12 og 24 timers Cycling events


banshee
 Share

Recommended Posts

Byens Fitness i Randers afholder 12 timers spinning marathon d. 31/10-09 fra kl 07.00-19.00

På denne dag vil CHRIS ANKER SØRENSEN komme som gæsteinstruktør, og køre lidt.

Prisen for at deltage er 150 kr. og inkluderer proviant (mad/frugt)

Læs mere på www.byensfitness.dk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...

Nogle der ved om der snart kommer nogle 12 og 24 spinnings events?

Der ligger et par arrangementer på cycling24.dk - talte med nogle instruktører i Fitnessworld Århus der gerne ville holde 24 timers, men ikke hørt noget endnu. Der bliver vel et i Ålborg som tidligere år.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Der ligger et par arrangementer på cycling24.dk - talte med nogle instruktører i Fitnessworld Århus der gerne ville holde 24 timers, men ikke hørt noget endnu. Der bliver vel et i Ålborg som tidligere år.... :smile:

Ja det snakket de om, men det 12 timers sidst blev aflyst pga for få tilmeldte, men de hade så heller ikke lavet nogle opslag om det.

Jeg kan kun se et døgn for Jesper, det er for dyrt og de andre er jo først i 2011.

Link to comment
Share on other sites

Nogle der ved om der snart kommer nogle 12 og 24 spinnings events?

Jeg fandt noget i Tyskalnd - kunne godt finde på at køre derned, er der nogen der er interesseret i at komme med? - se info herLINK

Hvad koster Jesper arrangementet siden du mener det er for dyrt?

Edited by banshee
Link to comment
Share on other sites

Jeg fandt noget i Tyskalnd - kunne godt finde på at køre derned, er der nogen der er interesseret i at komme med? - se info herLINK

Hvad koster Jesper arrangementet siden du mener det er for dyrt?

1.600 kr pr cykel.

Måske man skulle overveje den i Tyskland selv om det er langt at køre.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Yes ses der.

Der er 24 timers i Ålborg først i feburar.

Halløj med Jer....

Mollerup: Har du en time eller to ledig i Struer, vil jeg gerne købe disse - skal selv op og køre som instruktør.

Har muligvis et par cykler i Daugård som mangler nogle til at køre dem.... - nogen der er interesseret - ved ikke noget om antal timer eller hvornår på døgnet der er ledig- men dette kan jeg finde ud af!

Link to comment
Share on other sites

Halløj med Jer....

Mollerup: Har du en time eller to ledig i Struer, vil jeg gerne købe disse - skal selv op og køre som instruktør.

Har muligvis et par cykler i Daugård som mangler nogle til at køre dem.... - nogen der er interesseret - ved ikke noget om antal timer eller hvornår på døgnet der er ledig- men dette kan jeg finde ud af!

Jeg tror godt at jeg kan finde et par timer til dig.

Jeg er måske interesseret nogle timer i Daugård, men det skulle gerne være mindst 8 timer.

Link to comment
Share on other sites

Halløj med Jer....

Mollerup: Har du en time eller to ledig i Struer, vil jeg gerne købe disse - skal selv op og køre som instruktør.

Har muligvis et par cykler i Daugård som mangler nogle til at køre dem.... - nogen der er interesseret - ved ikke noget om antal timer eller hvornår på døgnet der er ledig- men dette kan jeg finde ud af!

Hej Banshee,

Vi er nogle stykker som godt kunne være interesseret i nogle timer (helst min. 3x 8timer) i Daugård. Se hvad du har - så kan vi snakkes om det.

Vi ses i Struer.

Link to comment
Share on other sites

Så er der nyt på cycling24.dk omkring 24 timers i SA hallen i 2011.

Svar på det med cyklerne i Daugård - jeg har ikke "hele" cykler eller mulighed for masser af timer :unhappy: , men havde muligvis nogle "huller" hvor der var mulighed for at komme til.Så hvis det skulle have int. melder i bare tilbage igen...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share