Matilde - 3liter/10kr


Claus B
 Share

Recommended Posts

Jeg bor ved siden af en børnehave. Den der nu køber flest, og hvis det er det ok med ham, så kan jeg sende de små Kære hen, så kan I jo alle sidder og drikke Jeres kakaomælk og snakke om vægttræning og legoklodser. Det lyder da hyggeligt og de vil blive ellevilde, hvis jeg kan tilbyde dem dette - så please kom nu med en adresse :D :w00t:

Link to comment
Share on other sites

jeg ved ikke hvorfor, men pt. har de to tilbudsaviser - de stod begge i butikken, men hvor den ene er for hele ugen, gælder den anden kun for den pågældende søndag.

-det er dog nok smart at spørge i ens lokale biks, om de har de samme tilbud - nogle butikker har det jo med at holde de varer, som de selv vælger, selvom de er under den samme kæde, som advertiserer en række tilbud - skulle ikke undrer mig, om det er ulovligt, men det får man jo ikke flere matilde af :D

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg ved er det ulovligt at sætte en begrænsning på hvor meget en kunde må købe.

Watts>> Det kommer vist nok an på udformningen. Siger man "du må kun købe 9 liter" er det vist nok ulovligt. Hvis man derimod siger "du må kun købe 9 liter til 3 for 10, derfra koster de 9kr stykket", så er det lovligt nok.

Jeg tror det var Dansk Supermarked der fik rettens ord for den metode.

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg ved er det ulovligt at sætte en begrænsning på hvor meget en kunde må købe.

Watts>> Det kommer vist nok an på udformningen. Siger man "du må kun købe 9 liter" er det vist nok ulovligt. Hvis man derimod siger "du må kun købe 9 liter til 3 for 10, derfra koster de 9kr stykket", så er det lovligt nok.

Jeg tror det var Dansk Supermarked der fik rettens ord for den metode.

Korrekt, det var nemlig NEtto der fik medhold i at de kunne sætte maks pr. kunde til tilbudspris.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej

Nu er jeg ret ny (læs helt grøn) i trænings verdenen. Jeg er begyndt at intereserre mig en del for hvad jeg putter i munden.. Nu snakker i om cacao. Jeg kan rigtigt god li cacao men forbinder det ikke med noget sundt.. hvordan bruger i cacao'en er der proteiner i ?? kunne jo være rart med noget der smager så najs som cacao i ens kost...

På forhånd tak..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share