Bildæk efter 3 fødsler ;O)..hilfe...


loc3girlz
 Share

Recommended Posts

nu har jeg så besluttet mig for, efter adskillige rigtig dårlige billeder af mig og min mave :(, at jeg skal have fjernet mit bildæk.

jeg er 34år, har født 3 børn inden for de sidste 7 år - heraf den sidste for 8 måneder siden. i de 3 graviditeter har jeg taget hhv, 26kg, 21 kg og 21kg på. ved 2. graviditet nåede jeg min ideal vægt på 63-64kg efter ca 3 år, hvorefter jeg så blev gravid. nu mangler jeg liiiige 3-4-5kg.. ligger på ca 68kg pt. mit store problem er at de kg sidder hvor alle kvinder elsker det... nemlig rundt om hofterne. et såkaldt bildæk der bare hænger :(

så kære alle jer.... HVAD SKAL JEG GØRE DER ER MEST EFFEKTIVT???

Knus loc3girlz

Link to comment
Share on other sites

Grundlæggende er det rimelig "simpelt". Hvis det er fedtdepoter og ikke overskydende hud, så kan de få det væk ved et kontroleret vægttab, kombineret med noget cardio og styrketræning.

Du skal enten skrue op for dit energiforbrug eller ned for dit energiindtag, eller en kombination af begge, dette gør du så du ligger på et vægttab på ca. 500 g om ugen, dog skal du være opmærksom på at hvis du ikke tidligere har trænet vil du de første par uger opleve en vægtstigning pga. en øget mængde kropsvæsker.

Men lad være med at fokuser for meget på vægten, og kig i stedet i spejlet.

Men der er ingen mirakelkur.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share