THE training log


JVD
 Share

Recommended Posts

man 4/5-09

godt med mad i dag:

havregryn m protein

bar + 3 frugt

laks + 2 grovboller + lidt kylling + jorbær + nødder

pære

energidrik + recovery

halv burger fra søndag

1½ stor kyllingegilet + godt med grovpasta og broccoli

træning 1300 - 1445: noget stiv i kadaveret i dag, hvorfor? dødsdruk hos maggeren fredag, konfiskation lørdag, restitution på sofaen med fruen søndag

-snatch 3 x 3 x 50kg svær teknik, 2. sæt ok

-behind neck jerks 2 x 5 x 50kg, 1 x 5 x 60kg godt med glutes, røg nemt op

-front squat 1 x 60kg, 1 x 70kg, 1 x 80kg, 1 x 70kg, 1 x 60kg lorte tek

-BOR 2 x 10 x 50kg ok aktivering traps

-reverse lunges 2 x 8 x 50kg lidt shaky højre

-reverse hyper 2 x 12 x 0kg - ok aktivering glutes - VÆGT PÅ!

-ab wheel 3 x 5 kan godt tage 1 sæt mere

Edited by JVD
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

onsdag 6/5-09:

mad:

-havregryn m protein og rosiner

-par stykker groft franskbrød

-snadwich kylling bacon groft brød

-energidrik

-ud til brormand og nevøerne til flæskesteg ad lib

træning:

cleans 3 x 50, 3 x 60, 3 x 60, 3 x 70, 3 x 60 arbejder på teknik, svært at komme under

back squat 3 x 60, 3 x 70, 3 x 80, 3 x 90, 3 x 100 det kørte bare pisse godt, rimelig nem på 100

oh press 3 x 5 x 50, ok nem

chinups, 1 x 8, 1 x 6 puha

sidelunges 2 x 8 x 7,5 (lille stang på nakken)

back extension 2 x 12 u/ vægt

mave rotation 2 x 8 x 8 (på kinesis alpha)

halv kvalme efter træning, godt brændt af, magtede ikke mave og lænd til sidst, men afstivede lige rygraden og så kørte det

'till friday

Link to comment
Share on other sites

mandag 11/5 - skippede træning fredag pga. sygdom

snatch 5 x 3 x 65 kg kørte pissegodt

front squat 1 x 3 x 65 kg, 1 x 3 x 75 kg, 2 x 3 80, 1 x 75 kørte udemærket

jerk front 3 x 5 x 65 afsted med dem

bor 2 x 10 x 45 kg med pause på maven

trænede i roklubben med roswald min ven, han havde brug for hjælp. faciliteterne er skod og 'racket' var en bænk, men fornuftig træning - blev dog nød til at skippe lunges og mave vi ser på det i morgen sammen med foam rolleren.

mad

bah primært havregryn havregrød frugt og youghurt

protein bar x 3 tror eg

hakkedrenge med det hele til aften

'till next time

Link to comment
Share on other sites

onsdag 13/5-09 middagslur efter job, så klar til træning

opvarmning med sjpining og bensving, hoften er godt nok stram venstre, måske man skulle få kigget på det. har foam roll'ed og strukket den sidste måneds tid godt og grundigt

nå til træning

cleans 1 x 3 x 50kg, 1 x 3 x 60kg, 2 x 3 x 75kg, 1 x 3 x 70kg udemærket, bedre teknik kom godt under stangen i vendet specielt sidste sæt

back squat 1 x 3 x 70 kg, 1 x 3 x 85, 1 x 3 x 95, 1 x 3 x 105 (med bælte), 1 x 3 x 90 ok, men bæltet fuckede mit opsænd (huh?!) også i sidste sæt, skal arbejde på den kerne

oh press 3 x 5 x 55 - failede anden sidste gentagelse sidste sæt, men gav den alt og fik den sidste op

chins 1 x 8 + 1 x 5 (nu bliver det 5 x 5 m vægt)

rev. lunges 2 x 8 x 24kgs håndvægte (god aktivering balder, kørte faktisk meget godt, men meget hårdt skal snart i gang med konditionstræningen, puha i fucking hate it

mave sving kinesis oppefra på 7

hov, glemte mine hypers

mad:

havregryn og prot shake + rosin

energibar

roast beef sandwich groft brød godt med snask

pwo shake

lad os se hvad køleskabet byder op til, måske fætter er kreativ.

