Loop Fitness


LeCerveau
 Share

Recommended Posts

Jeg har faktisk lige snakket med dem for nylig og det var ganske interessandt. Konceptet henvender sig ikke til den typiske MOL-bruger, selvom alle kan få noget godt ud af de 24 minutter en træning tager. Kunderne er i høj grad mennesker der ikke dyrker anden motion og som ikke føler sig fristet af almindelige fitnesscentre. Bl.a. ser mange det som et plus at der ikke er badefaciliteter, samt at træningen er til at overskue og nem at finde ud af.

Alt i alt synes jeg at det er et rigtig godt supplement til den øvrige danske fitnessverden - målgruppespecifikt.

Link to comment
Share on other sites

Cirkeltræning er jo ikke noget nyt, og det virker garanteret fantastisk hvis man har centeret for sig selv, og ikke skal stå og vente på at en af maskinerne bliver fri.

Jeg synes dog ikke at alle øvelserne virker lige nemme at skifte imellem. Spinningcyklen og romaskinen kan blive et problem bare at hoppe i gang med!

Link to comment
Share on other sites

Træner selv i et lignende center, der har maskiner, som bruger hydraulik i stedet for vægte. Derved skal man ikke bruge tid på at indstille maskinerne. Det fungerer glimrende, men jeg er heller ikke interesseret i at træne alt for tungt, da jeg ikke har tid til at restituere i alt for mange dage af gangen (dyrker tri).

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal.. Jeg træner fullbody 3x om ugen. Tunge basisøvelser, Chins, bænk, squat, dødløft og military.. nogengange med lidt disko til armene.

Altså hvis man nu "er lidt seriøs" og bruger tung vægt, (som den nu kan blive) og giver den max gas i de der 24 min evt. 3 runder? :D Kan det give noget muskelvækst, styrke?

Jeg er lidt i vildrede.. Næsten alle siger det er godt. Men somom at det mere er henvedt til Hr/Fru Danmark.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share