Anders' Log - WOD + Diverse... C&J + film (Korset)


elmafioso
 Share

Recommended Posts

Gammel Profil der er blevet taget i brug igen...

Kort om mig:

Navn: Anders

Alder: 21 år

Vægt: 103 kg

Højde: 197 cm

Kort om Loggens indhold: Der bliver ført tider og WOD's fra Crossfit.com.

En standard uge:

Mandag: Styrketræning

Tirsdag: Løb (Distance / Interval)

Onsdag: Styrketræning

Torsdag: Løb (Distance / Interval)

Fredag: Styrketræning

Lørdag: Løb (Distance / Interval)

Søndag: Hviledag.

Dagene bliver så tilpasset efter crossfit - altså, hvis en WOD indeholder mange pullups så bliver der ikke kørt pullsups under styrketræningen og det samme, hvis en WOD inderholder interval, jamen så er det ikke interval der kommer under løb.

Edited by elmafioso
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

10 stk. Cleans @ 70 kg.

50 stk. Atomic Sit-Ups.

8 stk. Cleans @ 70 kg.

40 stk. Atomic Sit-Ups.

6 stk. Cleans @ 70 kg.

30 stk. Atomic Sit-Ups.

4 stk. Cleans @ 70 kg.

20 stk. Atomic Sit-Ups.

2 stk. Cleans @ 70 kg.

10 stk. Atomic Sit-Ups.

Tid: 6.39 min.

Note: Tillpassede WOD'en således at det blev Cleans i stedet for Squat Clean (af tekniske årsager) og Atomic Sit-Ups i stedet for GHD Sit-Ups (Skide bænk).

Ca. 10 km MTB i Hammer og Bakker.

Link to comment
Share on other sites

WOD "Angie"

100 Pull Ups

100 Push Ups

100 Sit Ups

100 Squats

Tid: 17.36 min.

Note: Har satme fået lange arme af alle de Pull Ups!

Kørte WOD om morgenen så vurderede at der lige kunne køres lidt styrketræning om aftenen og det kunne der...

Edited by elmafioso
Link to comment
Share on other sites

Hviledag, hvad der angår WOD, men så står den til gengæld på "Helen" i morgen.

I dag stod den så på lidt allround styrketræning.

Lir og blær: Som en del af en helbredsundersøgelse forud MISO fik vi i dag blandt andet målt lunge kapacitet, hvor jeg fik min målt til lidt over 12 liter, hvilket svarer til en kapacitet på 199 % altså næsten det dobbelte af hvad en med min vægt/højde skal have... :superman:

Link to comment
Share on other sites

25 Walking lunge steps

20 Pull-ups

50 Box jumps, 20 inch box

40 Sjip

25 Dips

20 Knees to elbows

30 Kettlebell swings, 32 kg

30 Sit-ups

20 Hang squat cleans, 14 kg dumbells

25 Back extensions

30 Wall ball shots

3 Rope climb ascents

Tid: 13.36 min.

Note: da jeg ikke kan finde ud af Double Unders måtte jeg lave enkelte sjip i stedet og da der ikke var nogen ringe til ringdips måtte jeg lave almindelig dips.

Link to comment
Share on other sites

Lir og blær: Som en del af en helbredsundersøgelse forud MISO fik vi i dag blandt andet målt lunge kapacitet, hvor jeg fik min målt til lidt over 12 liter, hvilket svarer til en kapacitet på 199 % altså næsten det dobbelte af hvad en med min vægt/højde skal have... :superman:

Kan det nu passe? :unsure:

Om Miguel Indurain:

En af forklaringerne på Miguel Indurains overlegne stil gennem sin karriere er hans helt specielle fysik. Indurian havde på sin top nogle helt specielle fysiske fortrin. Spanieren havde en lungekapacitet på 7,8 liter, hvilket nærmest er umenneskeligt i forhold til det normal, som ligger ca. 2 liter mindre

http://www.cyclingworld.dk/index.php?p=por...l.php&id=24

Link to comment
Share on other sites

Må nok indrømme at jeg ikke har så meget forstand på det?... fortæller kun, hvad jeg fik at vide ved lægen og hvad jeg så på grafen. Kunne da være sjovt, hvis jeg kunne få en kopi af testen...

EDIT: Har undersøgt sagen lidt, og kommet frem til at det muligvis kunne være at at denne Miguel Indurain's lungekapacitet på 7,8 liter kunne være pr. styk sådan at det sammenlagt bliver en kapacitet på 15,6 liter?...

Edited by elmafioso
Link to comment
Share on other sites

800 m løb.

15 V Pistol + 16 kg.

15 H Pistol + 16 kg.

25 Sit-Ups.

12 V Pistol + 16 kg.

12 H Pistol + 16 kg.

25 Sit-Ups.

9 V Pistol + 16 kg.

9 H Pistol + 16 kg.

25 Sit-Ups.

800 m løb.

