Epo kan være en effektiv slankekur


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Så kan man blive lige så stor som Essensen!!!1!

Hvis epo skal blive til et effektivt slankemiddel hos mennesker, skal epo-molekylet ændres kunstigt for at undgå, at produktionen af røde blodlegemer ryger kraftigt i vejret og gør blodet så tyktflydende, at det øger risikoen for blodpropper i blandt andet hjernen og hjertet.

Er det ikke netop virkningen af EPO? Vil de ændre molekylet, så det ikke virker? :laugh: Den slankende effekt skyldes formodentlig det højere iltoptag, men som de skriver, så er det nok ikke det bedste at give til fede mennesker, der i forvejen ligger i risikogruppen for hjertekarsygdomme.

Link to comment
Share on other sites

Så kan man blive lige så stor som Essensen!!!1!

Er det ikke netop virkningen af EPO? Vil de ændre molekylet, så det ikke virker? :laugh: Den slankende effekt skyldes formodentlig det højere iltoptag, men som de skriver, så er det nok ikke det bedste at give til fede mennesker, der i forvejen ligger i risikogruppen for hjertekarsygdomme.

Ja, som de skriver det vil de ændre den så den ikke virker :blink:

Jeg tror at jeg går op til lægen på mandag og beder om noget EPO :laugh:

Link to comment
Share on other sites

jeg finder særligt dette interessant

EPO expression also induced a 14% increase in muscle volume and a 25% increase in vascularisation of the EPO transfected muscle. Muscle force and stamina were not affected by EPO expression.

EPO over ekspression giver altså større guns og booster alle mulige udholdenhedsmarkører, men påvirker slet ikke performance. Det er sgu 'Wack.

Link to comment
Share on other sites

jeg finder særligt dette interessant

EPO over ekspression giver altså større guns og booster alle mulige udholdenhedsmarkører, men påvirker slet ikke performance. Det er sgu 'Wack.

Yups det er lidt weird :blink: kunne være interessant at se en "ctrl" gruppe med epo supplement, mhb på at identificere en evt effekt af selve elektroporationsprocessen der vel potentielt kan påvirke store dele af expressionapparatet.

EDIT: forfatternes forklaring på din undren Incog:

This can be explained by the selective induction of oxidative muscle fibres, which do not specifically add to the maximal contractile force.

I hvert fald vedr deres manglende muskelstyrke øgning.

Desuden er det værd at bide mærke i, at den postive effekt af EPO overekspression KUN findes ved høj-fedt diæt og ikke i de dyr der får normal diæt :dry:

Edited by -Elvirus-
Link to comment
Share on other sites

jeg finder særligt dette interessant

EPO over ekspression giver altså større guns og booster alle mulige udholdenhedsmarkører, men påvirker slet ikke performance. Det er sgu 'Wack.

Det er kun en der ikke er BB'er der synes større guns om mere vaskularitet er Wack. :nonono::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share