Le Mans 2009


jarvig13
 Share

Recommended Posts

Peugeot har ikke styr på det. :tongue:

Nej, for satan. Hold da kæft, nogle klaphatte. Der må sidde nogle mekanikere med røde ører lige nu, for det var ikke helt optimalt. :w00t:

Selv min kone syntes LeMans var spændende i de minutter, og jeg scorede billige imponade-point ved at sige til hende, at nu skulle han passe på dækket ikke eksploderede, for så ville det rive hele karrosseriet i stykker, og hvad skete der knap 30 sekunder senere? :shades: Oh well... nu må vi se om den lille detalje er nok til at tippe magtbalancen. Jeg tror der skal mere til førend Audi rykker fra. Jeg forudser TomK om natten skulle kunne gøre udslaget. Jeg går i hvert fald ikke i seng så længe Eurosport sender, og det gør de fra 23 - 11. :devil:

Nu vil jeg gå en timelang tur med knægten, og så ser vi hvad der sker når jeg kommer tilbage.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Med mindre der ikke var mere diesel på vognene (det har jeg lidt svært ved at vurdere), så var det en taktisk bøf, at Audi gik i pit i begyndelsen af safty car perioden.

I fald de havde diesel til en mere omgang, så ville de have tjent betydeligt tid ved at blive ud (indtil de på omgangen løb ind i en af de tre safty cars der på banen). Nu havnede de bag en anden safty car end den førende Peugeot. Helt uden grund (altså med mindre de vitterlig ikke havde diesel til endnu en omgang), så tabte Tom Audi 1½ minut på denne bøf.

PS: Dette er selvfølgelig nemt at sige bagefter......men helt ærligt, så tænkte jeg det i selv samme sekund jeg så dem gå i pit.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Sædvanlig fransk kaos. Det kører ikke for Peugeot.

Tidlig analyse.

Aston Martin holder utroligt fint på i LMP1.

Ikke den store forskel mellem Audi og Peugeot. Audierne kører lidt langsommere, men kan omvendt kører de én omgang mere pr. stint. Det bliver uhyggeligt lige.....med mindre Peugeot stresser så meget at de bliver ved med at dumme sig.

Link to comment
Share on other sites

= Tom vinder.

Tom = den bedste regnvejrskører i løbet (hurtigst og super sikker)

Allan = hurtig regnvejrskører (stort set ligeså hurtig som Tom og næsten ligeså sikker)

Dino = middelhurtig regnvejrskører (middelhurtig, men er til gengæld yderst sikker i regnvejr)

Dette sammen med den bedste regnvejrs-vogn gør at Tom er storfavorit hvis det regner.

Naturligvis kan alle lave fejl i såvel tør- som regnvejr. Men det er formlen "speed * så få kørerfejl som muligt", der gør forskellen. Og her slår ingen Toms Audi. :devil::bigsmile:

Meget enig. Da tv2 vejret sagde der ikke ville komme regn tænkte jeg øv! For er der noget tom kan, så er det at kører i regnvejr og om natten!

Sædvanlig fransk kaos. Det kører ikke for Peugeot.

Hvad skete der?

Jeg så første time andet steds, men fordi jeg var lidt for fuld i går på gefarlich og de spillede ratm - killing in the name of, tabte jeg min telefon og lagde før st mærke til det da jeg var på vej hjem fra louise = jeg missede 2timer da jeg skulle forbi gefarlich's rengørings firma :unhappy:

streaming tv er fandme optur (knap så meget optur er det at jeg burde lave forhandlingskommunikationsopgave ige nu! :laugh: )

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Audi har enten et es i ærmet....eller også må de skifte taktik.

Godt ser de siste omgange pæne ud. Men i snit har de tabt 3 sek pr. omgang........og uden at få flere omgange ud af tanken pr. stint.

Enten må de få hevet én omgang mere ud af tanken pr. stint eller også må de trykke noget mere på speederen.

Link to comment
Share on other sites

Igen bliver man forundret over hvor meget nonsens kommentarer kan komme af med!

TV2-Sport

(efter hukommelsen)

"Det er helt klart Lola Aston Martinen som bliver den store i duellen, hvilket er helt fint, da han har ideallinien"

Halllllooooooooooooooo galning. Hvis manøvren ikke var forårsaget af en anden hændelse, så ville manøvren jo være tæt på diskvalifikation, da man naturligvis ikke kan puffe en anden bil ud af banen på den måde. Og for det andet - som galningen ikke har forstået - så var det fordi Audi nr. 2 kørte hårdt i ham, at han kortvarigt mistede herredømmet over bilen.

Det er da utroligt. De får penge for lortet og så fatter de som sædvanlig nada af hvad der foregår.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Her findes lidt flere links. Jeg har pt tv2-sport körende her på arbejde, med helt ok kvalitet.

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=...amp;part=sports

Super link, ganske ok kvalli.

Jeg har jo købt adgang til Eurosport på nettet, men her får jeg danske kommentatorer, og det foretrækker jeg (uanset hvor meget JArvig mener de suger). :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share