Udos Choice


nash
 Share

Recommended Posts

Det hedder Udo's Choice Ultimate Oil Blend, men der findes også andre typer:

Udo's Choice

Det billigste sted jeg har fundet i Århus C er hos Dansk Helsesport, Vester Allé 22. Her koster 500 ml 208 kr.

Der står på flasken at den bør opbevares i køleskabet. Er det nu virkelig nødvendigt? Nogle erfaringer?

Link to comment
Share on other sites

Jeg var inde i Matas forretningen i Frederikshavn idag, og ekspedienten gloede bare underligt på mig....de havde aldrig hørt om navnet før ??

Hvad er det helt nøjagtigt produktet hedder? Findes der ikke flere slags Udo's Choice eller hva?

Det er ikke alle matas-forretninger der har Udo's choice fordi der stilles bestemme krav til opbevaringen af olien og grunden til ekspedienten ikke har hørt om det kan kun skyldes manglende viden ;)

Link to comment
Share on other sites

Det hedder Udo's Choice Ultimate Oil Blend, men der findes også andre typer:

Udo's Choice

Det billigste sted jeg har fundet i Århus C er hos Dansk Helsesport, Vester Allé 22. Her koster 500 ml 208 kr.

Der står på flasken at den bør opbevares i køleskabet. Er det nu virkelig nødvendigt? Nogle erfaringer?

Det er nødvendigt at opbevar olien i køleskabet ellers risikere du bl.a. at den bliver harsk!! :retard: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share