Træning i Vejle


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Hey

Er der et fornuftigt center i vejle?

Jeg får brug for at træne lidt Søndag eftermiddag i ugen der kommer. Jeg ved der er nogle "normale" fitness centre, men hvis der tilfældigvis var et fornuftigt center hvor jeg kan få lov at køre lidt dødløft , front squat, osv, ville det være optimalt

Link to comment
Share on other sites

Hey

Er der et fornuftigt center i vejle?

Jeg får brug for at træne lidt Søndag eftermiddag i ugen der kommer. Jeg ved der er nogle "normale" fitness centre, men hvis der tilfældigvis var et fornuftigt center hvor jeg kan få lov at køre lidt dødløft , front squat, osv, ville det være optimalt

FitnessOne i Vejle er også et godt alternativ og der har skiverne også en "rigtig" størrelse til DL. ikke de der små Techno gym skiver de har i FDK og i FW. Er selv i F-ONE Randers nu og det er squ kræs.. :4thumbup: Så er sikker på at det i Vejle er super godt os, hvis det bare minder en smugle om vores.

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Vores skiver i FDK er lidt små ja - desværre.

Jeg ville dog holde mig fra Fitness ONE, de har ikke rigtig.. hmm.. en skid.. i vejle..

Skal du køre DL der, skal du vente på at dem der bænker bliver færdige, så du kan bruge den bar.. der er heller ikke Squat muligheder...

Link to comment
Share on other sites

.. eller bade faciliteter for den sags skyld... Fitness ONE i vejle er halv usselt ! :b

Lader ikke til det minder om det i Randers så. Har aldrig været i det i vejle så. Men nogle af centrene i kæden er også nyere end andre.. I Randers centeret har vi super lækkert power cage, Hammerstrength maskiner, super lækre multi stationer og masser af vægte, skiver op til 25 kg og i rigtig størrelse vel og mærket.. :bigsmile:

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

altså.. det i vejle ligger i en gammel Blockbuster forretning ?.. meget mere er der ikke at sige ! ;)..

Hehe.. Vil jeg ikke forsvare. Har kun set 2 af centrene i kæden. Det i Herning og så det i Randers, hvor jeg er nu og det er begge utrolig høj standard og vel og mærket i bygninger der oprindeligt har været lavet til formålet :smile:

170-190 er det Warm up Blackice :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke så stærk. Måske jeg bliver det en dag. Jeg er kun semi seriøs jo :wink:

Var nu også ment ironisk. Har godt set dine stats i bunden.. Ser squ også godt ud :4thumbup: 170-190 kg i sæt er også mere end hvad jeg makser.

Men i DL har jeg aldrig været specielt stærk heller.

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke så stærk. Måske jeg bliver det en dag. Jeg er kun semi seriøs jo :wink:

Var nu også ment ironisk. Har godt set dine stats i bunden.. Ser squ også godt ud :4thumbup: 170-190 kg i sæt er også mere end hvad jeg selv kan makse med bare 1RM. Men DL har nu også altid været min achilles hæl af de 3 store.

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Så tror jeg DGI centeret ville være bedst, men kunne også sagtens lade sig gøre hos os i FitnessDK :)

Kan man betale sig fra engangs træning hos dem?

Var nu også ment ironisk. Har godt set dine stats i bunden.. Ser squ også godt ud :4thumbup: 170-190 kg i sæt er også mere end hvad jeg selv kan makse med bare 1RM. Men DL har nu også altid været min achilles hæl af de 3 store.

Tja, tilgengæld kan jeg ikke squatte mere end en pose nødder. Vi er skruet forskelligt sammen jo

Link to comment
Share on other sites

Kan man betale sig fra engangs træning hos dem?

Tja, tilgengæld kan jeg ikke squatte mere end en pose nødder. Vi er skruet forskelligt sammen jo

Sådan er det jo. Nu har jeg også været mere tilbøjelige til at farvorisere de 2 andre. Så der har vi jo også meget af skylden. Men det er jo bare noget man må arbejde på at lave om på så.. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share