 57.5 - burde bytte den ud med alm dødløft, da jeg ikke rigtig sys den rammer baglårene ordentligt, idet min teknik åbenbart sutter mås.. eller måske goodmornings igen..

step ups

3x10 9.5 kg/arm

1x10 8

ss

yates rows

3x8 30 - puha

hammercurls

1x10 6.5

2x6 8

super dejlig træning, om end jeg mangler lidt cardio.. men det må blive imorgen.. min krop er i hvert fald dejligt træt nu :D også rart at få en anelse flere kg på benøvelserne... men tager jo tid at komme i form...

Link to comment
Share on other sites

gik noget nemmere med at komme ned og træne i dag.. og styrken var da også lidt bedre end den plejer.. ville ha været til spinning kl 9, men møg dårlig søvn satte en mental stopper for det projekt.. håber bare regnen stopper på et tidspunkt og at det tidspunkt passer med at jeg har tid til en lille PW...

dagens træning:

opv: lidt blandet,

push ups

3x10

ss

crunches

3x10 +5 - møg møg møg hårdt!!

incline bænk - overraskende nemt idag.. (men stadig latterligt lave kg..)

1x5 27.5 - for let

1x5 30 - igen for let

4x5 32.5 - kunne godt have været tungere, men eftersom jeg var alene i lokalet, så var jeg en tøse-kylling og blev ved det sikre..

ss

en maveøvelse for den nedre del

4x10

military press

3x8 20kg - puha det var tungt

bench dips/tøsedips, kært barn har mange navne

3x10 + 10kg

lateral raise 5kg

8

7

8

6 -relativt dårlig teknik idag :S men er også svært at køre den med to vægtskiver sys jeg..

db floor press

3x10 12.5 kg/arm - aller nyeste yndlingsøvelse :) og fik sidste rep i sidste sæt idag :D dyglig liv 'klappe på hovedet'

glemte statisk mave.. må jeg lige gøre i løbet af dagen..

mig og en ven holder officiel pindsvine-dag idag.. så skal have kartoffelmos med cocktailpølser i.. meget lidt sundt, men minder bare så emget om dengang man var barn... ret hyggeligt sys jeg...

Link to comment
Share on other sites

Har igen igen sovet fantastisk dårligt.. men sådan er det jo når man har en alt for stor hjerne som fyldes med alt muligt lort og ragelse som ikke altid gør noget godt… men kom af sted til træning inden en omgang skole… var faktisk en super fantastisk træning, om end jeg var lidt træt…

Mandagens dejlige træning i fdk Valby:

Opv. 10.29min på crosstrainer

Single split squat

4x8 6 kg/arm

Pulldown oh

1x10 30kg

1x10 35kg

2x10 30kg

Sldl (ramte bare hvor det skulle idag  )

4x8 50kg

1handed seated row

4x8 10kg

1x8 5kg

Step ups

4x10 7 kg/arm

1 bens Leg extentions,

4x8 15kg

En ballemaskine

4x8 20kg

Hammercurls 8kg

10,8,6,4,4

Derudover: 2x45sek “ træt spurt” på crosstrainer, 1x45sek “langsom spurt” på romaskine.

lidt lange pauser mellem hver øvelse, men minimalt med pauser mellem hvert sæt... brugte pauserne til at gå rundt i centret..

tid i alt: hele 1t 22min

kcal: 825

gennemsnitspuls: 150

max 180

helt fornuftige sats idag må man sige.. måske lige pånær de måske en anelse for lange pauser engagn i mellem :S

Så var jeg godt sulten, og gad derfor ikke lave lidt cardio.. så smuttede ind på skolen for at være stræber og læse vores pilotprojekt igennem… men men men.. sidder i skrivende stund på en trappe, idet klasselokalet er aflåst! Så meget for at lege stræber.. gør det aldrig igen…

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share