Dødløft med rev grip.


MaximusMaximus
 Share

Recommended Posts

Hvordan?

Typisk rives sene fæftet af knoglen.

Why, fordi det er meget vanskleligt ikke at bukke i albuerne når man starter trækket supineret. Når styrkeløftere har tears er det med 99% sandsynlighed på den arm hvor hånden er supineret i et krydsgreb.

Hvis nu jeg kom med en dårlig forklaring, ville du så gøre det alligevel?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan?

Typisk rives sene fæftet af knoglen.

Why, fordi det er meget vanskleligt ikke at bukke i albuerne når man starter trækket supineret. Når styrkeløftere har tears er det med 99% sandsynlighed på den arm hvor hånden er supineret i et krydsgreb.

Hvis nu jeg kom med en dårlig forklaring, ville du så gøre det alligevel?

Nej jeg ville bare høre så jeg også selv kan forklare det. Tak for din hjælp.

Link to comment
Share on other sites

Dorian Yates rev sin biceps over i yates rows, men mon ikke det havde mere at gøre med hans krudtforbrug end noget andet?

Så vidt jeg husker rev han også den ene quad halvt over og den ene triceps mod slutniingen af hans karriere. Hård diæt og AAS vil disponere for sådan nogle ulykker.

Yates rows vil jeg ikke mene er synderligt risikabelt.Vægten er en hel del lavere.

Link to comment
Share on other sites

Vil det så også sige, at Yates' Row er farlig?

Jeg skifter nemlig selv mellem at lave dødløft og yates' row hver anden gang jeg træner, for både at få trænet biceps og triceps ifm. med en compound-øvelse.

Forhåbentligt kører du med lidt højere vægt i dødløft... Men hvordan vil du træne triceps med de to øvelser?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share