Træningscentre på Østerbro


Cat
 Share

Recommended Posts

Til alle

Jeg flytter snart til Østerbro og vil meget gerne vide hvor der er et godt og billigt sted man kan træne. Behøver ikke være på Østerbro men i nærheden. Det jeg søger er et sted hvor det IKKE er pop smarte drenge der tror de er lækre og technomusik... Og der behøver ikke være vildt mange mennesker...

Hvis der er nogle der kender nogle gode steder må I meget gerne skrive... Er meget interesseret..

Med Venlig Hilsen

Cat

Link to comment
Share on other sites

Hvis du er til basisøvelser og god teknik i forbindelse med de tre store øvelser, er det selvfølgelig TSK (Tårnby styrkeløfterklub) du skal vælge. Der træner Jeg, Tenace, tsk, pinocchio og snart Zoa fra dette forum. Ikke så meget techno-geil, men derimod det som styrketræning indeholder, nemlig STYRKE.

Ved ikke om ovenævnte beskrivelse passer på dig, men det er i hvert fald en mulighed. :)

Link to comment
Share on other sites

1: Fitnessdk.

2: Nyform.

3: Svanemølle-hallen.

4: Form&Fitness

De er listet efter min vurdering af kvalitet.

jeg træner personligt selv i Fitnessdk og er "ok tilfreds" med stedet. der er en go stemning og ikke så mange lamers længere"pop fjolser". tror du vil kunne li stedet.

Nyform er meget trængt men da ok sted.

svanemøllen er faktisk ok men der mangler en del stemning osv...

form&fitness PUHA behøver jeg sige mere ?

nørrebro ... her ville jeg vælge Harddrug af dem derude(inde)

:)

Link to comment
Share on other sites

IK 99

Ligger under idrætshuset på Gunnar Nu Hansens plads.

Det koster 63 kr pr. måned at være medlem og her er alt hvad man skal bruge.

SPARTA har et tilsvarende lokale ved siden af, men her er ikke adgang til magnesium. Prisen kender jeg ikke, men er nok noget lignende IK99.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder godt nok billigt :) ...

Det skal jeg da helt sikkert ud og prøve... No doubt...

Er det ikke træningslokaler til fx. atletikfolk (her tænker jeg især på sparta)?? Må man godt træne der?? -Det må man vel når du skriver det, troede det bare ikke... Tak.

Link to comment
Share on other sites

i IK 99 er det ihvertfald ikke noget problem at melde sig ind som motionist. Og hvis du er interesseret kan du også blive trænet i vægtløftning af kvalificerede fagfolk 3 gange om ugen, uden at det koster dig en krone ekstra.

I SPARTA vil jeg tro at du er at betragte som atlet det øjeblik du melder dig ind.

Jeg vil klart anbefale IK 99.

Nemlig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share