træne for meget bryst


JensAnd
 Share

Recommended Posts

Et helt individuelt spørgsmål. Hvis du træner til udmattelse hver gang, ville det nok være rigeligt til de fleste, men mængden af anden træning har da også noget at skulle ha sagt. Hvis din brysttræning består at bænkpres og evt en enkelt øvelse mere, så skulle det nok fungere for dig. Træner du i 3 eller flere øvelser for bryst hver gang, er det nok en god ide at skære i antallet af brystræningsdage.

Mvh Andreas

Link to comment
Share on other sites

Hey Mol.

Jeg ville lige høre om det er for meget at jeg tager bænk press hver anden dag ?

ville jeg overhovdet stige i styrke i bænken og i masse ved at tage bænkpress hver anden dag ?

Hvorfor træne bryst hver anden dag?

Hvis det er for at gøre dit bryst større og pænere, så kom også igang med en god gang rygtræning så dine skuldre ikke kommer til at hænge fremme som en abes. Det er ikke fedt at have et stort bryst, hvis det bliver skjult af dine skuldre.

Link to comment
Share on other sites

ja det har du sku nok ret i

har du nogle gode skulder øvelser : )

Hvis du gerne vil fremhæve dit bryst så er det igang med pullups, chinups og High row/seated row. Du kan selvfølgelig sagtens lave varianter af øvelserne, men uanset hvad skal du bare huske at have stor ROM på og få samlet skulderblade sp meget som muligt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share