ses bitches

Link to comment
Share on other sites

torsdag 14/5 - måtte efter gårsdagens nærdød oplevelse pga. nogle skidetunge lunges konstatere at konditionstræning var på sin plads eftersom den ik har stået på bball den sidste måneds tid, det gjorde ondt

løb

opv. og så ca. 8 intervaller af 30 sek 15 km/t 30 sek 13 km/t

udstrækning mobilitet - stod ikke så slemt til i dag, skal trænes væk

cirkel med 20 sek arb 10 sek pause 1 min mellem sæt

lunges

wood chops

pushups

kvalme

2 sæt ab wheel

2 sæt hypers m 10 kg

mad

for lidt

så skal far til prague d. 29 maj, mon ikke han kan opstøve et snusket træningscenter dernede

so long

Link to comment
Share on other sites

søndag 17/5 - to timer før fri fra arbejde og så træning, der var godt nok ikke så meget go på

træning:

opv + udstræk

snatch - op til 70 kg PR

clean & jerk op til 85 kg ugly

rdl snatch grip 2 x 5 x 70 kg easy

bænk - 1 x 5 x 75kg, 1 x 5 x 80kg, 1 x 5 x 85kg længe siden der er blevet bænket

rdl clean grip 1 x 5 x 90kg peasy

trækker meget m venstre, mere unilateral

mad, havregryn og shakes alt for lidt

elendig træning, var kun vagt motiveret men glad over pr i snatch

god kraft på trækkene, men vendene halter noget, tendensen er at sprede benene for meget!

i morgen kører vi på igen, nu skal der ædes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

la chucha es sabrosa

Link to comment
Share on other sites

gårsdagen onsdag 20/5

fitnessworld med lille fætter, gav diskodrengens ben nogle tæsk

træk - 1 x 3 x 40kg, 1 x 3 60kg, 3 x 3 x 65kg folk gloede mærkeligt, syns det var underligt med alt det sved og arbejde - lille fætter stod af efter 2 sæt, han laved e ala muscle snatch

behind neck jerk - 1 x 5 x 60kg, 1 x 5 x 70kg, 1 x 5 x 75kg kørte skide godt, stilen haltede lidt til sidst men brændte helt ud

front squat - 2 x 3 x 60 kh, 1 x 3 x 70kg, 1 x 3 x 80kg, god form kørte fint, lidt smerte i albue pga- stræk

bor - 2 x 10 x 50kg bah ukoncentreret mark og fætter snakker lort

oh lunges 1 x 8 x 25kg, 1 x 8 x 30kg - pisse god øvelse, mere vægt på

stående crunches 3 x 10 x 35 lbs?

god træning, god energi selvom det stod noget sløvt til om morgenen

kraftedeme godt klaret at centeret var halvfyldt og jeg stod ved racket (det eneste) i godt halvanden time og der var ikke EN der bare som så meget som hentydede til at overveje at tænke på at skulle bruge racket, passede mig helt fint men stakkels uvidende mennesker.......

nu skal vi have sparket noget volumen ind i den træning, tidsmæssigt jeg dog i forvejen oppe på ca. 1 time og 40

bye

Link to comment
Share on other sites

fredag 22/5 - uoplagt ad helvede til

opv. solhilsner + sjipning

udstrækning

var så uoplagt og slatten det var helt utrolig, jeg må sku få styr på kosten det slet ikke nok. det blev til lidt teknik arbejde med kosteskaftet og stangen, og så ellers ca 45 min under 30kg. det var okay men manglede nogle kilo, arbejder på at komme under stangen, det lykkedes så også men fik trukket så kraftigt at stangen hamrede ind i mit adamsæble. fik pusten efter nogle gag agtige bevægelser i håb om at få vejret.

