Nøgenbilleder som promovering?


Satchmo
 Share

Recommended Posts

Det er langtfra noget nyt at danske sportskvinder smider kludene, med det formål, at promovere sig selv og deres sportsgren. Camilla Martin har gjort det, Tina Lund har gjort det, og nu lufter bordtennisspilleren Mie Skov, tanken om, at posere nøgen foran kameraet til glæde for storsavlende og halvliderlige mænd. (eller kvinder hvad enten man er homo- eller heteroseksuel)

Samtidig oplever vi en stor stigning i salg af billetter til motionsløb rundt om i landet, især Maraton som jo nærmest er blevet et folkeeje. Det paradoksale er, at vi tilsyneladende er ligeglade med løb på eliteplan, vi følger simpelthen ikke med. Hvor mange danskere kan nikke genkendende til navne som Anna Holm Jørgensen, Sara Slott Petersen og Maria Sig Møller? Alle tre billedskønne nordiske gudinder, som kan få baywatchbabes til at ligne Tina Turner i en kørestol. Samtidig er de topprofessionelle sportsfolk som ikke får den opmærksomhed de fortjener!!!

Det problem kan med stor sandsynlighed løses ved blot at vise lidt bar hud i kropspositioner der summer af erotik. Det bedste eksempel på, at denne metode er effektiv er førnævnte Tina Lund, selvom hun på ingen måde kan hamle op med Anna, Sara og Maria.

Hvad er jeres mening?!

(Gitte Karlshøj er nok det eneste navn som den gennemsnitlige dansker kender, dog har jeg ikke taget hende med da jeg mener hun simpelthen er for gammel til den slags)

Link to comment
Share on other sites

Hmm umiddelbart synes jeg godt Tina Lund kan være med udseende mæssigt, men det er jo en smagssag. Derudover er Tina Lund blandt nogle af de bedste i hendes desciplin hvilket man ikke kan sige om de tre piger du nævner. Med det udgangspunkt er det meget naturligt at hestesporten er mere i fokus, men er den også det?

For jeg synes nu ikke ligefrem jeg ser noget om hestesport i de danske medier til dagligt. Jeg har læst noget om at hun væltede med sin hest og "dækningen" skyldes muligvis at hun har været kædet sammen med Grønkjær fra FCK samt de forfærdlige hvis der var sket hende noget alvorligt, hvilket der jo hurtigt kan når 600-800kg lander oven på én...

En anden årsag til at hestesporten en gang i mellem får mikroskopisk dækning er, at prinsesse X (Benedikte?) også rider/red på højt plan og der er Billedbladet mfl. naturligvis interesseret.

Personligt har jeg ikke noget imod at professionelle smider tøjet for at få opmærksomhed om sin sport eller person. Efter min mening har det dog ikke den store effekt - især ikke hvis resultaterne ikke også følger med. På det rent celebre plan kan de måske få noget ud af det, men de får ikke meget ud af det hvis de vil have dækket deres sportsgren.

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Apprenti, du tænker Prinsesse Nathalie, som er dressurrytter (og Benediktes datter).

Jeg synes som sådan det er fint at min sport - ridning - promoveres. Vi har i årevis kæmpet hårdt for noget mediedækning og hvis vejen frem er bryster og baller, så er det dét der skal til.

At jeg så har yderst svært ved at respektere, at en person, hvis træningsmetoder er SÅ uetiske og som bøjer reglerne efter lyst er den bedst kendte rytter blandt ikke-hestefolk, dét er så en anden side af sagen.

Edited by Nips
Link to comment
Share on other sites

Det kan godt være, at man opnår kortere eller længerevarende berømthed, men hvis interessen for selve sporten ikke vækkes, så har jeg svært ved at se, at det skulle gavne noget som helst. Sporten bliver jo ikke mere anerkendt af, at udøverne går rundt nøgne. Det kan godt være, de pågældende får deres 15 minutes of fame, men når de personer så glemmes igen, er det ikke sikkert, sporten huskes.

Men hey, hvis de har det sjovt med det, så lad dem da. De kan jo slå to fluer med et smæk og samle ind til et eller andet godgørende formål med en nøgenkalender, det er der god PR i.

