trælår


løber
 Share

Recommended Posts

Trælår. Bare for at undgå misforståelser, så forklarer jeg lige hvad jeg forstår ved at trælår: Et hårdt slag mod en muskel, som gør ondt de efterfølgende 3-4 dage :(

Jeg var så uheldig at få et ret hårdt spark over låret, og nu sidder jeg og nyder et meget ømt lår, der gør ret ondt når jeg støtter på det / bøjer det.

Jeg kom til at tænke på, hvordan man kunne gøre musklen mindre udsat.

Jeg er for at sige det på en pæn måde lidt en pind, 178cm 73kg, og ret tynde ben.

Hvis jeg nu havde mere muskel væv på benene ville det så "fjedre" og og mindske skadens omfang?, Ville det gøre mindre ondt, fordi der ville være mere ubeskadiget muskel væv..... er der nogen der ved noget om det????...

:confused2: :confused2: :confused2:

Link to comment
Share on other sites

Hva dskal du bruge det til? :)

Nåmmen - i Thai boksning sparker man over låret hele tiden, og der er "svaret" hærdning (Flere lette spark over låret i træning) samt at spænde musklen (quadriceps). Samtidigt skal man forsøge at tage sparket med forsiden af låret..

Endvidere er der en god chance for at mere muskelmasse vil give mindre smerte, idet der så er mindre chance for knusning af musklen mod lårbensknoglen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share