så stod den på bw lunges og bulgarian squats og overhead versioner af begge, så der blev arbejdet hoftebøjere godt i gennem, det hjælper også på smidigheden, men er stadig stram.

et enkelt sæt chinups og så hjem.

varkashnikomolov

Link to comment
Share on other sites

mandag 25/5 - countdown to prague, RAK invasion

træning dag skulle foregå i RAK såvidt nogen åbnede, og det var der til min store glæde! havde hørt godt omo stedet fra andre molboer - der skulle vøre et helt rum med vægtløftnings plateau og det var der!! det indtog jeg efter lidt udstrækning, så fik jeg en masse gode råd af bjørn, en fra bestyrelsen tror jeg han var såmønd flink nok, og villig til at dele guldkorn! rigtig god stemning dernede, en masse tunge vægte og stænger, sved og kridt. bedste sted i roskilde ifølge mig, men nok ikke så egnet til de mere fisefornemme. blev meget imponeret af en grebstræner, må tage et billede!

træning

træk: op til 1 x 3 x 65kg, 3 x 50kg godt med fart på

btn: 3 x 5 x 55kg mere smæk på

front squat 1 x 3 x 65kg, kan ikke huske mere præcist var helt oppe at ringe over faciliteterne, sidste to sæt i bar overkrop 2 x 3 x 80kg smøk på!!!!!!!!

oh rev lunge 2 x 8 x 40kg, tough, rigtig tough - failede andet sæt ved 12 rep, smed stangen på nakken og gjorde det færdigt grrrrr

bor 2 x 10 x 55kg, 1 x 8 x 55kg

2 x 12 crunch decline

rigtig rigtig fed træning lige stedet for mig!!!

hasta el MIÉRCOLES!!!!!

Link to comment
Share on other sites

yevgeny-chigishev.jpg

har lært at flotte billeder er meget velkomne på mol. så her er første af slagsen: Yegeny Chigishev løfter 205kg

onsdag 27/5-09: RAK - på jagt efter en vl'er, desværre der var kun gamle bent. flere gange dansk mester i styrkeløft for seniorer som jeg snakkede lidt med, fortalte god historie, og så bo der mangler en ryghvirvel men stadig dødløfter 180 for reps, tough mother

træning

cleans

2 x 3 @ 55kg boom

1 x 3 @ 60lg

2 x 3 @ 60kg

arbejdede virkelig på at komme godt under stangen, og det virkede kraftedeme - tålmod er ikke min stærke side og lidt smerte i v knæ

ohpress

1 x 5 @ 55 kg

1 x 5 @ 60 kg

1 x 5 @ 50 kg

kørte fint, 60 blev for tung 55 næste gang

back squaaaat

1 x 3 @ 80

1 x 3 @ 90

2 x 3 @ 100

1 x 3 @ 90

kørte pisse godt lille merte inderside v knæ stadigvæk, meget exxxplosive stangen lettede 10 cm hver gang. der var en styrkeløfter fyr i god størrelse der kørte rådden teknik og maxede ud på 100 med bælte og spotter og tilråb og det hele, så han måbede lidt!!!!!

rev lunges

2 x 8 x 60kg arrrggh tough, kvalme og hjertet ved at hoppe af brystkassen

chinups

1 x 5 @bw

1 x 5 @ +10kg

1 x 5 @ bw

så fuckede det hele, en eller anden spasser havde sat en stang på skrå så da jeg sænkede min krop blev knæet stanget på stangen, stor smerte IDIOT

decline crunch

1 x 12 @ 10 kg

1 x 12 @ bw

og så et sæt en slags good mornings med 20 kg skive bag nakken

pisse god træning på nær smerterne i knæet, er en meget glad lille dreng da jeg har fundet et lækkert sted at brække jern, med nogle forhåbentlig kompetente hjælpere. der er lidt beskidt men der er pænt i vægtløfterrummet

prag på fredag, måske morgen træning, puha tidligt!!!!

