Vægttab-program med Efedrin.. Hjælp!


NJoM
 Share

Recommended Posts

Nips:

Jeg er ikke klar over hvor det er du mener, at jeg tror jeg er klogere end eksperterne?.. jeg har linket til en artikel fra Lægernes Ugeskifte som er skrevet af en ekspert, og det er det jeg forholder mig til..

...samtidig med at du fuldstændig vælger at ignorere de mange eksperter, hvis vurderinger ligger til grund for forbuddet og vis meninger tydeligvis har vægtet tungere end vedkommende du linker til :wink:

Jeg hører ikke til grupper der prædiker, at du dør instantly i det sekund du indtager efedrin. Men der ER nu engang en grund til at det ikke er tilladt. Og det er ikke blot baseret på hysteri omkring én person, der engang døde sindssygt lang tid efter at have indtaget efedrin. Jeg er faktisk forundret over at nogen kan tro, det er sådan det foregår.

Jeg er principielt enig med tind og dysp i at efedrinhysteriet er overdrevet og at det sikkert kan være fint benyttet af folk der ved hvad de gør og under kontrollerede forhold. Du slår mig bare - sorry to say - ikke som én, der ved hvad du laver. Du har jo ffs oprettet den her tråd :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Nu kan det være nok, jeg vil tabe mig!

Lige lidt om mig selv:

Jeg er en fyr på 23 år. har gennem hele livet døjet med svingende overvægt. har dog haft en periode på ca 2 år hvor jeg på forunderligvis faldt til normal vægt. Det skulle desværre ikke varre ved. Mit arbejde binder mig til en kontorstol så jeg har ikke mulighed for at dyrke motion frem til kl 17. Derudover har jeg barn(snart børn) og kæreste som gør at når jeg kommer hjem. er hverdagen godt fyldt op! mht. spisevaner er de også meget dårlige nu. jeg spiser få potioner om dagen. men tilgengæld rigtig store potioner og primært fed mad.

Højde: 186 cm

Vægt: 105 kg (stabilt det sidste lange stykke tid)

Kondition: Meget dårlig!

Jeg har prøvet at sammensætte et program, som jeg er opsat på at følge 100%, da jeg er ved at få kvalme af det fede liv! jeg har brug for noget hjælp! Da jeg ikke har forstand på kost mht. vægttab. Giv venligst feedback på programmet! og kom gerne med tilføjelser/rettelser. Men hav i baghovedet at jeg faktisk kun har tid til motion om aftenen når børnene er lagt i seng.

(Jeg vil bruge ren efedrin 20mg's piller til at kickstarte kuren. jeg regner med at købe 100 og stoppe når glasset er tomt. ca 60 dage.) muligvis med en uges pause.

Ide til Kostplan / Dagsprogram:

9:00 Morgenmad + 20mg ren efedrin

10:30 Frugt eller grønt

12:00 Middagsmad på arbejdet. Typisk pasta-ret(med kød) eller fladbrød med kød og salat.

15:00 Frugt eller grønt

17:30 20mg efedrin igen??

18:00 aftensmad (mangler vejledning her) hvad er godt for et varigt vægttab.

21-22:00 Løbetur ca 30min. kombineret med lidt hjemme styrketræning(mavebøjninger+armbøjninger)

Evt et stykke frugt om aftenen også.

Weekend = efedrinfri, motionsfri, dog sund kost? jeg spørg bare...

Ting jeg har læst, be-/afkræft:

1. Hvis man ikke spiser rigtigt tror kroppen den er i hungersnød, og vil suge alt energi til sig den kan? (fed af sult)

2. Jeg har læst at man skal spise meget kød, proteiner og fedt for at tabe sig?

3. Man skal holde sig helt fra sukker, så godt man kan?

4. Herunder kan jeg spørge, hvilke typer mad skal man holde sig til/fra? jeg ved ikke meget om hvad der indeholder kulhydrater/protein/fedt osv. (jeg er ude efter et varigt vægttab så det skal være en kost man kan fortsætte med efterfølgende. ikke blot til et turbovægttab som man tager på igen)

5. Har hørt at kartofler er YT hvis man vil tabe sig. men dog tilladt når man har sin ønsket vægt?

6. Har både hørt for og imod for pasta/ris. hvad kan i sige?

Der findes UTALLIGE kure! og jeg kan ikke finde rundt i det! jeg er ikke interesseret i en direkte kur(som kun virker når man er på den). men ønsker at starte direkte med at ændre min livsstil/madvaner permanent. hvis der dog er tilføjelser som er godt i vægttabs perioden men ikke hæmmer over længere tid er det også interessant.

Håber på nogle gode svar!

Inden dette fora bliver til en diskution for og imod Efedrin! så har jeg læst RIGTIG godt på det. og det er min beslutning at jeg vil prøve det. Forfærdelige ting kan ske hvis man ikke passer på!.. det gælder også for smertestillende medecin, alkohol(hvilket jeg ikke rør) og så meget andet som kræver en del flere ofre, men ligger på hylderne i store mænger. (Sidst men ikke midst! fedme kan også slå en ihjel, hvis ikke rygning gør det først :bigsmile: )

Venligste Hilsner!

Hvis du har tid og overskud kunne det anbefales at rende en tur på biblioteket og læse et par bøger omhandlende ernæring!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share