hven træner hvor ?


t4x4
 Share

Recommended Posts

Du kan sætte dit medlemskab i bero!!!

Ja en måned ad gangen.... det betyder, at jeg kan holde en måneds pause i fup og fiduser-betale indmeldelsesgebyr i Hardwork- træne der en måned-skifte tilbage til fup og fiduser......

Alternativt kunne jeg betale kontingent begge steder.... Meeeeeeeen....... <_<

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Træner godtnok lidt nord for CHP, men det tæller vel stadig med..??

Lyngby på mit studie, DTU... Træning 400,- pr semester og godt med lettere brugte vægte :)

Har også trænet i F&F i Lyngby i en MEGET kort periode, men da jeg ikke spottede flere babes og det var et belastende sted, så var jeg hurtigt væk derfra igen.

Link to comment
Share on other sites

Yep!! Men det har jeg ikke noget imod - bare fordi der er huller i væggene og malingen skralder af, så går det ikke udover mit workout! :D Der er hvad man skal bruge, det er billigt, og man skal aldrig vente for at kunne lave øvelser.

Hvor træner du nu? Og hvordan er det bedre?

Link to comment
Share on other sites

træner forskellige steder. Jeg har mit eget, atlas i gladsaxe, Hardwork nørrebro har jeg også trænet men synes det er et skodcenter for mange mennesker for lidt skiver, jeg ga 250 pr måned

desuden skulle hardwork åbne et nyt center i herlev hvor jeg bor til februar så der vil jeg ta ned og se om det er noget værd

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Hoosier Postet den 11. Feb 2003, 21:31

Er lige begyndt i Form & Fitness i fredags (det var ved at være tiltrængt  ). Har indtil videre kun trænet i Parken, men regner også med at komme til at træne på Frederiksberg.  

Hoosier> er Parken godt ? har hørt en del gode ting om det !

Jeg træner for tiden i CF-Amager - ret godt center med alt hvad man skal bruge, priser er ok ca. 350 pr måned tror jeg nok - et år koster 3300.

Og så har de store håndvægte...

Har trænet forskellige steder, men regner med at jeg til april skifte til HardWork i Tåstrup sammen med min makker som trænede der før - det har jeg hørt rigtig meget godt om ? ved ikke om nogle af jer har prøvet det ?

Link to comment
Share on other sites

Hoosier Postet den 11. Feb 2003, 21:31

Er lige begyndt i Form & Fitness i fredags (det var ved at være tiltrængt  ). Har indtil videre kun trænet i Parken, men regner også med at komme til at træne på Frederiksberg.  

Hoosier> er Parken godt ? har hørt en del gode ting om det !

Nu har jeg kun trænet i Parken tre gange, men jeg er i hvert fald ganske godt tilfreds med det. :) Fx. er der åbent til 24 mandag-torsdag. Der er masser af cardiomaskiner og maskiner i det hele taget. :treadmill:

Desværre er jeg ikke så godt inde i udbudet af frie vægte, og hvad der eventuelt måtte mangle her. (De eneste håndvægte, jeg bruger, er 3 kg til en af mine skulderøvelser - dvs. de vægte, som andre bruger til at lægge håndklæder og vanddunke på. :bblush:). Og så har jeg da også lavet lidt bænkpres (tør ikke putte for meget vægt på uden spotter, sååå... :rolleyes: ).

Jeg har bl.a. valgt F&F pga. deres store udbud af holdtræning, da jeg gerne vil kombinere dette med min styrketræning. :pumpin:

Pga. studierabat er min månedspris 227,- (v. en engangsbetaling på 4086,- for 18 mdr. med adgang til alle centre).

Link to comment
Share on other sites

Fitt> jeg træner i Hard work og var der et par gange været i deres center i Tåstrup for halvandet år siden. Dengang har der meget få mennesker (så få at jeg er overrasket over, at det helt sikkert ikke var rentabelt), og så var alting helt nyt og ret pænt og i øvrigt god kvalitet. Der var i hvert fald en del bænkpresbænke, smithstativ og håndvægte og en masse pæne maskiner :bigsmile: . Da det var før min frivægtstid (bortset fra bænkpres), så undersøgte jeg ikke med squatrack eller hvor langt op håndvægtene gik :huh:

Link to comment
Share on other sites

Hoosier> okay, jeg må ind og prøve det snart - har hørt ret meget godt om stedet, men ved så ikke med kg og sådan - så kan man vel kompensere den ene gang hvis det er :)

Det er Form & Fitness, så der er tale om de sædvanlige max. 30 kg. - med mindre det er blevet ændret siden jeg trænede derinde. Det er ret stort, men deres fri-vægts-muligheder kan de ikke prale af... desværre! ;)

Mener iøvrigt der trænede temmeligt gode damer derinde... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner i tsk (Tårnby styrkeløft klub)... jeg har tidligere trænet i Hard-work i Roskilde og Roskilde-atlet- klub men intet kommer i nærheden af tsk... atmosfæren, den hyggelige stemning og hjælpen fra de mere erfarne løftere er simpelthen unik... også er det ganske morsomt når Watts og Tenace diskuterer de mest vanvittige ting :D ... de 2 kan ikke blive enige på nogen områder... tror der hersker lidt et had-kærligheds forhold imellem de 2 :argue: :inlove: :lol:

Link to comment
Share on other sites

lolda..

hvorfor kun et topic for fyn'boer og ikke cph'ere !!!

Fitnessdk - cph Ø

paul: giv os så flere kg på de håndvægte og en fri squat !!!! :blink:

Fitness DK... Uha, jeg er stadig skræmt efter at ha været der en gang..så mange cardiomaskiner..og ikke et eneste powerrack :( eller et sted jeg måtte kødløfte :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share