før eller senere

ps: ny format pga. overskuelighed

Edited by JVD
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

onsdag 10/6-09 RAK uoplagt og træt, manglende søvn og mad - hjemme efter tur i prag, sidste træning 1 uge siden (DET KU MÆRKES)

opv. lort

skulle faktisk have trukket i dag, men det er ikke nævneværdigt da jeg bare ikke kunne få min røv under stangen, ved ikke hva fanden der skete, så jeg blev hidsig!!!!

stødhiv fra kassen, stang lige under knæskal

5 @ 50kg kunne nøsten ik få den ned igen

5 @ 80kg

5 @ 80kg

5 @ 80kg var meget tunge og hårde, men samtidig flotte og inspirerende, tror jeg skal lave noget mere af det!!! tough på den gode måde for lænden

modified renegade rows

10 @ 30kg

kinamand rows 10 @ 30kg

må fandme til at mande op med maden - får slet ikke spist nok. kunne godt mærkes jeg havde ligget død og drukket alkohol i ugen puha jeg var sløv, minus fart på stangen i dag.

to træningspas i prag uden alt for meget teknik arbejde. nu skal der vægtløftes dilling og SQUATTES!!!!!!!

los lobos en el noche son caliente como jalapenos

Link to comment
Share on other sites

fredag 12/6-09 - hævn fra onsdagens lortetræning

snakkede meget med julius på 62 der lå og bænkede 150 for reps - EN LED OG GAMMEL MOTHERFUCKER han kunne give lidt vl tips, lidt har også ret for en noob for mig, og det betalte sig.

NY PR TRÆK: 75 kg (+5)

NY PR STØD: 95 kg (+10!!!)

så var der desværre ikke tid til mere, men fuck hvor var der smæk på i dag, skal fandme ikke hvile i bunden, det ødeløgger det høle!!!!

FAR ER MEGET GLAD OG MEGET STOLT OVER SINE LØFT I DAG!!!

god weekend

Link to comment
Share on other sites

mandag 15/6-09 - RAK vold fed træning, masser af energi masser af mad, eksplosiv og ondskabsfuld

Weightlifting_Action_Gallery5.jpg

træk

3 @ 50kg

3 @ 55kg

2 @ 60kg

2 @ 65kg

2 @ 70kg

2 @ 70kg

2 @ 70kg det kørte bare pisse godt efter lidt instruktion fra bjørn, masser af eksplosivitet og højde på stangen. reps med mit max for 3 uger siden, hmmmm fremgang? I THINK SO

stødhiv fra høj klods:

4 @ 90kg for tung

4 @ 80kg fin

stødhiv fra lav klods

4 @ 80kg bedre

4 @ 80kg svær og tung

opadstød nakke uden saks

4 @ 80kg boom

4 @ 80kg boom

4 @ 80kg BOOM

1 @ 90kg fail og frivend

3 @ 90kg failede den sidste kørte pisse godt, føltes slet ikke tung, koncentrationen var der ikke i første sæt, så der smed jeg en firser på gulvet, så tog jeg mig sammen og så gik det rigtig stærk, hvis ikke mit opspænd i ryggen er rigtig stærkt inden stødet kommer stangen for langt forover, puha en erfaring rigere!!!!

front squat

4 x 4 @ 80kg lænden var godt ristet

bor

5 x 5 @ 60 kg

rev lunges

8 @ 60kg

5 @ 60kg puha så var jeg ved at være MEGET færdig

biceps curl

3 x 8 @ 30kg - bare disko og albue prehab

supersæt: (armbøjninger med pause på toppen + back extensions i row maskine) x 3

tonnage ca. 7500kg

2 knap to timers træning i kælderen, havde ikke overlevet uden min CULT FRUIT :wub:

hasta el MIERcoles

Link to comment
Share on other sites

torsdag d. 18/6-09, RAK onsdagstræning flyttet til torsdag pga. doms i kroppen og jeg skulle vente på min postmand kom med mine nye ADIDAS IRONWORKS III - de blev så afprøvet, skal sku lige vende mig til at man kan have så meget bagvægt uden at vælte, godt gik det.

