hven træner hvor ?


t4x4
 Share

Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hard Work Studio Nørrebro…

Ikke den største, ikke den slankeste, men den STÆRKESTE!  B)

(Det siger desværre mere om de andre end om mig) ;)

Stærkeste... helt ærligt.. jeg har altså set ham den lille brede i de rød/hvid stribet tights bænke 180 kg. 2 gange uden problemer... Sidst jeg så dig bænke var du altså et stykke derfra :D

Link to comment
Share on other sites

Stærkeste... helt ærligt.. jeg har altså set ham den lille brede i de rød/hvid stribet tights bænke 180 kg. 2 gange uden problemer... Sidst jeg så dig bænke var du altså et stykke derfra
Bolschejyden: Han er også mit bud på centerets stærkeste. ;) I alle 3 løft. ;)
Hverken den største, mindste, fedeste eller stærkeste. Jeg er der bare

Sådan har jeg det også (endnu ;) )

Link to comment
Share on other sites

På Institut for Idræt og D´Angleterre.

Institut for Idræt fordi det er godt og jeg studerer der.

D´Angleterre fordi det er godt og jeg arbejder der. Faktisk er der spritnyt cybex grej (ibrugtaget 1. januar) - indrettet som VI gerne vil træne, med massere af frie vægte og ingen af de ligegyldige maskiner. Og så er der ikke overfyldt (medlemsbegrænsning på 200 og pris på 1.000,- per måned er sandsynligvis udslagsgivende).

Har tidligere trænet i F&F i hhv. Søborg og Boltens Gaard - Søborg er OK.

Edited by Sir Charles
Link to comment
Share on other sites

Stærkeste... helt ærligt.. jeg har altså set ham den lille brede i de rød/hvid stribet tights bænke 180 kg. 2 gange uden problemer... Sidst jeg så dig bænke var du altså et stykke derfra

Hahaha! Ja!!! Jeg var skam heller ik på nogen måde seriøs! Såvidt jeg huskede var det kun Chris27 der trænede i Harddrug og jeg havde faktisk forventet at han rettede mig! B) (Hvis min lille prallejoke støder, ska jeg da gerne fjerne den !) ) Bolchejyden er for vild! Jeg har dog aldrig set ham bænke mere end 160kg, tilgengæld har jeg obseveret ham squatte i omegnen af 190kg flere gange. Har i nogen sinde set ham dødløfte egentlig?

Og hvor ved du fra hvordan jeg ser ud? <_< :blink: :)

Hehe… Jeg er nede og træne iaften, kan du ik' gi' mig et lille hint om hvem du er? Eller skrive et lille hint her måske ! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Anyone> Jeg har set Bolschejyden (måske skulle man finde ud af, hvad han hed istedet :) dødløfte et par gange, men kun inden for de seneste to måneder, så måske er han lige begyndt på dødløft. Det meste jeg har set ham dødløfte er 6x180kg, hvilket ikke så specielt hårdt ud. Jeg har aldrig set ham maxe eller i det hele taget lave singles, men jeg vil gætte på, at han har en trekamp på ca 700kg (måske mere).

Jeg ville også gerne møde nogle MOL'ere live dernede, men Anyone træner de forkerte dage, så ham er jeg ikke stødt på (tror jeg).

Link to comment
Share on other sites

Og hvor ved du fra hvordan jeg ser ud?  <_< :blink: :)

Hehe… Jeg er nede og træne iaften, kan du ik' gi' mig et lille hint om hvem du er? Eller skrive et lille hint her måske !  :bigsmile:

Så nogle billeder fra et af jeres Mol træf og kunne genkende dig dernede ;)

Jeg træner i dag fra 16.45 og frem.... hvornår er du dernede?

Og jeg har set ham dødløfte :D

Edited by -D-
Link to comment
Share on other sites

Så nogle billeder fra et af jeres Mol træf og kunne genkende dig dernede ;)

Jeg træner i dag fra 16.45 og frem.... hvornår er du dernede?

Okay… Altid skal man stalkes af paparazzier… :D

Jeg er der fra 16.30, hvilket vil sige at jeg smutter fra arbejde NU! B)

Link to comment
Share on other sites

Hey -D-

Hjælp mig lige engang her!!! Jeg har vild paranoia under træningen idag gået og stirret på alle, prøvet at luret om der var lidt genkendelse i deres øjne!

Jeg har udarbejdet nogle simple ja/nej spørgsmål, som kan pejle mig - og kun mig - ind på din identitet. ;)

1. Er du neger?

2. Har du kæmparme?

3. Trænede du biceps?

4. Har du brunt hår?

5. Er du højere end mig?

6. Er du stærkere end mig? (LOL ku ik la vær ;) )

HJÆLP mig! Jeg er en stakkels person med tendens til vrangforestillinger og forfølgelsesvanvid!

Link to comment
Share on other sites

1. Er du neger?

2. Har du kæmparme?

3. Trænede du biceps?

4. Har du brunt hår?

5. Er du højere end mig?

6. Er du stærkere end mig? (LOL ku ik la vær  )

*LOL* :D

1. Nej

2. Ikke noget vildt men ok synes jeg

3. Ja og ryg

4. Nej

5. Nej

6. Min stærkeste øvelse er bænk, har en 1RM på 115, ved ikke hvad du ligger på, men du er stærkere i squat og dødløft uden tvivl.

Håber det hjælper! ;)

Link to comment
Share on other sites

t4 <<< Unfair competition, I er jo mange flere øst for storebælt :)

anyone <<< Jeg kan se, den her slags hvor-træner-du-ting gør folk opmærksomme på deres omgivelser. Jeg mener også at have spottet en MOLbo i mit center i Odense. Er det ikke herligt, som folk kommer hinanden mere ved? :)

Link to comment
Share on other sites

1. Nej

2. Ikke noget vildt men ok synes jeg

3. Ja og ryg

4. Nej

5. Nej

6. Min stærkeste øvelse er bænk, har en 1RM på 115, ved ikke hvad du ligger på, men du er stærkere i squat og dødløft uden tvivl.

Hmm… Det hjalp til at eliminere nogen stykker, men jeg har ikke pejlet mig nærmere. :unsure:

Grunden til min spørgsmål var:

1. Der var en neger der normalt aldrig taler til mig der sadge "Godt nytår" i fredags.

2. Der var en gut der trænede biceps som rent propotionalt har ENORME arme, han er forholdsvis lav med brunt hår.

3. Samme som nr 2

4. Samme som nr 2

5. Samme som nr 2

6. Bare for sjov. :)

Som du kan se var jeg næsten SIKKER på at du var gutten med kæmpearmene, men nej, så jeg har udarbejdet lidt flere spørgsmål. :D

Og dog… Kan du ik bare sende mig en PM om hvem du er?

PS. Min bænkmax kan findes i min log, sammen med de andre 2 ;)

hvad er medlemsprisen i HardWork?

Der kan ikke sættes pris på godt selskab! :lol:

Jeg er fanget i deform og fitness på Nørrebro... Jeg ville så gerne træne i Hardwork, men har lige fundet ud af, at jeg har bundet mig for et helt år, dvs. fanget til Juli....

Du kan sætte dit medlemskab i bero!!! ;)

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share