Træningsfaciliteter med bumper plates mm.


Llama
 Share

Recommended Posts

Jeg vil høre om i er nogle herinde som kender til træningsfaciliter i Århus som er udstyret med ordentligt udstyr, i.e. power/squat rack, oly stænger, bumperplates og kalk.

Jeg ved at AAK har nogle fremragende faciliteter, men da jeg ikke agter at stille op til konkurrencer er det desværre ikke en mulighed.

~Casper

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil høre om i er nogle herinde som kender til træningsfaciliter i Århus som er udstyret med ordentligt udstyr, i.e. power/squat rack, oly stænger, bumperplates og kalk.

Jeg ved at AAK har nogle fremragende faciliteter, men da jeg ikke agter at stille op til konkurrencer er det desværre ikke en mulighed.

~Casper

Ny Helse og Motion

Link to comment
Share on other sites

Hvis du søger et sted i Århus, hvor du kan løfte tungt, og hvor der ikke kommer nogen og brokker sig, fordi du giver et brøl fra dig under et løft, så er Ny Helse & Motion nemlig stedet! Noget af udstyret er af lidt ældre dato, men bestemt brugbart. Det er ikke nymodens og flot, men det kan bruges til det, det er lavet til.

Jern er der nok af, og folk er generelt flinke.

12 måneders pbs-betalt medlemsskab koster 232 pr. md.

Og nej, jeg har ingen økonomiske interesser i centret.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du søger et sted i Århus, hvor du kan løfte tungt, og hvor der ikke kommer nogen og brokker sig, fordi du giver et brøl fra dig under et løft, så er Ny Helse & Motion nemlig stedet! Noget af udstyret er af lidt ældre dato, men bestemt brugbart. Det er ikke nymodens og flot, men det kan bruges til det, det er lavet til.

Jern er der nok af, og folk er generelt flinke.

12 måneders pbs-betalt medlemsskab koster 232 pr. md.

Og nej, jeg har ingen økonomiske interesser i centret.

Det er netop sådan et sted jeg søger, et sted hvor man kan smide en tung clean&jerk uden at curl-drengene brokker sig fordi de ikke kan posere i alt den larm. Jeg må jo lige akompagnere mig med en som ejer en bil og komme ud forbi en dag. Mange tak for hjælpen!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share