31944193.jpg:wub:

så til træningen, systemet var lang tid om at komme i gang, sådan er det kl 8 om fuckin morgenen, bare fordi man skal møde tidligere end normalt, puha, jeg var ond alligevel

frivend:

3 @ 50kg

2 @ 60kg

1 @ 70kg

6 x 2 @ 80kg ikke alle pæne, skulle vænne mig til skoene, men kom godt under nogle af dem og var helt stolt, ikke så meget høde på stangen

squat:

3 @ 50kg

2 @ 70kg

4 x 4 @ 90kg - op kom de med rimelig pæn form, men lette var de ikke, skal fandme arbejde på det squat, skal have noget mere styrke i benene NU

OH pres:

3 @ 50kg

4 x 4 @ 60kg, fuckin tunge men jeg er som sagt en ondskabsfuld m otherfucker så op kom de, tror det er en form for pr. dem supersættede jeg med 3 sæt UH chinups der var ikke så meget mere krudt i mig det blev til 5 + 5 + 4, ikke tilfredsstillende.

så nåede jeg ikke mere, er godt tilfreds med ironworks til 1470,- bobs, så skal de også være gode

så har jeg sat mig nogle mål fpr 2009 de hedder således:

-perfekt (ved godt det er uopnåeligt) squat form

- 140kg ol squat, 120 front squat

-100kg træk

-120kg stød

urealistisk? det syns jeg ikke, men det kommer kraftedeme til at gøre ondt, så er det godt der er en lille sm'er i os alle!!!!!

lørdagstræning måske i hulen

'till then

Edited by JVD
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

fredag 10/7-09 RAK - endelig tilbage efter to ugers ferie/pause så det var tiltrængt.... festivalen sad lidt i kroppen hmmmm gik stille og rolig til den!

-træk

noget opvarmning og teknik arbejde op til 3 x 3 @ 60kg det kørte sku meget fint, godt med smæk på fedt, troede jeg havde glemt det hele!

btn jerks

4 x 4 @ 80kg ok ond op kom de med rimelig god form, den står på 90kg næste gang, love that shit!!!

front squat - ville lægge stille og roligt ud

4 @ 60kg nemme

4 @ 70kg nemme

2 x 4 @ 80kg de var sku fine nok, overskud i stængerne

så supersættede jeg woodchops i kabel og facepulls, så gad jeg ikke mere

god start skoene er gået til, så den får alt hvad den kan trække mandag!!!

have a jernbreaking weekend (uden alkohol!!!)

Link to comment
Share on other sites

mandag 13/7-09 RAK med jasper - jeg var veloplgt, brutal, óndskabsfuld og stærk

træk

3 sæt op til

3 @ 60kg

2x 3 @ 65kg pisse nem, boom boom boom mere roulade

stødhiv (shrugs) fra høj klods

4 @ 100kg

2 x 4 @ 110kg

4 @ 100kg

kørte rigtig godt, rev i baglårne og læggene ad helvede til, god kraft på shrugs

btn push jerk´/press

4 @ 80kg powow det kørte

3 x 4 @ 90kg led, men køft de kørte godt lille smule pressout sidste sæt + smerte i læg

back squat var ved at være ristet men det kørte udemærket

lidt opv op til

4 x 80kg

4 x 90kg

2 x 4 x 100kg det må være ass to grass PR med pisse god form uden så meget bounce pånær den sidste, kunne ikke få den op og var ved at blive stapled men så slagtede jeg vægten med et superbounce!!!!!

