Hvilket produkt man skal vælge?


Tha Man
 Share

Recommended Posts

Sikke en gang vrøvl. Det man betaler for når man køber MetRx produkter er deres navn. De betaler afsindig mange penge på reklame i USA, så det man dækker ved at give 400 kroner for 1 kg protein er deres reklame udgifter. Mere naiv behøver man altså ikke at være.

Jeg giver dig 100 % ret i at deres produkter er af høj kvalitet, men der findes masser af produkter som er af ligeså høj kvalitet, men som er meget billigere. Hovedsageligt fordi firmaets ikke er så kendt som MetRx. Tag det danske produkt Danlab. Disse produkter er af særdeles høj kvalitet, til en rimelig pris. Jeg har for lang tid siden snakket med ham som har Danlab, og han får f.eks hans kreatin fra samme tyske firma, som flere kendte amerikanske producenter. Han kreatin er bare billigere, fordi han ikke har de samme reklame udgifter.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Danlab er ikke mere værd end hvad man betaler for. Så kan du/I argumentere for indkorporeret reklameomostninger eller ej hos enkelte amerikanske producenter. Dårligt argument - det er indlysende at de har højere reklameudgifter men samtidig har de nogle helt andre stordriftsfordele end et lille dansk firma som Danlab nogensinde vil kunne drømme om. Det går mere end lige op!!!

Danlab leverer ikke en vare der er på højde med hverken MET-Rx, ProLab, EAS el. Optimum Nutrition. Bare ved at se på ex. deres kreatin er forskellen iøjnefaldende. Har du selv prøvet andre mærker end Danlab?

Jeg har brugt det i en periode og været meget skuffet over den manglende effekt og medfølgende bivirkninger ved deres produkter. Denne erfaring deler jeg med mange bekendte der er respekteret indenfor den danske fitness og bb arena.

Det er blot sørgeligt at så få mennesker tror at protein er protein når forskellen er KVALITET!!!!

/Smeden

Link to comment
Share on other sites

Danlab får deres kreatin fra samme tyske producent som Prolab gør.

Jeg har stort set prøvet alle mærker der findes på markedet. Køber dog ikke kosttilskud mere, udover en lidt protein pulver engang imellem når økonomien tillader det.

Jeg kender mange som har fået gode resultater med Danlab´s produkter. Men køb du dig endelig fattig i komercielle US produkter. Danlab står altså ikke selv for produktionen af deres produkter, de bestiller det fra akkurat samme fabrik som flere andre anderkendte mærke. Jeg kan dog ikke dokumentere noget, så det må være påstand mod påstand. Jeg gider bare ikke købe mig fattig i kosttilskud, når du kan spise dig til det du har brug for. Folk skulle til at se lidt mere på deres træningsmetoder istedet for at købe sig til lidt ekstra muskelmasse.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share