hven træner hvor ?


t4x4
 Share

Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hard Work Studio Nørrebro…

Ikke den største, ikke den slankeste, men den STÆRKESTE!  B)

(Det siger desværre mere om de andre end om mig) ;)

Stærkeste... helt ærligt.. jeg har altså set ham den lille brede i de rød/hvid stribet tights bænke 180 kg. 2 gange uden problemer... Sidst jeg så dig bænke var du altså et stykke derfra :D

Link to comment
Share on other sites

Stærkeste... helt ærligt.. jeg har altså set ham den lille brede i de rød/hvid stribet tights bænke 180 kg. 2 gange uden problemer... Sidst jeg så dig bænke var du altså et stykke derfra
Bolschejyden: Han er også mit bud på centerets stærkeste. ;) I alle 3 løft. ;)
Hverken den største, mindste, fedeste eller stærkeste. Jeg er der bare

Sådan har jeg det også (endnu ;) )

Link to comment
Share on other sites

På Institut for Idræt og D´Angleterre.

Institut for Idræt fordi det er godt og jeg studerer der.

D´Angleterre fordi det er godt og jeg arbejder der. Faktisk er der spritnyt cybex grej (ibrugtaget 1. januar) - indrettet som VI gerne vil træne, med massere af frie vægte og ingen af de ligegyldige maskiner. Og så er der ikke overfyldt (medlemsbegrænsning på 200 og pris på 1.000,- per måned er sandsynligvis udslagsgivende).

Har tidligere trænet i F&F i hhv. Søborg og Boltens Gaard - Søborg er OK.

Edited by Sir Charles
Link to comment
Share on other sites

Stærkeste... helt ærligt.. jeg har altså set ham den lille brede i de rød/hvid stribet tights bænke 180 kg. 2 gange uden problemer... Sidst jeg så dig bænke var du altså et stykke derfra