Link to comment
Share on other sites

Det er langtfra noget nyt at danske sportskvinder smider kludene, med det formål, at promovere sig selv og deres sportsgren. Camilla Martin har gjort det, Tina Lund har gjort det, og nu lufter bordtennisspilleren Mie Skov, tanken om, at posere nøgen foran kameraet til glæde for storsavlende og halvliderlige mænd. (eller kvinder hvad enten man er homo- eller heteroseksuel)

Samtidig oplever vi en stor stigning i salg af billetter til motionsløb rundt om i landet, især Maraton som jo nærmest er blevet et folkeeje. Det paradoksale er, at vi tilsyneladende er ligeglade med løb på eliteplan, vi følger simpelthen ikke med. Hvor mange danskere kan nikke genkendende til navne som Anna Holm Jørgensen, Sara Slott Petersen og Maria Sig Møller? Alle tre billedskønne nordiske gudinder, som kan få baywatchbabes til at ligne Tina Turner i en kørestol. Samtidig er de topprofessionelle sportsfolk som ikke får den opmærksomhed de fortjener!!!

Det problem kan med stor sandsynlighed løses ved blot at vise lidt bar hud i kropspositioner der summer af erotik. Det bedste eksempel på, at denne metode er effektiv er førnævnte Tina Lund, selvom hun på ingen måde kan hamle op med Anna, Sara og Maria.

Hvad er jeres mening?!

(Gitte Karlshøj er nok det eneste navn som den gennemsnitlige dansker kender, dog har jeg ikke taget hende med da jeg mener hun simpelthen er for gammel til den slags)

Ser jeg da ingen problemer i.

Jeg synes mere problemet er alle de hellige moralvogtere, der kammer fuldstændig over, hvis nogle viser sig i andet end en burka-agtig-kedeldragt.

Link to comment
Share on other sites

Samtidig oplever vi en stor stigning i salg af billetter til motionsløb rundt om i landet, især Maraton som jo nærmest er blevet et folkeeje. Det paradoksale er, at vi tilsyneladende er ligeglade med løb på eliteplan, vi følger simpelthen ikke med. Hvor mange danskere kan nikke genkendende til navne som Anna Holm Jørgensen, Sara Slott Petersen og Maria Sig Møller? Alle tre billedskønne nordiske gudinder, som kan få baywatchbabes til at ligne Tina Turner i en kørestol. Samtidig er de topprofessionelle sportsfolk som ikke får den opmærksomhed de fortjener!!!

Nu hænger det måske også lidt sammen med, at langdistanceløb omtrent er den mest publikumsfjentlige sport. Det er jo forfærdentlig kedeligt at se folk løbe ligeud X antal kilometer. Selvom jeg løber en del, kunne jeg aldrig finde på at spilde min tid med at se andre folk løbe rundt på må og få... ligemeget hvor mange nøgenbilleder de har fået taget af sig selv.

Link to comment
Share on other sites

Samtidig oplever vi en stor stigning i salg af billetter til motionsløb rundt om i landet, især Maraton som jo nærmest er blevet et folkeeje. Det paradoksale er, at vi tilsyneladende er ligeglade med løb på eliteplan, vi følger simpelthen ikke med. Hvor mange danskere kan nikke genkendende til navne som Anna Holm Jørgensen, Sara Slott Petersen og Maria Sig Møller? Alle tre billedskønne nordiske gudinder, som kan få baywatchbabes til at ligne Tina Turner i en kørestol. Samtidig er de topprofessionelle sportsfolk som ikke får den opmærksomhed de fortjener!!!

Først:lol

annaholm.jpg

1218386640.jpg

Maria_Sig_Moeller_724C9143.jpg

1.jpg

Derefter: Hvad vil du gøre, tvinge folk til at synes de er interessante?

Link to comment
Share on other sites

De kunne evt. lave regler, så de SKULLE have beach-volley shorts på og kun filme "løbemusklerne" :shades:

You'll get my vote for president :laugh:

Men er løbetøser ikke nogle tynde stankelben? Men hvad... nøgne piger der løber... mmmmarrggg.... Tænker jo straks Baywatch!

Nu synes jeg, at du tænker aaaalt for meget! Nøgne piger! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share