Udstyr


Achilles
 Share

Recommended Posts

Hey gang

Jeg skal til at igang med at indrette en lille halv privat trænings hule i den bjj klub jeg træner.

De ting som vi skal have købt eller lavet er

en ro maskine concept 2

kettlebells

prowler

kæder til bp,dl,sq etc.

bands

sændsæk

Vi har kigget rundt om og ringet til div. forhandlere, men det er lidt svært at finde ud af hvem man egentlig handler med, specielt over nettet så jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogle af jer som evt. har købt lejetøj af den her slags over nettet.

hvad var jeres indtryk, kvaliteten af varerene etc.

regards

Link to comment
Share on other sites

Hey gang

Jeg skal til at igang med at indrette en lille halv privat trænings hule i den bjj klub jeg træner.

De ting som vi skal have købt eller lavet er

en ro maskine concept 2

kettlebells

prowler

kæder til bp,dl,sq etc.

bands

sændsæk

Vi har kigget rundt om og ringet til div. forhandlere, men det er lidt svært at finde ud af hvem man egentlig handler med, specielt over nettet så jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogle af jer som evt. har købt lejetøj af den her slags over nettet.

hvad var jeres indtryk, kvaliteten af varerene etc.

regards

Slutter mig squ til her. Har os længe ledt efter et ordentligt sted, at købe nogle billige bands til hjemme brug! :)

Kan folk så komme til tasterne.. Så i ikke skuffer hverken mig eller en hel BJJ klub :p

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share