Protein eller?


Charlotte1
 Share

Recommended Posts

Åh en masse spørgsmål :)

Jeg træner 3 gange om ugen, ikke noget specielt. Cykler og løber, og bruger nogle forskellige maskiner.

Fødeindtag er lidt forskelligt

Så giver det langt bedre mening for dig at få styr på din kost, i stedet for at forsøge at "lappe" hullet ved brug af protein pulver. Protein pulver, er et kosttilskud, og som navnet indikerer, er det kun et tilskud til din kost. Mit råd er at du bør forsøge at få lidt mere kontrol over hvad du putter i maven, før du kigger på disse ting.

Det kan købes både i Matas, i loaded, og i et utal af netbutikker. Som du kan se er der reklamer en masse steder her på siden for forskellige sites.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa :)

Jeg ville gerne vide hvad der er bedst at drikke som shake/eller indtage efter træning, hvis man ikke ønsker at det skal være med en masse kulhyrater, men det der feder mindst :-)?

OG - hvor købes det, og eventuelt det billigste sted :-) Kom gerne med links

- Vi trænes ved ;)

Som de andre skriver er der lige nogle helt basale ting du skal have på plads først... for det første feder kulhydrater hverken mere eller mindre end protein og fedt... det er det samlede energiindtag der afgører om de tager på eller taber dig

Desuden er det ikke tilladt at komme med links til diverse forhandlere på mol

Link to comment
Share on other sites

Altså skal lige sige, at det er ikke fordi at jeg skal tabe mig, vil bare gerne vide om der er noget der er godt at indtage efter træning :-)

Men ellers tak for svar :)

Der er masser af ting der er gode at indtage. Hvad er FORMÅLET?

Link to comment
Share on other sites

Altså skal lige sige, at det er ikke fordi at jeg skal tabe mig, vil bare gerne vide om der er noget der er godt at indtage efter træning :-)

Men ellers tak for svar :)

Hej Charlotte1

Skummetmælk og en banan eller evt. rosiner er godt at indtage efter træning. Samlet set er der hvad du behøver af både kulhydrater og proteiner i dette indtag.

/Wyrste

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share