3 timer spinning!


Emilvang
 Share

Recommended Posts

Når nu du skal spinne 3 timer, synes jeg du skal sørge for at få en god morgenmad. Som minimum det du ville spise på en normal dag - og noget der ligger en god bund; havregrød, yoghurt med müsli el.lign. Sørg for at komme op i god tid så du ikke kaster maden i hovedet lige inden du skal spinne.

Det er nok en god idé at tage lidt god energi med til undervejs - en banan, lille pakke rosiner, figenstang mv. Hellere tag lidt for meget med end for lidt, så du kan få noget indenbords hvis du går kold.

God fornøjelse.

Link to comment
Share on other sites

Det kommer an på hvornår du står op, hvis du står op kl 9 skal du ikke spise for meget, men tag evt. en eller 2 energibar med og spis i pausen.

Jeg køre selv 3 timer mandag og onsdag og der spiser jeg et æble eller banan mellem hver time, men det er om eftermiddagen så et har jeg jo spist middagsmad.

Link to comment
Share on other sites

Hey!

Jeg kører godt nok "kun" to timers spinning i træk de lørdage der nu passer. Min morgenmad er en klapsammenrugbrød m ost - i pausen mellem de to timer tager jeg en protein shake + 1 banan og efter spin spiser jeg så et stort måltid. Har selv go erfaring m ikke at spise for meget lige inden længere træningspas.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share