Matilde - 3liter/10kr


Claus B
 Share

Recommended Posts

Nej Dines - lad nu være med at vejled (læs; vildled) de "nye skribenter". Kakaomælk er ikke ok heller ikke lige efter træningen. Der er 100 gr. sukker i og man skal mindst veje 110 kg for at kunne optage så meget og alligevel. Efter træning bør du får en god gainer (f.eks N-Large fra Prolab som har 36% protein) eller en proteinshake med en håndfuld rosiner + én banan. Og jow jeg ved godt at kakaomælk er billigere og bla bla men nu snakker vi om hvad man bør tage efter træning og ikke hvad der er billigst. ;)

Link to comment
Share on other sites

DSB> Hvis man vil undgå det store sukkerindtag, så kunne man vælge en halv liter istedet... Og det er ikke alle der synes det er fedt at æde pulverkost. Til dem, synes jeg at cacaomælk er et godt alternativ. Jeg vil også mene at det kommer rimeligt meget an på hvor seriøs man er mht. træning. Hvis folk bor hjemme, så kan det være et "problem" mange forældre ser på proteinpulver som noget unaturligt og doping agtigt.

Link to comment
Share on other sites

OK.. så blev jeg lidt klogere.. jeg har godt nok et kilo protein pulver.. men cacao lød også næsten for godt til at være sandt. <_< Et andet lille spørgsmål.. skal man have styrketrænet for at kroppen, kan optage protein pulveret ? jeg er begyndt at løbe næsten dagligt og det kunne jo være dejligt hvis f.eks mine lår muskler kunne optage proteinen og styrke dem. Men det er stadig rart at vide man kan kvæle en halv liter cacao en gang imellem uden at have rigtig dårlig samvittighed.. :)

Mvh Bongo

Link to comment
Share on other sites

Hvis du vil være større, så er styrketræning ikke rigtigt at komme udenom. Men tror du har misforstået noget, kroppen skal nok optage den protein du spiser, men hvis du ikke belaster dine muskler via træning, så bliver det brugt som energi. Du bliver altså ikke større bare ved at spise proteinpulver, du skal også arbejde for musklerne B) Og det er tunge belastninger perfekt til, ved løb er det meget mere kondition og udholdenhed.

Link to comment
Share on other sites

Dines--> Er du mostander af pulverkost - hvordan tror du da man laver kakaomælk. Godt nok har koen fire patter men mig bekendt, så kommer der ikke kakaomælk ud af nogen af dem - ergo der må være tilsat noget kakaoPULVER. :D

Bongo--> Træn hårdt - det aktiverer dine muskler til at vokse. Og så spis rigtigt med masser af proteiner og hold mindst 3 fridage i løbet af en uge og så vokser du - god fornøjelse ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share