Netsat følsomhed i Arm


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Siden igår har jeg haft nedsat blodomløb / følsomhed i venstre arm.

Det prikker en smule i fingrene, og armen er lidt koldere end den anden.

Det kom efter at en jeg træner med forsøgte at hjælpe mig med lidt udstrækning af skulrene, da jeg har haft nogle hidsige spændinger, og ikke følt at jeg har haft fuld styrke tilgængelig.

Er der grund til at være bekymret, eller skal jeg regne med at det går i sig selv

Link to comment
Share on other sites

Siden igår har jeg haft nedsat blodomløb / følsomhed i venstre arm.

Det prikker en smule i fingrene, og armen er lidt koldere end den anden.

Det kom efter at en jeg træner med forsøgte at hjælpe mig med lidt udstrækning af skulrene, da jeg har haft nogle hidsige spændinger, og ikke følt at jeg har haft fuld styrke tilgængelig.

Er der grund til at være bekymret, eller skal jeg regne med at det går i sig selv

Allerførst Blackie, slap helt af, ingen grund til bekymring, det lyder som om at du har fået strukket dit nervevæv lidt rigeligt og det går over igen, det kan dog godt tage noget tid

Er det hele armen der føles mere død eller er det specifikke steder, såsom kun visse fingre, kun noget af over og underarm osv

Link to comment
Share on other sites

Allerførst Blackie, slap helt af, ingen grund til bekymring, det lyder som om at du har fået strukket dit nervevæv lidt rigeligt og det går over igen, det kan dog godt tage noget tid

Er det hele armen der føles mere død eller er det specifikke steder, såsom kun visse fingre, kun noget af over og underarm osv

Jeg skylder vidst et svar på dette.

Det gik i sig selv i løbet af dagen, og dagen efter har der intet været at mærke. Det var primært fingrene det prikkede lidt i, og armen føltes lidt kold. Men var ellers ikke påvirket.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share