2 supersæt

facepulls klods 60 x 12

woodchops høj klods 40 x 10

1 sæt

cable rows med extension næsten failure

armbøjere næsten failure

pisse god træning frygter syge doms i morgen. mine ironworks er virkelig kommet til deres ret og jeg føler mig stærk

mener stadig jeg var lidt vl noobie tilbage i mine gains - overvejede et program fra qwa.org men jeg tror jeg kører ugen ud, med max test fredag og så kører rouladen på mandag!!

ALLE INPUTS ER VELKOMNE TIL VL ROOKIEN!!

dobbelt spadeløft med balance er svært

Link to comment
Share on other sites

onsdag 15/7-09 RAK lidt uoplagt stive baglår fra mandag

frivend

opv.

3 @ 50kg

3 @ 70kg

3 x 3 @ 80kg kørte udemærket kom godt under stangen, helt ned og vende men skal hurtigere under den

trækhiv

4 x 4 @ 90kg kørte fint, rev godt i baglår, lidt spændinger i piriformis, det klarer foam rolleren

oh pres

4 @ 40kg

4 x 4 @ 60kg OND!!! tung men det kørte og der blev råbt

front squat var lidt ristet men fuck jeg er svag

4 @ 70kg

3 x 4 @ 80kg grimt

chinups

2 x 5 fuck jeg er også svag her

alt i alt god træning, dejligt at træne med ligesindede, min bagkæde er stærk, men fuck nogle svage squats jeg får kørt

lunges og kerne i morgen formiddag i lifeclub pga. tidsmangel (tog kraftedeme 2 timer, må se a få noget fart på), MEGET STOLT AF MINE OH PRES DET ER REKORD!!

till then

Link to comment
Share on other sites

fredag 17/7-09 RAK - fuckin led PR træning, der blev trænet kæve akkompagneret af fætter og bjørn

træk

4 @ 40kg

3 @ 50kg

2 @ 60kg

1 @ 65kg

1 @ 70kg

1 @ 75kg forovr

1 @ 75kg boom

1 @ 80kg ( :wub: PR) pisse stolt, det går fremad, kommer stadig ikke så hurtigt under, men op kom svinet med god teknik hjælp fra bjørn

chinups

5 x 5 @ BW de kørte skide godt bliver stærkere

nogle rows hvor man ligger foroverbøjet ind over en bænk og trækker til bryst

2 x 8 @ 30kg?

1 x 5 @ 40kg? var godt ristet her, ramte ikke så godt

2 sæt woodchops på klods 40

fløj på en lille lyserød sky ud fra klubben sammen med fætter, så delte vi 800g kylling 300g bacon 500g grov pasta, tomater rødløg og broccoli, en ond omgang tog ca ½ time a komsumere ca. 2 kg mad!!!! :devil: (den sku sku lige ha en ond smiley for sån e vi)

ville også gerne have nået noget stød men det blev det ikke til pga tid.

en glad lille dreng holder weekend, grill og druk i morgen

tog nogle videoer og mit træk ser flot ud syns jeg, var ved at ryge bagover for der var så meget smæk på nogle gange, gode tips fra bjørn. han sige jeg ikke må blive blød. jeg er ikke blød!!!!

pøj pøj

Link to comment
Share on other sites

tid til en opsummering:

alder: 24 år

højde: 192 cm

vægt: 93,5 kg med træningstøj efter træning

PRs

træk 80

stød 100

fokuspunkter:

-øvre ryg

-kerne

-benstyrke - skal fandme have banket de squats op

jeg har generelt dårlig tarm, tror måske jeg skal til lægen med alt det strålemås!!!!

