mad efter træning


JensAnd
 Share

Recommended Posts

hey gutter og gutteinder ;)

jeg har de seneste par måneder trænet for at blive støre men er kommet der til hvor jeg nu gerne ville tabe fedt det ville klæ mig lidt bedre ;)

jeg har taget proteinpulver efter træning men der er jo en del kcal i ;) hvilket ikke hjælper når man skal tabe sig

jeg har også tit taget en banan efter træning men har så fået afvide der også er mange kcal der i

hvad kan i anbefale jeg kan spise efter træning jeg mener løb og cykling og sådan noget i den stil noget der ikke er så mange kcal i : )

det bare så jeg ikk går hjem og spiser vildt meget inden jeg går i seng så det hele jo ødelagt ;)

tager altid ½ liter vand efter træning ;)

Link to comment
Share on other sites

Hey,

Det hele er ikke ødelagt fordi du spiser lige efter træning - det er lige der at det er vigtigt at få noget i skuffen så kroppen kan restituere og blive klar til mere træning. Faktisk er det en fordel at spise så hurtigt som muligt og i hvert fald inden for en time efter træning.

Proteinpulveret kan du sagtens skære væk blot du får nogle andre proteiner i stedet men bananen er nu ikke så tosset.

Hvis du graver lidt dybere i dette underforum er jeg sikker på at du finder løsningen :smile:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share