Tid: 11.26

Note: Måtte dog bruge balance støtte til pistols, da jeg på ingen måde kan udføre dem uden :dry:

Link to comment
Share on other sites

Da jeg er på et kursus på sjælland og er uden mulighed for at træne optimalt benytter jeg mig i den her uge af http://www.crossfitextremefitness.com/ "Out of town workout"

Out of town workout:

30 Pushups

30 Sit-ups

25 Pushups

25 Sit-ups

20 Pushups

20 Sit-ups

15 Pushups

15 Sit-ups

10 Pushups

10 Sit-ups

5 Pushups

5 Sit-ups

Tid: 5.30 min

5 km løb.

Edited by elmafioso
Link to comment
Share on other sites

Da jeg er på et kursus på sjælland og er uden mulighed for at træne optimalt benytter jeg mig i den her uge af http://www.crossfitextremefitness.com/ "Out of town workout"

Out of town workout:

Tabata Squat

Rest 1 minute

Tabata Burpee

Rest 1 minute

Tabata Push-up

Rest 1 minute

Tabata Sit-up

Tabata: 8 runder af 20 sekunders arbejde, hvor der er 10 sekunders pause mellem hver sæt.

5 km løb.

Edited by elmafioso
Link to comment
Share on other sites

5 km løb

Da jeg er på et kursus på sjælland og er uden mulighed for at træne optimalt benytter jeg mig i den her uge af http://www.crossfitextremefitness.com/ "Out of town workout"

Out of town workout:

5 Runder

10 Pushups

20 Squats

30 Burpees (1 runde med Burpees 4 runder med Sit-ups)

1 minut pause

Tider:

1) 2.28 min

2) 1.07 min

3) 1.02 min

4) 1.02 min

5) 1.04 min

Note: grundet ømme knæ og fuldstændig smadret lår måtte jeg droppe burpees efter første runde ( :nonono: wuss) og gå til sit-ups i stedet...

Edited by elmafioso
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Never gymless :devil:.

Godt at se du holder dit store skrog igang.

Hop i opladeren så du er klar til massiv omgang CF challenge en dag i ferien :devil:

"Some day one WOD is not enough"

Link to comment
Share on other sites

Kendsgerning: Har besudlet min krop med "øl, fisse og hornmusik" 3 dage i staden så det var hårdt at komme i gang i dag!... alt for hårdt!

091012

"Fran"

3 runder af 21-15- and 9 reps

50 kg Thruster

Pull-ups

Tid: N/A

Note: min motivation + teknik suttede max så det blev til en runde af Fran på tiden 6.14 min. Efter lidt surmuleri gik jeg i gang med nogle løft:

Dødløft, Bænkpres, Squat og Dips.

Edited by elmafioso
Link to comment
Share on other sites

091013

Havde læst WOD fra i går forkert så det skulle der lige rettes op på så her kommer den!

"Fran"

21-15- and 9 reps

42,5 kg Thruster

Pull-ups

Tid: 5.12 min

Dagens egentlige WOD

"Elizabeth"

21-15-9 reps af:

Power Clean 60 kg

Jumping Ring dips

Tid: 5.40 min

Note: De to WOD på samme dag inkl. gårdagens misforstået "Fran" var måske lige i overkanten... Forresten så kommer der nogle film fra dagens træning inden længe.

Edited by elmafioso
Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan det være du lavede 50kg thrusters i Fran men skalerer Elisabeth?

Hvis de 5.12 er for en hel Fran med 50kg thrusters, så er det sgu en god tid. :smile:

min fejl, copy paste kan være en farlig ting! det var med 42,5 kg. Forresten set min tilføjelse til det med lungekapacitet?

Link to comment
Share on other sites

Må nok indrømme at jeg ikke har så meget forstand på det?... fortæller kun, hvad jeg fik at vide ved lægen og hvad jeg så på grafen. Kunne da være sjovt, hvis jeg kunne få en kopi af testen...

EDIT: Har undersøgt sagen lidt, og kommet frem til at det muligvis kunne være at at denne Miguel Indurain's lungekapacitet på 7,8 liter kunne være pr. styk sådan at det sammenlagt bliver en kapacitet på 15,6 liter?...

Hvordan (og hvorfor) skulle man have målt hans lungekapacitet pr styk?

Hvordan er du nået frem til den konklusion?

min fejl, copy paste kan være en farlig ting! det var med 42,5 kg. Forresten set min tilføjelse til det med lungekapacitet?

Var den første Fran så med 50kg? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan (og hvorfor) skulle man have målt hans lungekapacitet pr styk?

Hvordan er du nået frem til den konklusion?

For at være ærlig... Ingen idé :blush: Kun fordi jeg snakkede med en her i weekenden der forklarede mig at man kunne måle kapaciteten pr. lunge. som sagt har jeg ikke meget forstand på det, skrev kun, hvad jeg fik af vide fra lægen der lavede testen.

Var den første Fran så med 50kg? :wink:

Ja det var den :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share