mål 2009 - at blive dygtig vægtløfter der kommer flot og hurtigt under stangen

-træk 100kg

-stød 120kg

-ben foran 100 x 4

-ben bag 120 x 4

-en stærk ryg specielt øvre, ellers virker bagkæden godt

-stabil tarm hehe

Link to comment
Share on other sites

mandag 20/7-09 RAK - ok energi trænede 'sammen' med pumper chrille

træk: godt med smæk på i dag

2 @ 60kg

2 @ 65kg

2 @ 65kg

2 @ 65kg

2 @ 70kg

1½ @ 70kg (lidt bagover så måtte smide den)

alt i alt udemærket gang træk, har samme approach hver gang nu sys jeg, det er jo fint

front squat

2 @ 60kg

2 @ 70kg

3 x 4 @80kg

4 @ 90kg kørte rigtig pænt idag, lille smæld v højre skulderblad, tror jeg har noget nerveværk i klemme deromme

stødhiv høj klods

4 @ 80kg WAAAAY TOO FUCKIN EASY

4 @ 90kg ditto

2 x 4 @ 110kg det var bedre, tunge og flotte

så blev jeg slagtet, prøvede at supersætte btn jerks og chinups, det skal man ikke gøre det var ikke kønt, OVERHOVEDET!!!!

btn jerks

4 @ 80kg ok

2 @ 90kg blev slagtet her, ingen stabilisering pga. ristede lats ned på 80 igen

2 x 4 @ 80kg ok pæne

ss

chinups

4 x 5 @ bodyweight puha, sidste gang jeg gør det

var rimelig færdig efter det, ego'et vart nede så det blev til

OH lunge 8 hvert ben 40kg, fuck det var tough slem kvalme

alm lunges 8 hvert ben 60kg, meget slem kvalme, men gik godt i røven

resume_puking.jpg

woodchops 1 x 10 hver side

startede godt, sluttede skidt, havde lavet 'nyt' program, stilet lidt for højt- miine træk var flotte og front squats kørte godt det var vigtigt

så står den på stegt flæsk

oink

Link to comment
Share on other sites

onsdag 22/7-09 RAK, uoplagt a helvede til, men brugte demonerne til at bekæmpe mig selv og stærkere blev jeg!!!!!!!!! :devil:

frivend

opv op til

2 @ 80kg

2 @ 90kg

2 @ 100kg WUT?? freakin fuckin PR 5 kg

2 @ 110kg no go, skulle lige prøve hehe

2 @ 105kg WUT WUT?? jeg er THE beast en mere FUCKIN jernedød PR (5kg mere) PÅ EN TO'er!!

skvat

2 @ 70kg

2 @ 80kg

3 @ 90kg ik så kønt

1 @ 110kg pæn

1 @ 115kg pæn

1 @ 120kg PR motherfucker, det er pr dag i dag!!!

5 @ 100kg power squat skulle lige prøve, har aldrig stået så bredt før det river godt i inderlår og røv!!!

så var jeg rimelig brændt af, men ville lige lave lidt assistance også

t bar row

2x 12 @ 40kg + stang kørte fint, rev godt i lats

armbøjninger

2 x 15 kropsvægt (det må være nok core arbejde, hmmmm)

far er ristet og stolt, tror egentlig godt jeg kunne have skvattet 125kg men turde ikke mere, var helt alene i klubben, 110 i vend kommer snart!!!

adieusius

Link to comment
Share on other sites

fredag 24/7-09 morgentræning østervang + natur, lille carb morgenmad en kvart jordbærkage, I LIKE!!!

opv. løb, udstræk

8 x 40m sprint 1 min pause imellem, fuck det river i haser, ville gerne 10 men var bange for fiber øvre læg, ikke grundig nok opvarmning. god fart på!

fat man pullups 2 x 10

ss

dips med benene opppe 2 x 10

plyo hop ca. 1 m x 10

div maveøvelser

udstrækning

okay eneregi her fra morgenstunden men det er ikke lige mig med morgentræning puha

glæder mig IKKE til doms i morgen

i sommerhus med grill og hygge det bliver godt med weekend!!!

-drinkin'n'boozin'

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share